quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:00 schreef xellisx het volgende:Hmmm... Ik kan het absoluut eens zijn met wat hierboven wordt gezegd. Ultiem: als je weer naar huis fietst en je het liefste NIET op het zadel gaat zitten. Dan wéét je dat je ruige seks hebt gehad.
Of dat je naast je vriend loopt na keiharde seks en bij elke stap herinnerd wordt aan de vorige uren/minuten. Vastgebonden worden met een blinddoek voor en zacht geliefkoosd worden en dan -als je zo super geil bent dat je helemaal gek wordt - nog even zo doorgaan en dan ineens hard gepakt wordt tegen de verwarming aan. Dát is voor mij echt geweldige seks..
*tonight... is the night*
Hehe, idd, * ja knikt ..you know what you're talking about
![]()
.
Heb zelf dus nu nog spierpijn nu
![]()
, als ik trappen op- en afloop of gewoon loop, zijn mijn benen nog supergespannen, alles. Soms, en nu was het wel heel erg, denk ik 'ze zien het aan me, dat ik flink genomen ben'
![]()
. Of ze denken dat ik op turnen zit ofzo dat kan ook. Mijn spieren spannen zich constant, ziet het door mijn broek, zacht stofje dat wel, heen. En ik loop anders, gezien het lijkt alsof je dus net gesport hebt, strak dus. Wel cool wat dat betreft, wordt gewoon ondertussen getraind
![]()
.
Tips, ja ik zou bijna willen zeggen, plaatjes erbij
![]()
, leuke tips weer.
Of ik er zelf nog een paar heb, hm alles met benen in de lucht, ver naar achteren die benen, in de lucht laten hangen kan ook, uitstrekken die benen, telkens wat verder of weer even, als je het even niet volhoudt, terug. Benen in de nek, op de borstkas, etc van de jongen. Pfff, er kan zoveel en tja, de jongen in kwestie doet dan samen mee, begeleidt wat of kan mee begeleiden, zou zo het moeten gaan, etc en schiet ondertussen flink raak
![]()
.
@ Erodome
Overigens voel ik het wel altijd erg bij dit soort uhhh acrobatische en diepzinnige standjes
![]()
, van gewoon op elkaar liggen voel ik het niet. Ter afwisseling doe ik mijn benen automatisch dan weleens weer omlaag. Is dat normaal Erodome? Want soms heb ik echt zoiets van 'wow
![]()
'. Naja, goed.