quote:Op donderdag 21 april 2005 19:37 schreef Cerbie het volgende:
[..]héééé bedankt Cerbie, fijn dat je ze leuk mee participeert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top!!!70+ op het internet
dit voelt meer als een streling schatje.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:02 schreef iamredleader het volgende:
*geeft schop* waar is het nieuwe beeld? *einde schop*
nee!!!! oprotten strontjongquote:Op vrijdag 22 april 2005 01:55 schreef DrDentz het volgende:
wil je mijn oma zijn db70, ik heb geen omas meer! ik wil meer geld op mn verjaardag
quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:38 schreef paultjuhhh het volgende:
db70 is mn lievelingsoma
quote:Op vrijdag 22 april 2005 01:52 schreef DeHeldjes het volgende:
Wtf is toch steeds met dat "spoiler" ..
vraag me niet waarom: TVP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.70+ op het internet
Ik denk dat iedereen het nu wel gehad heeft met dit topic...quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:49 schreef db70 het volgende:
[..]
![]()
enneeee... GAAT ER NOG IEMAND RADEN OF HOE ZIT DAT!!!!!!![]()
NEE, dat meen je niet serieus!!!!quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:00 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen het nu wel gehad heeft met dit topic...
Gezien je die Bert pas naderhand erop geplakt hebt...
Dat zeg ik niet... Ik zeg alleen dat je er niet geloofwaardiger op bent geworden in dit topic...quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:11 schreef db70 het volgende:
[..]
NEE, dat meen je niet serieus!!!!![]()
Je bedoeld dat de Topics op het fokforum ook werkelijk ergens op moeten slaan...
hahahaha, das echt nieuw voor mij.![]()
![]()
![]()
Volgens mij was het van het begin af aan al een bagger topic, maar goed.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:34 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet... Ik zeg alleen dat je er niet geloofwaardiger op bent geworden in dit topic...
Dit topic zat heel leuk in elkaar... en je hebt het zelf een beetje verpest IMO ofzo...
Ik help graag een ouwe sloerie. Bij dezequote:Op zaterdag 23 april 2005 14:19 schreef db70 het volgende:
Ja hallo???
moet ik dit Topic in mun 1tje volgooien of zo??????????????
Thanksquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:28 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik help graag een ouwe sloerie. Bij deze
Ik zie geen verschilquote:Op donderdag 21 april 2005 23:07 schreef db70 het volgende:
nog maar een plaatje dan???
[linkie]
[afbeelding]
en o ja... wat klopt hier niet of juist wel...
bert in ernie pakkie toch?quote:Op donderdag 21 april 2005 19:32 schreef db70 het volgende:
mmm... op het eerste gezicht lijkt er niets mis met dit plaatje,
maar kijk maar eens goed...
wat klopt er hier niet
[afbeelding]
[
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |