Yep de Sambafilosoof himself.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Socrates?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:25 schreef Bolkonsky het volgende:
Uit de film Anna Karenina?
Tuurlijk. Ik wou net zeggen: kennis van dit gezicht is toch een wezenlijk bestanddeel van het man-zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:33 schreef Bolkonsky het volgende:
Greta Garbo?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Had mijn vrouw maar één zo'n oog
Elizabeth Shue is goedquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Elizabeth Shue
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Pyl's dag wordt beter en beter
Niets moet pos, het gaat erom of je het wiltquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:41 schreef pos het volgende:
is toch niet normaal....moet ik bijna helemaal deel 233 nog doorlezen
ooow kut...het is niet verplicht dus?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niets moet pos, het gaat erom of je het wilt![]()
hahaha....ik ben er niet bekend meequote:Op dinsdag 19 april 2005 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niets moet, alles mag!
Lijkt wel een slogan voor een paren-club
Houden zo, ik ben er ook niet bekend mee maar heb het idee dat daar wel hele trieste figuren komenquote:
ik ken er afzonderlijk twee, een nichtje en een vriend, zijn zeker niet triest maar welquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Houden zo, ik ben er ook niet bekend mee maar heb het idee dat daar wel hele trieste figuren komen
Boos Scrut?quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben even weg. Ik ga maar eens een heel stuk lopen, ik moet even stoom afblazen
Ja ben weer helemaal bijquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:06 schreef pyl het volgende:
Zo, pos, al klaar met lezen?
Mmmm.....weer een telefoontje gepleegd?quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben even weg. Ik ga maar eens een heel stuk lopen, ik moet even stoom afblazen
Meerdere. Eerst verkeerd doorverbonden door de telefoniste, vervolgens naar een ander centraal nummer doorverwezen. Die meneer van het centrale nummer belde mij later terug om me weer een ander nummer te laten bellen waarna ik de eerste telefoniste weer aan de lijn kreeg die tegen me begon te schelden en zei dat die meneer zijn probleem niet op haar organisatie moest afschuiven. Centrale nummer weer gebeld en nu word ik binnen 24 uur weer teruggebeld. Zover was ik 3 weken geleden ook alquote:
Ik word nieuwsgierigquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meerdere. Eerst verkeerd doorverbonden door de telefoniste, vervolgens naar een ander centraal nummer doorverwezen. Die meneer van het centrale nummer belde mij later terug om me weer een ander nummer te laten bellen waarna ik de eerste telefoniste weer aan de lijn kreeg die tegen me begon te schelden en zei dat die meneer zijn probleem niet op haar organisatie moest afschuiven. Centrale nummer weer gebeld en nu word ik binnen 24 uur weer teruggebeld. Zover was ik 3 weken geleden ook al
Dan moet je toch echt even het vorige nummer doorlezen!quote:
dat heb ik echt helemaal gedaan hoor maar jah...niet goed dusquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:17 schreef pyl het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt even het vorige nummer doorlezen!![]()
Ik heb hier meerdere afbeeldingen van haar in huisquote:
Had ik er maar een...quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:18 schreef pos het volgende:
Ik heb hier meerdere afbeeldingen van haar in huis
Mmmm....staat me vaag iets van bij, maarrruuuhhhh jij bent hier toch de kunsthistoricus?quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:21 schreef Z het volgende:
Hoe zat dat ook alweer met die neuzen Pyl? Neuzen 'los' van het voorhoofd of zoals deze 'vast', dat kan je toch gebruiken een een jaartal te determineren?
Okay, ik houd me aanbevolen.quote:
ik herkende haar niet, Hera heeft meerdere gezichten hequote:Op dinsdag 19 april 2005 15:42 schreef pyl het volgende:
Okay, dit *unieke* groepsportretje was maar een probeersel. V.l.n.r. Aphrodite, Hera en Eros.![]()
Zeker.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:44 schreef pos het volgende:
ik herkende haar niet, Hera heeft meerdere gezichten he
idd een hele mooie combinatiequote:Op dinsdag 19 april 2005 15:45 schreef pyl het volgende:
[..]
Zeker.
Het was mij overigens om de combinatie Hera - Eros te doen...
is dat niet de sterkste man van nederland een aantal jaren terug?quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:04 schreef pos het volgende:
henk bres?
Ijslander, ooit sterkste man van de wereld. De naam weet ik niet meer zat wel een U in dacht ik.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:11 schreef tong80 het volgende:
Ijslander,
quote:ooit sterkste man van de wereld.
quote:De naam weet ik niet meer zat wel een U in dacht ik.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:24 schreef Bimmel het volgende:
Magnusson..The Viking. Had ik al eens geplaatst
quote:
is die het?quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:57 schreef PogueMahone het volgende:
magnus vermagnusson was erg goed bezig altijd
quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:33 schreef Bimmel het volgende:
Jón Páll Sigmarsson bedoel ik...was eventjes in het warretje
Ha die Bim!quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:27 schreef Bimmel het volgende:
Welk een klassieke torso...
Pyl, zoekt u wellicht een Ganimedesje
Ja, ik weet wel hoe ik je blij moet maken...quote:
Heeft-ie wel wat van weg, inderdaad. Of beter: omgekeerd.quote:
kuis je taal posjequote:Op dinsdag 19 april 2005 21:35 schreef pos het volgende:
tering
zo beter Bimmel?quote:
quote:
Zal ik nog een foto doen, of is er inmiddels belangstelling voor een hint?quote:
doe maar een hintquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:41 schreef pyl het volgende:
[..]
Zal ik nog een foto doen, of is er inmiddels belangstelling voor een hint?
De meeste stemmen gelden....![]()
Morrisey de homo.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:44 schreef dolle_hond het volgende:
staat op de cover van the smiths - the smiths
Okay Dolle!!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:43 schreef dolle_hond het volgende:
joe dallesandro
Ik wilde het toch een beetje op niveau houden, pos (en dadelijk word ik er ook nog bij die kikker uitgemieterd.....).quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:47 schreef pos het volgende:
waarom heb je deze niet geplaatst pyl?
[afbeelding]
Ach world sjut je mouth.quote:
Of is 't dan toch Gay-Lusac ?quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:41 schreef Treinhomo het volgende:
Nelly Fiere-Kooman.
ik zag idd dat het van Lou Reed was maar was druk met foto's zoeken van meneerquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:53 schreef pyl het volgende:
Pssst, pos: je herkent toch wel de tekst die ik gaf? Nou, die schreef Lou Reed echt met betrekking tot onze Joe Dalessandro. Heb je Andy Warhol's Dracula nooit gezien? Daarin vervult hij een grote rol (als een Engelse edelman in Transsylvanië met het platste New Yorkse accent denkbaar - maar wel vaak met ontbloot bovenlijf, dat dan weer wel.)
Oh, zijn we weer van de homo's afgestapt ?quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:02 schreef dolle_hond het volgende:
jim kerr
hoeveel punten heb ik alquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:05 schreef pyl het volgende:
Dolle is in goede vorm!
Dat jij nog gewoon jezelf bent gebleven, na die 100.000 posts!quote:
Ik geloof dat er nog iets voor je open staat, zo'n drie nummers terug.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:11 schreef fotoloog het volgende:
Que ?
Ja ja....drammer die je bent...quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:12 schreef Treinhomo het volgende:
Bimmel, zou je alsjeblieft even e.e.a. willen bevestigen ?
Al is 't maar pro forma...
![]()
Daar doelde ik niet op...quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:14 schreef Bimmel het volgende:
Ja ja....drammer die je bent...
het is inderdaad jeroen smits, voormalig winnaar van de geweldige tv show moppentoppers en tegenwoordig roemloos presentator van call tv shit.
moet jij altijd vroeg op of zo?quote:
O had jij haar ook? Wel, wel, dank voor de service, pos!quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:24 schreef fotoloog het volgende:
Morgan is correct
blond pyl?quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:25 schreef pyl het volgende:
[..]
O had jij haar ook? Wel, wel, dank voor de service, pos!![]()
![]()
Wat is er dan met Photobucket bij jou?quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:25 schreef pyl het volgende:
[..]
O had jij haar ook? Wel, wel, dank voor de service, pos!![]()
![]()
hijs gebannedquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:27 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Wat is er dan met Photobucket bij jou?
Dat doet 't niet bij mensen die hun internet via Wannabe hebben...quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:27 schreef fotoloog het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:29 schreef pos het volgende:
hijs gebanned
Wanadoo-abonnees, zoals ik thuis, hebben dezer dagen problemen met photobucket. Het is een heel simpel probleem: ik zie niks.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:27 schreef fotoloog het volgende:
Pyl en gebanned,die 2 roepen geen associatie's opquote:
stille wateren.....quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:32 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Pyl en gebanned,die 2 roepen geen associatie's op
Dank voor het vertrouwen, foto.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:32 schreef fotoloog het volgende:
Pyl en gebanned,die 2 roepen geen associatie's op
quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Gay-Lusac?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Gay-Lusac?
[/sub]Afgezien van een woordenwisseling met een taxichauffeur en het feit dat ik zeiknat geworden ben had het een heilzame uitwerking op de geest[/sub]quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:38 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
[/sub]Behoorlijk wat stoom kwijt, veronderstel ik, gelet op de lengte van de wandeling?[/sub]
![]()
Het was pierre Louis Dulong...quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Gay-Lusac?
Heeft die een wet ?quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:48 schreef fotoloog het volgende:
Het was pierre Louis Dulong...
quote:
Pas de poupou, Sherloque...quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
De wet van Pierre Louis Dulong vermoed ik![]()
Ho, ho, Petit was daar ook bij betrokken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De wet van Pierre Louis Dulong vermoed ik![]()
Kun je ook even kort samenvatten wat die wet behelst ?quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:54 schreef Bolkonsky het volgende:
Ho, ho, Petit was daar ook bij betrokken.![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kun je ook even kort samenvatten wat die wet behelst ?
Die heeft daaraan slechts een kleine bijdrage geleverdquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:54 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Ho, ho, Petit was daar ook bij betrokken.![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Die heeft daaraan slechts een kleine bijdrage geleverd![]()
Klein, doch niet onbelangrijk.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die heeft daaraan slechts een kleine bijdrage geleverd![]()
Dat is waar, als Petit niet met enige regelmaat koffie gezet en broodjes gesmeerd had was die wet er nooit gekomenquote:
Tijd voor een wielrenner, me dunktquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:01 schreef Treinhomo het volgende:
Kan dan niemand deze staat van wetteloosheid opheffen ?
Kheb nog wel een natuurkundige op voorraadquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tijd voor een wielrenner, me dunkt![]()
eerst de wielrenner.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:04 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Kheb nog wel een natuurkundige op voorraad![]()
Ach, het is geen wet van Perzen en Medenquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tijd om ertussenuit te naaien, dan...![]()
Koel bewarenquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:04 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Kheb nog wel een natuurkundige op voorraad![]()
Er stond er nog één open.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:11 schreef fotoloog het volgende:
D'r wordt om een cyclist gevraagd....
Bolkonsky had al een Italiaan uit de Dolomieten geplaatstquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:11 schreef fotoloog het volgende:
D'r wordt om een cyclist gevraagd....
No problem.............zipperdezip..quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bolkonsky had al een Italiaan uit de Dolomieten geplaatst
En nóg ken ik 'm nietquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:15 schreef Bolkonsky het volgende:
Deze wielrenner werd twee maal achter elkaar wereldkampioen.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:22 schreef Berkery het volgende:
Gianni Bugno
Natuurkundige?quote:
De rechten die zij 'voorvechtte' hadden geen betrekking op haar.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:32 schreef Bolkonsky het volgende:
Lijkt me een voorvechtster van vrouwenrechten.
Voorvocht...quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
De rechten die zij 'voorvechtte' hadden geen betrekking op haar.
Nee dank je, daar moet ik enorm van flatulerenquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:34 schreef Treinhomo het volgende:
Curie ?
Komt Gay-Lusac toch weer om de hoek kijken...quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee dank je, daar moet ik enorm van flatuleren![]()
Die raken we nooit meer kwijtquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Komt Gay-Lusac toch weer om de hoek kijken...
Ik heb 'm direct doorgelinkt waarde Pylquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:41 schreef pyl het volgende:
Mag dat plaatje nog eens, zonder pb aub?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:41 schreef pyl het volgende:
Mag dat plaatje nog eens, zonder pb aub?
Oh ja; jij dronk niet...quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar heb ik gelukkig geen last van. Ik kijk goed uit wie ik zoen![]()
Yepquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:43 schreef pyl het volgende:
He, verdorie, nu zie ik haar wel: Harriet Beecher-Stowe.![]()
De Negerhut van Oom Tomquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En welk wereldberoemd schrijfsel is aan haar brein ontsproten ?
De jongens van de Kameleon?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
De negerhut van je tante Mien in Broekhovenquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:46 schreef Treinhomo het volgende:
Hmmmm....weleens gezien, ja. Wel aardig. Hoezo, komt dat nu?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé Pyl, kijk je ook wel eens naar League of Gentlemen?
Over een klein half uurtje. Ik moest er eerst erg aan wennen maar ik vind het inmiddels meer dan aardig.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:50 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmm....weleens gezien, ja. Wel aardig. Hoezo, komt dat nu?
Tja; 't blijft 'n Duitser...quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een kut-paus hebben ze gekozen. Niet dat het mij wat uitmaakt maar een Paus benoemen die andere geloven bij voorbaat minderwaardig acht lijkt me niet degene op wie de wereld op dit moment zat te wachten
Mwaoh....daarop mag je hem eigenlijk niet beoordelen, want dat vonden alle pausen, tot nu toe.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een kut-paus hebben ze gekozen. Niet dat het mij wat uitmaakt maar een Paus benoemen die andere geloven bij voorbaat minderwaardig acht lijkt me niet degene op wie de wereld op dit moment zat te wachten
Doe maar een natuurkundigequote:Op dinsdag 19 april 2005 23:56 schreef fotoloog het volgende:
Zal ik er nog een wielrenner ingooien,of een natuurkundige?![]()
Gooi er maar wat in, Fotoloog.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:56 schreef fotoloog het volgende:
Zal ik er nog een wielrenner ingooien,of een natuurkundige?![]()
Ja, da's wel een beetje misselijk, hè.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
En volgens de Duitsers was de enige Nederlandse paus ook een Duitser
Over annexatiedrang gesproken...quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
En volgens de Duitsers was de enige Nederlandse paus ook een Duitser
Zeggen en vinden zijn natuurlijk twee verschillende dingen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:57 schreef pyl het volgende:
[..]
Mwaoh....daarop mag je hem eigenlijk niet beoordelen, want dat vonden alle pausen, tot nu toe.
Dat kanquote:Affijn, ik vind het allemaal zeer interessant, zonder dat het me wezenlijk iets kan schelen, wie er zit (kan dat?).![]()
Je zit toch te kijken naar iets wat meer dan een miljard mensen aan het hart gaat - ik denk dan onwillekeurig: hebben we dan toch iets gemist?quote:
Die flauwekul is voor meelopers...quote:Op woensdag 20 april 2005 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb trouwens vandaag de 14000 posts gehaald. Waarom hebben jullie mij ikoontje niet overgenomen?
quote:Op woensdag 20 april 2005 00:06 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die flauwekul is voor meelopers...![]()
Nieuw PB accountje aanmaken?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:05 schreef pyl het volgende:
[..]
Je zit toch te kijken naar iets wat meer dan een miljard mensen aan het hart gaat - ik denk dan onwillekeurig: hebben we dan toch iets gemist?
Ergens, deep down inside, heeft pyl een religieus talent. Het wordt onderdrukt (en da's maar goed ook), maar het zit er wel. Hmmpfff...wat een ontboezeming...![]()
Foto: ik zie niks.
quote:Op woensdag 20 april 2005 00:11 schreef fotoloog het volgende:
Nieuw PB accountje aanmaken?
Da's minder,hebbie al een mailtje naar Wanadoo gestuurd?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:13 schreef pyl het volgende:
[..]Daar ligt het niet aan; ik kán niet eens naar PB...... (t is wanadoo in bepaalde regio's dat stokt).
Nee, maar da's wel een idee, natuurlijk. Morgen eens doen.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:15 schreef fotoloog het volgende:
hebbie al een mailtje naar Wanadoo gestuurd?
Droom maar fijn van Pos.......quote:Op woensdag 20 april 2005 00:15 schreef pyl het volgende:
Nou, pos is al slapen (dus die kan me niet meer helpen); dan ga ik ook maar...![]()
![]()
Geen Pascalquote:
Tja, maar die kende ik ook nietquote:Op woensdag 20 april 2005 00:22 schreef Bolkonsky het volgende:
Hadden we nou toch maar om die wielrenner gevraagd, Scrutinizer.![]()
Galilei zat bij de KLPD ?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Had Galilei al niet eerder de lichtsnelheid bepaald?
Nee, bij Blik op de Wegquote:Op woensdag 20 april 2005 00:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Galilei zat bij de KLPD ? [afbeelding]
Hevelen we 'm toch over naar 't volgende topic...quote:Op woensdag 20 april 2005 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk trouwens niet dat we deze meneer gaan raden voor het eind van het topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |