Yep de Sambafilosoof himself.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Socrates?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:25 schreef Bolkonsky het volgende:
Uit de film Anna Karenina?
Tuurlijk. Ik wou net zeggen: kennis van dit gezicht is toch een wezenlijk bestanddeel van het man-zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:33 schreef Bolkonsky het volgende:
Greta Garbo?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Had mijn vrouw maar één zo'n oog
Elizabeth Shue is goedquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Elizabeth Shue
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Pyl's dag wordt beter en beter
Niets moet pos, het gaat erom of je het wiltquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:41 schreef pos het volgende:
is toch niet normaal....moet ik bijna helemaal deel 233 nog doorlezen
ooow kut...het is niet verplicht dus?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niets moet pos, het gaat erom of je het wilt![]()
hahaha....ik ben er niet bekend meequote:Op dinsdag 19 april 2005 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niets moet, alles mag!
Lijkt wel een slogan voor een paren-club
Houden zo, ik ben er ook niet bekend mee maar heb het idee dat daar wel hele trieste figuren komenquote:
ik ken er afzonderlijk twee, een nichtje en een vriend, zijn zeker niet triest maar welquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Houden zo, ik ben er ook niet bekend mee maar heb het idee dat daar wel hele trieste figuren komen
Boos Scrut?quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben even weg. Ik ga maar eens een heel stuk lopen, ik moet even stoom afblazen
Ja ben weer helemaal bijquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:06 schreef pyl het volgende:
Zo, pos, al klaar met lezen?
Mmmm.....weer een telefoontje gepleegd?quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben even weg. Ik ga maar eens een heel stuk lopen, ik moet even stoom afblazen
Meerdere. Eerst verkeerd doorverbonden door de telefoniste, vervolgens naar een ander centraal nummer doorverwezen. Die meneer van het centrale nummer belde mij later terug om me weer een ander nummer te laten bellen waarna ik de eerste telefoniste weer aan de lijn kreeg die tegen me begon te schelden en zei dat die meneer zijn probleem niet op haar organisatie moest afschuiven. Centrale nummer weer gebeld en nu word ik binnen 24 uur weer teruggebeld. Zover was ik 3 weken geleden ook alquote:
Ik word nieuwsgierigquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meerdere. Eerst verkeerd doorverbonden door de telefoniste, vervolgens naar een ander centraal nummer doorverwezen. Die meneer van het centrale nummer belde mij later terug om me weer een ander nummer te laten bellen waarna ik de eerste telefoniste weer aan de lijn kreeg die tegen me begon te schelden en zei dat die meneer zijn probleem niet op haar organisatie moest afschuiven. Centrale nummer weer gebeld en nu word ik binnen 24 uur weer teruggebeld. Zover was ik 3 weken geleden ook al
Dan moet je toch echt even het vorige nummer doorlezen!quote:
dat heb ik echt helemaal gedaan hoor maar jah...niet goed dusquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:17 schreef pyl het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt even het vorige nummer doorlezen!![]()
Ik heb hier meerdere afbeeldingen van haar in huisquote:
Had ik er maar een...quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:18 schreef pos het volgende:
Ik heb hier meerdere afbeeldingen van haar in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |