Ja, hoe irritant dit is!quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:22 schreef ShaoliN het volgende:
Laatste 20 minuten gemist. (CSI)
dat zou een hoop verklarenquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:50 schreef Orginial het volgende:
Sven en Sally zijn helemaal geen koppel. Ze hebben jaren geleden een relatie gehad, maar toen ze meededen aan dit programma hadden ze al geen relatie meer, daarom neuken ze van alles af. Dat heb ik gelezen.
Dan ga je naar de website van TI, bovenaan deze pagina.. moeilijk he nadenken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:00 schreef Megter het volgende:
Ik mis de foto's van de vrijgezelle dames die in het vorige topic gepost waren!
Zo moet je je ook aanmelden natuurlijk! Je denkt toch niet dat mensen die een serieuze relatie hebben hieraan meedoen??quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:50 schreef Orginial het volgende:
Sven en Sally zijn helemaal geen koppel. Ze hebben jaren geleden een relatie gehad, maar toen ze meededen aan dit programma hadden ze al geen relatie meer, daarom neuken ze van alles af. Dat heb ik gelezen.
lolquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Voor jou en de even sneue Original.
Ja, Sven had een getrimde 16 centimeter (Tanje Jess heeft het gemeten), het sletje had een door rode uitslag bewoonde, uitgewoonde vagina, met kortgeschoeren streepje erop. Borsten, cup C.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:31 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Zag je Sven zijn penis? Die slet haar borsten/billen/vagina?
Vrijgezelle heren krijgen gratis vakantie en misschien sex.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:45 schreef Ferdi81 het volgende:
maar krijgen de vrijgezellen nog geld voor hun pogingen ?? weet iemand dat ?
Anders reageer je ff normaal ofzo!quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:01 schreef berenboot het volgende:
[..]
Dan ga je naar de website van TI, bovenaan deze pagina.. moeilijk he nadenken.
Ligt eraan hoeveel reacties per pagina je laat weergeven he lieviequote:Op dinsdag 19 april 2005 16:01 schreef Ferdi81 het volgende:
na 7 blz vol gaat elk topic dicht lievie......
Dan heb je de serie "Post hier als laatste voordat Fok down gaat" zeker gemistquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:57 schreef Rebbedebje het volgende:
Dit (en dan bedoel ik het vorige topic hiervan) is volgens mij het snelste topic van de laatste tijd.
In 2 dagen 7 bladzijden vol en dan dicht.
Dat bedoel ik niet schat.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:01 schreef Ferdi81 het volgende:
na 7 blz vol gaat elk topic dicht lievie......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |