Ik heb de Motorola T4502. Gekocht bij Mediamarkt voor (uit me hoofd) 79 e voor een set van 2. Super. Echt super relaxed een maat van me woont hier 2 km vandaan en dar ligt er 1 en ik heb perfect bereik. Dus ik ga het weer op telefoonkosten terugverdienenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:43 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
Welk type heb je ? Ik zit er ook ernstig over na te denken om zon setje te kopen, dat mobiel bellen op de piste is of knetterduur, of je zit te hoog zodat je geen bereik hebt
mooie bindingenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:52 schreef Basje_B het volgende:
Weet niet hoe plaatje kan neerzetten dus dan maar zo.
Is van zo'n fotograaf die onder die kleine schansjes in Les 2 Alpes ligt.
http://putfile.com/pic.php?pic=4/10514100610.jpg&s=x2
Met een btje zon en mooi gepoeste gouden karteldingen (naam kwijtquote:
Was er ook erg tevreden over. Fotograaf ff bedankt. Foto koste wel 16 pleuro's maar dan heb je wel wat.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:46 schreef Rnej het volgende:
nette grab ook, geen torsie in je board... een by - the - book
hehe, precies... heb t nu af en toe in sw zoetermeer dat mensen in een paars skipak met 20 jaar oude skis en een gedrocht van een muts naar mijn bindingen staren met open mond van: "wtf? .... wat is DAT nou weer"quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:08 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Met een btje zon en mooi gepoeste gouden karteldingen (naam kwijt) pimp je de piste af..... iedereen verblind meteen.
Altijd leuk hoe die skieërs dan kijken. Zo van Tering wat overdreven![]()
hahah heerlijk ja. En dan nog van die hele rechte skis die ze niet uitkunnen doen en rechtop zetten omdat ze dan het dak raken.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:56 schreef Rnej het volgende:
[..]
hehe, precies... heb t nu af en toe in sw zoetermeer dat mensen in een paars skipak met 20 jaar oude skis en een gedrocht van een muts naar mijn bindingen staren met open mond van: "wtf? .... wat is DAT nou weer"
heheh, nah ik board wel ns met een masker op, dus dan zie je er net uit als een terrorist.. dan moet je ze ns zien kijken.. echt hilarisch, dan gaan ze ook echt niet meer dichtbij staan in de rijquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:07 schreef Basje_B het volgende:
[..]
hahah heerlijk ja. En dan nog van die hele rechte skis die ze niet uitkunnen doen en rechtop zetten omdat ze dan het dak raken.
En dan tegen elkaar fluisteren in de rij voor de lift dat je je broek wel eens mag ophijsen en je riem uit de SM winkel komt......
hahahquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:25 schreef Rnej het volgende:
[..]
heheh, nah ik board wel ns met een masker op, dus dan zie je er net uit als een terrorist.. dan moet je ze ns zien kijken.. echt hilarisch, dan gaan ze ook echt niet meer dichtbij staan in de rij![]()
lol! .. nee, een fleece windstopper... speciaal voor in de kou enzo... echt relaxed dingquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:36 schreef Basje_B het volgende:
[..]
hahah
Masker? waarom en wat voor 1? gewoon uit fop-winkel ofzo?![]()
ahhaha zo'n ding. Ja das ook altijd lachen. heb ik ook. helm erover en skibril liefst met spiegellens en je hebt alle ruimte......quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:54 schreef Rnej het volgende:
[..]
lol! .. nee, een fleece windstopper... speciaal voor in de kou enzo... echt relaxed ding
zat op die manier vlakbij een vlaamse skilerares die dacht dat ik r achtervolgde ofzo, begon echt pissig te doen tegen me.. was gewoon heel relaxed naar beneden aan t boarden...quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:02 schreef Basje_B het volgende:
[..]
ahhaha zo'n ding. Ja das ook altijd lachen. heb ik ook. helm erover en skibril liefst met spiegellens en je hebt alle ruimte......
Mooi he, vlaamse ski-leraressenquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:30 schreef Rnej het volgende:
nah ze was met een klasje en ze gingen echt ubertraag, maar ik dus ook, dus hing heel dichtbij t klasje.... zag er misschien beetje raar uit...
maargoed
Beetje laf alleen om er bij al haar kinderen achteraan te gaan boarden.quote:
jajaquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:10 schreef Rnej het volgende:
hahahaha, seriously, het enige moment waarbij ik niet aan vrouwen denk, is als ik op mijn snowboard sta.. dan heb ik wel betere dingen te doen
doet ze ook!quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:25 schreef Basje_B het volgende:
[..]
jaja![]()
Toch niks leuker als je vriendin ook snowboard.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:30 schreef Rnej het volgende:
[..]
doet ze ook!heb t r geleerd
(ja ok, dan denk ik dus wel aan vrouwen.. maargoed)
I knowquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:08 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Met een btje zon en mooi gepoeste gouden karteldingen (naam kwijt) pimp je de piste af..... iedereen verblind meteen.
Altijd leuk hoe die skieërs dan kijken. Zo van Tering wat overdreven![]()
Vrij simpel want er zijn maar een paar mogelijkheden meestalquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:52 schreef XL het volgende:
[..]
Beetje laf alleen om er bij al haar kinderen achteraan te gaan boarden.
In zo'n wintersportdorp heb je in no-time door waar ze gaat stappen.
![]()
Ohw ik wel hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:10 schreef Rnej het volgende:
hahahaha, seriously, het enige moment waarbij ik niet aan vrouwen denk, is als ik op mijn snowboard sta.. dan heb ik wel betere dingen te doen
Aangenaamquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:55 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Heb je netjes gedaan dan.
Ze ken/kan/kun het ook nog btje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |