SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.70+ op het internet
quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:21 schreef db70 het volgende:
okok als iemand het echt wil weten.. bekijk de spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bert is zo 1996zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:21 schreef db70 het volgende:
okok als iemand het echt wil weten.. bekijk de spoiler:nu wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwarte scheids bananen op het veld, bij een duitse scheids gooi je toch ook geen fietsen?
Misschien staat dat ding gewoon op palen? Het is maar een idee...quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:41 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Maar dit klopt volgens mij ook niet:
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door db70 op 19-04-2005 21:47:55 ]70+ op het internet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: zie net dat oplossing door TS al gemeld was........ mijn bevinding slaat dus blijkbaar nergens op
[ Bericht 44% gewijzigd door Niowskie op 19-04-2005 19:43:37 (te snel reactie gegeven) ]Life Is What Happens To You While You’re Busy Making Other Plans.........
nop dat is het nietquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:54 schreef Bruce117 het volgende:
volgens mij klopt er hier iets niet helemaal:
[afbeelding]
nee ook niet..quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:42 schreef DodgeThis het volgende:
jaha die vent heb een lange neus dat is et tog ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |