Ja stom hè? Eerst hier posten en daarna pas googlen. Had ik ondertussen ook gevonden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:52 schreef Mobious het volgende:
Tweede hit in google: http://kinderenwebhotel.be/WO_natuur/kanarie.htm
14 dagen dus. Na 16/17 dagen de eieren weghalen anders broedt de vogel zich dood.
Nee hoor, want nu weet ik het ook. Ik geef alleen een hint waar je het zelf had kunnen vinden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:11 schreef snijder het volgende:
[..]
Ja stom hè? Eerst hier posten en daarna pas googlen. Had ik ondertussen ook gevonden.
Ben benieuwd of er nog wat uitkomt.
Naast die kanaries hebben we dus ook een tamme grasparkiet, die vrij rondvliegt iun huis. Die krijgt het ook zo op z'n tijd op d'r heupen asl het weer het broedseizoen is. Dan is ze inderdaad sjacho en heel vervelend. Gaat constant in de boekenkast zitten, boeken aan te vreten. Dan maar opsluiten in het kooitje.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:12 schreef Mobious het volgende:
[..]
Nee hoor, want nu weet ik het ook. Ik geef alleen een hint waar je het zelf had kunnen vinden..
Onze valkparkiet heeft pas geleden ook drie eieren gelegd, maar er zit geen mannetje bij, dus die hebben we na drie dagen weggehaald. Het grappige is de verandering in gedrag. Vlak voordat ze de eieren legt is ze heel sjacherijnig (en terecht!). Nadat ze ze heeft gelegd gaat ze erop broeden en wordt aanvallerig wanneer je in de buurt komt en als je de eitjes weggehaald hebt, is ze weer poeslief zoals altijd... vrouwen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |