quote:Op donderdag 21 april 2005 12:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Jeroen in t krantje v/d Bristol hahaha
wie zegt dat...quote:Op donderdag 21 april 2005 14:29 schreef Orginial het volgende:
Dus Just en Bregtje hebben PE gewonnen, bedankt voor de spoiler.
Alleen maar omdat hij toevallig een skipak heeft gekocht en op wintersport is geweest?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:29 schreef Orginial het volgende:
Dus Just en Bregtje hebben PE gewonnen, bedankt voor de spoiler.
Vooral voor de dames moet dit een hel zijn.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
India blijkt trouwens serieus tegen te vallen voor de meeste deelnemers (zoals ook al uit de trailers bleek)
ha, dat zal weer mooie beelden opleverenquote:Op donderdag 21 april 2005 21:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
India blijkt trouwens serieus tegen te vallen voor de meeste deelnemers (zoals ook al uit de trailers bleek)
dat was ook te verwachten als je daar in een dorp terecht komt van de laagste kasten nou dan zit je niet goed...quote:Op donderdag 21 april 2005 21:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat vind ik erg vreemd, vonden de programmamakers Jeroen en Manja te goed en hebben ze daarom de stand maar even opzij geschoven?quote:Op donderdag 21 april 2005 18:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Trouwens, vandaag staat hier in de krant dat ze blijkbaar de oude ranking verderzetten ...
Nee, lees nou eens goed het topic door...quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat vind ik erg vreemd, vonden de programmamakers Jeroen en Manja te goed en hebben ze daarom de stand maar even opzij geschoven?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:43 schreef Zephyrus het volgende:
En....Jeroen in het krantje van de schoenenreus die vandaag binnenkwam:...
[afbeelding]
Trouwens ik vind het wel wat onverwachts dat die jeroen en manja eruit vlogen...ze waren èèn van de echt actieven waarvan je zou zeggen, die halen het wel. Krieke en nathalie die mochten er van mij wel uit, die nathalie had er niet echt veel zin meer in. Ben benieuwd wie de volgende zijn![]()
omgquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:43 schreef Zephyrus het volgende:
En....Jeroen in het krantje van de schoenenreus die vandaag binnenkwam:...
[afbeelding]
Trouwens ik vind het wel wat onverwachts dat die jeroen en manja eruit vlogen...ze waren èèn van de echt actieven waarvan je zou zeggen, die halen het wel. Krieke en nathalie die mochten er van mij wel uit, die nathalie had er niet echt veel zin meer in. Ben benieuwd wie de volgende zijn![]()
nee, hij stond in de schaduw, en wil nu in het licht staanquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:15 schreef Zephyrus het volgende:
hij heeft blijkbaar wel de smaak te pakken...Nu ie eenmaal in het licht heeft gestaan wil hij alleen nog meer.....
quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:20 schreef keijz het volgende:
[..]
nee, hij stond in de schaduw, en wil nu in het licht staan
Het is op zich best lullig hoe het komt dat ze eruit liggen, door bij het verkeerde beeld te staan, en daarna nog een keer.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:09 schreef Nory het volgende:
Ik vind dat ze er wel terecht uitliggen.. Hadden ze maar beter hun best moeten doen om weer eerste te worden
Ahhhh... Rinck voelt zich net zo goed thuis in India...quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:45 schreef haagse_elfje het volgende:
of Rink en Jorien die mogen nu ook wel weg...ze hebben hun tijd wel gehad....
GoaTrance Rules welquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:32 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Ahhhh... Rinck voelt zich net zo goed thuis in India...
Hier kwamen namelijk de 1e hippy's vandaan!
Strand van Goa!
Laten we het niet hopen. Ik wil eerst dat Krieke en Natalie eruitvliegenquote:
Jawel toch?quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Deze keer gaat er niemand uit toch?
Dit wordt de 8e aflevering van 12 afleveringen. Er blijven twee koppels in de finale over, dus moeten er nog maar twee uit. Volgende aflevering, dan weer niet en dan weer wel.quote:
Idd!quote:
http://www.imdb.com/title/tt0429410/quotesquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:30 schreef HarigeKerel het volgende:
Waar zouden ook alweer de quotes verzameld staan van Reinier?
http://www.imdb.com/name/nm1747987/
Hier zie ik ze niet staan, ik had er nog wel 1 ingezonden een tijdje geleden![]()
Aan het kaartje in de OP te zien duurt het tot en met aflevering 12 voordat ze in Bombay zijn. Een making off zou dan aflevering 13 zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:53 schreef Nory het volgende:
Oke.. En dan wordt aflevering 12 zeker weer een making off? Dat is leuk.
ik had er eentje opgestuurd staat er ook nog steeds niet opquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:18 schreef Rainboww het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0429410/quotes
staat er nog maar 1...![]()
Wel de beste overigens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |