Oke, edit ze hé.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:56 schreef db70 het volgende:
[..]
ok je hebt gelijk.
en ga nu maar ergens anders de boel verzieken.
Originele avatar heb je...quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:02 schreef richie29 het volgende:
*ziet 'm ook niet...
Staat welgeteld 1 afvalbak op dat terrein?
prrrresies,quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:00 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Zelfs zn "normale" berichten edit ie al...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Some weasel took the cork out of my lunch...
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:24 schreef Adfundum het volgende:
ik heb het contrast wat verhoogd, nu zie ik het.heel goed je zat in de buurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
70+ op het internet
Whahaha, lul niet oma.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:13 schreef db70 het volgende:
[..]
prrrresies,
moet altijd veel lettertjes corrigeren.
quote:[ Bericht 5% gewijzigd door db70 op 19-04-2005 16:19 ]
quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:21 schreef db70 het volgende:
okok als iemand het echt wil weten.. bekijk de spoiler:Je plaatst het plaatje en je edit het vervolgens vlak voordat je het antwoord geeft;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:[ Bericht 2% gewijzigd door db70 op 19-04-2005 21:47 ]En dan kan je wel paniekerig elk bericht gaan editten, maar daar trappen de geslepen fok!kers niet in hoor.quote:
Kusje voor oma.![]()
lol..ja de paus deed het hemquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:30 schreef Adfundum het volgende:
moet zeggen dat ze steeds subtieler worden![]()
goh je hebt me door knul..quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:31 schreef knowall het volgende:
[..]
Whahaha, lul niet oma.
Je plaatst het plaatje en je edit het vervolgens vlak voordat je het antwoord geeft;
[..]
[..]
Je plaatst het plaatje en je edit het vervolgens vlak voordat je het antwoord geeft;
[..]
[..]
En dan kan je wel paniekerig elk bericht gaan editten, maar daar trappen de geslepen fok!kers niet in hoor.
Kusje voor oma.
Neenee oma, ik houd u in de gaten.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:35 schreef db70 het volgende:
[..]
goh je hebt me door knul..![]()
en nu snel naar bed hè!!!
Hihi het plaatje bevat een afbeelding van het hoofd van de Sint.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:13 schreef db70 het volgende:
[..]
prrrresies,
moet altijd veel lettertjes corrigeren.
maar lets play on..
dit is een serieus maar leuk bedoeld topic.
verziek het aub nu een keertje niet.
thanks.
heeft iemand de fout al gezien????
[afbeelding]
Hoe kon ik dat net over het hoofd gezien hebben?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:42 schreef knowall het volgende:
Hihi het plaatje bevat een afbeelding van het hoofd van de Sint.
ga je je zelf quoten mr.knowitallquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:42 schreef knowall het volgende:
[..]
Hoe kon ik dat net over het hoofd gezien hebben?![]()
Het lijkt wel alsof het er net nog niet stond?
Sterf, ouwe taart.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:45 schreef db70 het volgende:
[..]
ga je je zelf quoten mr.knowitall
ik had het al voor je gedaan knul.
maaarrrreeeee !!!!!!!!!!!!!!!quote:
Open er meteen een Feedback-topic over.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:50 schreef db70 het volgende:
[..]
maaarrrreeeee !!!!!!!!!!!!!!!
wacht is ff.... dit is een doodsverwensing.
toch nog eens ff in de policy kijken of daar geen ban op staat.![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:42 schreef db70 het volgende:
[..]
maar daar trappen fokkers niet in...lol
Donequote:Op dinsdag 19 april 2005 23:52 schreef knowall het volgende:
[..]
Open er meteen een Feedback-topic over.
quote:
Lol.. nee die klopt als een bus.quote:klopt er ook niets in dat plaatje?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |