Geweldig, dat zelfingenomen cokehoofd.quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was wel de beste presentator die BB heeft gehad
Ik ben het met je eens dat Rolf heel erg met zichzelf bezig was, maar ik vond hem toch wel de leukste presentator. Hoewel Beau erg dicht in de buurt komt vanwege zijn enthousiasme.quote:Op vrijdag 22 april 2005 06:56 schreef Hunter het volgende:
[..]
Hij was zo slecht, die was alleen maar met zichzelf en zijn volgende programma bezig. Deze quote is daarbij sprekend:
" Dit vertrek komt onverwacht, Bianca leek zo stabiel "
[sarcasme on](gelukkig was Duphne er nog voor de echte diepte-interviews)[sarcasme out]
Vertel eens, hoe ziet het nieuwe huis eruit?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:31 schreef mother-mother het volgende:
ik heb vannacht gedroomd dat ik in t bb huis zat
werd zwetend wakker![]()
t zag er eigelijk t zelfde uit als in de laatste bb en ik kon niet over de hekken kijken maar er stond wel n soort kooi in de tuin , daar moest je ingaan zitten als je in t arme gedeelte n appel had gejat en studio was nergens te zien , bomen trouwens ook nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:34 schreef Sanne het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe ziet het nieuwe huis eruit?
Waar staat het?
Is het hek eromheen erg hoog?
Zijn er bomen waar de schreeuwers in kunnen klimmen?
Hij werkt volgens mij achter de schermen. Of is 'ie daar ook mee gestopt?quote:Op vrijdag 22 april 2005 07:00 schreef elcastel het volgende:
Wat is er eigenlijk me Rolf gebeurt ? Ik hoor er niks meer van.
Hij heeft tot 2 jaar geleden toch nog een soort programma gehad op de publieke omroep?quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij werkt volgens mij achter de schermen. Of is 'ie daar ook mee gestopt?
Néé, asjeblieft niet die KidV, dat zou ik pas echt erg vinden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:26 schreef rubbereend het volgende:
idd hij houdt zich nu full time bezig met zn bedrijven.
Jeroen Kijk in de Vegte zou opzich wel een goede zijn voor BB
Angela was vanmorgen bij Stenders op de radio. En die is nog niet benaderd door Talpa.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:06 schreef BVO het volgende:
Ik denk dat het óf Linda de Mol wordt (maakt de kans op een succes groter) óf Angela Groothuizen. Zou naar Tien! gaan, waarbij ze om de tafel zouden gaan zitten voor een soort reallife-serie.
Och, ik mag d'r wel.. denk alleen niet dat ze bij BB op d'r plaats is.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:54 schreef APK het volgende:
EURGH!
Niet Linda de Mol.
Het moet niet gezellig worden.
Joh, ik krijg de schijterij als dat familietrutje op tv komt, als mijn TV zich al niet spontaan uitswitched.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:26 schreef BVO het volgende:
Och, ik mag d'r wel.. denk alleen niet dat ze bij BB op d'r plaats is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |