Wie is 'we'???quote:Op woensdag 20 april 2005 21:32 schreef Johan-Derksen het volgende:
Yep, dat komt omdat we je de kans gaven wel grappig te zijn en die kans heb je tot 3x toe verneukt...
je bent echt grappigquote:Op woensdag 20 april 2005 23:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mensen, het eerste plaatje heeft iemand een keer gequote om een lama te omcirkelen (2e pagina). En wat zien we daar? Of beter, wat zien we daar niet? Inderdaad, Bert.
Slotje, ban, whatever...
hij heeft wel gelijk, viel mij ook gelijk op...op de eerste foto is bert "ineens" te zien, op de gequote foto staat bert niet.Ook had ik de foto opgeslagen om hem te vergroten om "bert" te kunnen vinden, echter staat Bert hier echt niet op.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:45 schreef db70 het volgende:
[..]
je bent echt grappig![]()
slotje ban voor what...lol
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 07:42 schreef Sjoe538 het volgende:
kuttopic, post dan normale plaatjes, waar écht iets niet klopt.
Je meent het ..quote:Op donderdag 21 april 2005 07:00 schreef Funksoldier het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk, viel mij ook gelijk op...op de eerste foto is bert "ineens" te zien, op de gequote foto staat bert niet.Ook had ik de foto opgeslagen om hem te vergroten om "bert" te kunnen vinden, echter staat Bert hier echt niet op.
Gelukkig ben jij er nogquote:Op donderdag 21 april 2005 10:38 schreef iamredleader het volgende:
En plotseling is het wel erg stil...
*stiekeme schop van het konijn*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door db70 op 21-04-2005 22:09:30 ]70+ op het internet
zoiets van... ik schop mijn kuttopic omhoogquote:Op donderdag 21 april 2005 18:58 schreef db70 het volgende:
[..]
zoiets van...Ik wil ook posten maar heb eigelijk niets te zeggen.
heeee patty, hoest??? kom je ff op dit kut topic kijken?!quote:Op donderdag 21 april 2005 19:32 schreef patty het volgende:
[..]
zoiets van... ik schop mijn kuttopic omhoog
ja lekker hoor kerel, ik dacht laat ik die ouwe doos eens vibrerenquote:Op donderdag 21 april 2005 19:33 schreef db70 het volgende:
[..]
heeee patty, hoest??? kom je ff op dit kut topic kijken?!
quote:Op donderdag 21 april 2005 19:32 schreef db70 het volgende:
mmm... op het eerste gezicht lijkt er niets mis met dit plaatje,
maar kijk maar eens goed...
wat klopt er hier niet
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
deze oude doos heeft anders al genoeg gevribreerd in haar levenquote:Op donderdag 21 april 2005 19:35 schreef patty het volgende:
[..]
ja lekker hoor kerel, ik dacht laat ik die ouwe doos eens vibreren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |