Opbouwen ... Zien waar schip strand...quote:Op woensdag 20 april 2005 13:22 schreef erodome het volgende:
Opbouwen cyber_rebel, opbouwen, niet bij de eerste stoten gelijk keihard, maar eerst even de kans geven zich aan te passen, dan tempo opbouwen en stevigheid van stoten opbouwen en zien waar het schip strand
Of schuin...quote:Op woensdag 20 april 2005 21:00 schreef erodome het volgende:
Ga eens als je dame op z'n hondjes zit niet op je knieen erachter zitten, maar ga eens op je hurken er half boven, komt lekker hard aan
Hehe, idd, * ja knikt ..you know what you're talking aboutquote:Op woensdag 20 april 2005 14:00 schreef xellisx het volgende:
Hmmm... Ik kan het absoluut eens zijn met wat hierboven wordt gezegd. Ultiem: als je weer naar huis fietst en je het liefste NIET op het zadel gaat zitten. Dan wéét je dat je ruige seks hebt gehad.
Of dat je naast je vriend loopt na keiharde seks en bij elke stap herinnerd wordt aan de vorige uren/minuten. Vastgebonden worden met een blinddoek voor en zacht geliefkoosd worden en dan -als je zo super geil bent dat je helemaal gek wordt - nog even zo doorgaan en dan ineens hard gepakt wordt tegen de verwarming aan. Dát is voor mij echt geweldige seks..
*tonight... is the night*
Ik weet welke je bedoeldquote:Op woensdag 20 april 2005 21:48 schreef erodome het volgende:
Die is ook heftig ja
Of, tjeempig, hoe noem je die houding ook alweer...
Je gaat op je rug liggen, steekt benen in de lucht, duwt met de handen jezelf verder omhoog zodat je op je schouders rust, dan laat je je benen over je hoofd heen naar de grond zakken, je kont blijft dus hoog en de man gaat erboven staan/hurken, erg lekker, klinkt moeilijker dan het is(als ik nog wist hoe die houding heet dan was het simpeler geweest).
Ligt er een beetje aan hoe lenig je bent hoe ver je met je voeten/knieen weer naar de grond komt.
Psiesquote:Op donderdag 21 april 2005 08:05 schreef ch0c0 het volgende:
Van zachtaardig gewriemel kom ik gewoon niet klaar, en het kan me ook niet lang boeien. Ik krijg er heel nare gedachten bij... shit... de kliko moet nog naar buiten![]()
Met dat soort standjes moet ik meestal oppassen van de meiden omdat je dan 'te diep' komt. Ik weet dat ik lekker ruim geschapen ben, maar ik heb ook geen neger-joelel-lul van 25+ cm ofzo.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:36 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Of ik er zelf nog een paar heb, hm alles met benen in de lucht, ver naar achteren die benen, in de lucht laten hangen kan ook, uitstrekken die benen, telkens wat verder of weer even, als je het even niet volhoudt, terug. Benen in de nek, op de borstkas, etc van de jongen. Pfff, er kan zoveel en tja, de jongen in kwestie doet dan samen mee, begeleidt wat of kan mee begeleiden, zou zo het moeten gaan, etc en schiet ondertussen flink raak.
Er is niets tegen een paar gaatjes prikken in de baarmoederwand...quote:Op donderdag 21 april 2005 12:53 schreef Danaq het volgende:
[..]
Met dat soort standjes moet ik meestal oppassen van de meiden omdat je dan 'te diep' komt. Ik weet dat ik lekker ruim geschapen ben, maar ik heb ook geen neger-joelel-lul van 25+ cm ofzo.
Bepaalde standjes geven gewoon een lekkere, tja, swing zullen we het maar noemen.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:46 schreef Tranceptor het volgende:
Ik lees hier een hoop leuke standjes, maar ging het niet meer om stijl dan om standjes? Ik heb er niets tegen om ideeen op te doen hoor, maar volgens mij ging dit meer over de stijl.
Om puur antwoord op de vraag te geven, wat nou OF? EN!
Baarmoedermond raken, ja sommige vrouwen vinden dat erg pijnlijk, andere vrouwen niet zozeer, mits je even goed opbouwt.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:53 schreef Danaq het volgende:
[..]
Met dat soort standjes moet ik meestal oppassen van de meiden omdat je dan 'te diep' komt. Ik weet dat ik lekker ruim geschapen ben, maar ik heb ook geen neger-joelel-lul van 25+ cm ofzo.
Op dit soort momenten mis ik mijn grommende exje die een keer letterlijk flauwviel...quote:Op donderdag 21 april 2005 13:33 schreef erodome het volgende:
[..]
Bepaalde standjes geven gewoon een lekkere, tja, swing zullen we het maar noemen.
Die raken gewoon eg goed en lekker, diep en hard, wat een gevoel teweeg brengt die tegen pijn aan zit, dat gevoel is extreem heftig, waar gewoon neuken leuke orgasme's geeft geeft dit een grote high, ga gewoon echt van de wereld, gewoon de hele tijd een grote orgasmegolf, je wordt er letterlijk high van...
Die high wil ik gewoon echt, daarin ben ik net een of andere junk, sexjunk
AAAAHHHH, er komen me daar geweldige standjes voorbij hier, sweetgirly en mukie weten wat lekker is, blinky ook al!!!!!!!!!
Wat een geweldige meiden zitten er hier ook(ook de andere die ik niet genoemd heb)
Brrrrrrr, krijg er zin van, waar is je man als je hem nodig hebt!!!!!!
Wat zij zegt (op vastbinden na dan, dat hoeft niet echtquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:36 schreef innovative het volgende:
Een mix van beiden...
Ik houd er van hard genomen te worden, ben ook niet vies van een beetje in mijn tepels knijpen/bijten, zéér vulgair praten en dingen als vastbinden zijn ook aan mij besteedt...
Maar ik kan het ook heerlijk vinden als mijn vriend mijn hele lichaam streelt, me kusjes geeft, loom mijn borsten bewerkt, zegt dattie van me houdt en zachtjes in me komt...
Afwisseling is het sleutelwoord voor mij... Hoeft niet eens zo te zijn dat de ene vrijpartij teder is en de ander kinky, maar niet altijd alles hetzelfde... Lief mijn borsten strelen en ineens in mijn tepels knijpen vind ik ubergeil...
I totally agree. Direct beuken is niet echt prettig, maar ik moet zeggen wacht nog 5/10 sec en dan kun je al beginnen. Love it!!quote:Op donderdag 21 april 2005 13:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Baarmoedermond raken, ja sommige vrouwen vinden dat erg pijnlijk, andere vrouwen niet zozeer, mits je even goed opbouwt.
Als je bij mij gelijk gaat raggen dan doet het goed pijn ja, maar als je opbouwt dan komt er en moment die tegen pijn aan zit, dat moment gaat over en wordt die high waar ik het over had.
Raak die baarmoedermond maar en goed ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |