abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:42:13 #26
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26348568
Bij uitwedstrijden geen ander publiek behalve dat van de thuisploeg.
Geen gezeik, geen gezeur en weer eens echt voetbal
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:58:08 #27
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_26349023
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik zorg er wel voor dat ik niet tegenover een stel van die leeghoofden terecht kom.

Maar als het 99% blijft betreffen dan maakt het natuurlijk niet uit, dan blijft het hetzelffde dat er tegenover 1 rotzooitrapper 99 good guys staan. Nou en als je niet eens met zijn 99 en een enkele rotzooitrapper aankan dat zal dan toch wel heel triest zijn.
Hier praat je jezelf dus tegen..

je zorgt er voor dat je niet bij die leeghoofden terecht kom.. dat doet iedereen dus.. En dus zullen die leeghoofden ook niet worden aangepakt zoals jij vervolgens zegt.
OJAAJOH?
pi_26350856
De regering gaat een commissie benoemen nav de rellen.
Ik geloof de 85ste.
Zo gaat men in Nederland met misdadige supporters om.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:09:41 #29
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26350934
zojuist bij het NOS journaal loopt een mannetje van de NS stoer te verkondigen dat ze aanstaande donderdag geen Ajax supporters willen vervoeren die dan wel een wedstrijd hebben.

NEE DROPLUL Ajax supporters zijn nog nooit met de trein naar een uitwedstrijd bij Willem 2 (in Tilburg gebracht) .

Jezus wat een kutmedia in dit land als ze nou eens wat research deden.
pi_26350961
Rustig maar, denk aan je hart.
pi_26351066
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:31:46 #32
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_26351492
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:09 schreef PLAE@ het volgende:

zojuist bij het NOS journaal loopt een mannetje van de NS stoer te verkondigen dat ze aanstaande donderdag geen Ajax supporters willen vervoeren die dan wel een wedstrijd hebben.

NEE DROPLUL Ajax supporters zijn nog nooit met de trein naar een uitwedstrijd bij Willem 2 (in Tilburg gebracht) .

wordt een aardig eindje lopen vanaf Tilburg CS naar het stadion
OJAAJOH?
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:17:02 #33
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_26358338
De oplossing:

Voor het vervoer van voetbalsupporters moet je gewoon goederenwagons gebruiken waar niks aan kapot kan. Net zei die NS man op netwerk dat slechte treinen juist sloophedrag uitlokt, maar hij vergeet de optie dat je als je treinen gebruikt waar niks aan kapot kan je ook geen schade kan hebben.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_26368547
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:09 schreef PLAE@ het volgende:

Is het een kutmedia, of een NS die ook niet weet waar ze het over hebben. Die NS zou dan ook hebben kunnen meedelen dat ze nog nooit supporters naar het W2 stadion vervoerd hebben.
  woensdag 20 april 2005 @ 17:47:41 #35
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_26380359
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 12:23 schreef Flyingdutchman het volgende:
Wat ze moeten doen is gewoon die supporten van beide clubs laten dokken voor de dure grap. Want ik als belastingbetaler moet elke keer opdraaien voor de ernstig bekrompe geesten die zichzelf supporter noemen. Kom nou toch op man supporter ga toch weg! ze kunnen niet eens fatsoenlijk doen.

Supporters moeten gewoon zelf vervoer regelen, zelf beveiliging en zelf voor bijkomende kosten opdraaien. En de NS neemt een verstandig besluit om geen treinen meer in te zetten.

Nederland is gewoon veel te mild voor dit tuig...kijk naar andere landen hoe ze er daar mee omgaan. Engeland?...vechten? gewoon een week de bak in hoppa! Spanje..met de guardia civiel, die schieten gewoon met scherp en granaten (rook/gas) dat werkt temminste, Italië?? Canabinerie? nou dat zijn geen lieverdjes hoor die rammen er rustig op los, niks medelijden met arme zielen die supporter zijn...moet je maar niet gaan rellen
Je moet niet willen meepraten over zaken waar je geen verstand van hebt. Als er EEN land is waar je kan rellen dat het een lieve lust is omdat de politieinzet weinig voorstelt is het Italie wel. Wat een brokkenpiloten die smeris daar. Bange poeperds zijn het en zo dom als het achterend van een varken.

In Spanje met scherp schieten? Tuulek knullie, tuuuuuuuuuuuuuuulek.

Ouwehoer
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  woensdag 20 april 2005 @ 18:29:29 #36
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_26381397
Ze moeten gewoon feyenoord supporters en ajakkes supporters allemaal opppakken en laten opdraaien voor de kosten/
opdonderen met dar stelletje zielenpoten.
tot nog toe heb ik bij BEIDE kanten mogen aanhoren hoe stoer ze wel niet zijn en zo.
het zijn gewoon een stel racistische kleuters,
  woensdag 20 april 2005 @ 18:31:13 #37
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26381439
Ze moeten ook stoppen Marokkanen te vervoeren, die maken het OV ook onveilig,

"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_26381523
Ik gok op een gebrek aan bewijsje.
Gewoon wachten op de volgende voetbalrel over een weekje of zo.
  woensdag 20 april 2005 @ 21:50:40 #39
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_26387143
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:12 schreef devv05 het volgende:

[..]

Dat was gewoon de schuld van de NS, die die trein lange tijd stil laat staan en er nog een fnoord trein naast zet ook... Kom op zeg. 'Gewone' passagiers waren na zo'n tijd ook buiten gaan kijken wat er aan de hand was.
Gewone passagiers slopen de boel niet.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_26399527
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:29 schreef speedfreakssj het volgende:
.
het zijn gewoon een stel racistische kleuters,
Mujahideen Shura Council
Abu Hamza al-Baghdadi
  donderdag 21 april 2005 @ 13:38:29 #41
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_26402340
Vernielingen zijn nooit goed te praten. Ik vind alleen dat je de schuld niet alleen bij de 'supporters' kunt neerleggen. De ordediensten en de NS hebben ook niet helemaal foutloos gehandeld. Daarom sta ik ook niet negatief tegenover een verbod op het bezoeken van uitwedstrijden. Dat zou in ieder geval een hoop problemen kunnen voorkomen.
"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
"I am an atheist and thank God for that.", George Bernard Shaw.
"Religion is nothing more than socially acceptable insanity.", Oscar Wilde.
pi_26402445
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:38 schreef AvispaCS het volgende:
Vernielingen zijn nooit goed te praten. Ik vind alleen dat je de schuld niet alleen bij de 'supporters' kunt neerleggen. De ordediensten en de NS hebben ook niet helemaal foutloos gehandeld. Daarom sta ik ook niet negatief tegenover een verbod op het bezoeken van uitwedstrijden. Dat zou in ieder geval een hoop problemen kunnen voorkomen.
"Wie stenen zaait zal boetes oogsten."
Erik Nevland, onze messias
  donderdag 21 april 2005 @ 13:59:52 #43
35834 Menyo
Ondertitel
pi_26402879
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:07 schreef Semiphonic het volgende:
Om even in te springen op de voorgaande reacties. De overheid is wel erg hypocriet bezig. Ze doen net alsof het allemaal de schuld is van de "supporters". Natuurlijk is vandalisme en geweld niet goed te praten, maar de gebeurtenissen worden in mijn ogen wel een beetje verdraaid. Was het namelijk niet de NS die de trein van de Ajax supporters liet stoppen naast deze van de Feyenoord aanhang. En uit verhalen heb ik begrepen dat de trein niet stopte vanwege de vernielingen. Die werden pas aangericht nadat deze was gestopt en werd bekogeld. En hoe dom kun je zijn om de supporters van de grootste rivaal in een buffer vlak bij de uitgang van het stadion te plaatsen. Je hoeft geen Einstein te zijn om te bedenken dat dit wel eens fout af zou kunnen lopen. In mijn ogen heeft de gemeente gefaald, zowel op logistiek als organisatorisch gebied en proberen nu de schuld af te schuiven op de supporters van Ajax én Feyenoord.

Een algeheel treinverbod zal de situatie alleen maar erger maken.

Maar goed, het zullen we weer loze woorden zijn. Dat zijn we inmiddels
wel gewend.
Zoals jij over groepen supporters praat zo moeten ze ook aangepakt worden. Als wilde dieren die geen intellect hebben maar een instinct. Je doet alsof het normaal is dat als je ajax en feynoorders naast elkaar gaan zitten dat ze dan gaan rellen. Je hele redenatie gaat aan het feit voorbij dat het gewoon mensen zijn die ook fatsoenlijk na moeten denken.
  donderdag 21 april 2005 @ 14:14:11 #44
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26403232
'NS overweegt vervoersstop Ajax-supporters'. Weer die softheid die de boventoon voert. Praten, praten, praten, maar actie homaar.

Ik zou zeggen: ga nog maar ff verder met 'overwegen', dan komt het vanzelf wel goed.

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')