3 uit 3 ?quote:Op zondag 8 mei 2005 17:46 schreef beerke het volgende:
... en dat is de 3e CP1 in dit topic die niet heel is gebleven.
CP1???quote:Op zondag 8 mei 2005 17:46 schreef beerke het volgende:
... en dat is de 3e CP1 in dit topic die niet heel is gebleven.
Gokje; Carbon P1'squote:
Beetje laat, maar het was erg ellendig, jij er nog geraakt?quote:Op zondag 8 mei 2005 11:33 schreef 360sjors het volgende:
Chris, het is nog niet helemaal zeker of ik er ben vanmiddag, mail anders ff je nr naar sjorsvdh@gmail.com dan hoort u het indien ik psv in ehv kom representen
Mooie bindingen Komakie
Top dingen he.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:05 schreef Komakie het volgende:
De carbon highback van me P1 bindingen is ook nog gebroken. Dus die mag ik weer gaan opsturen naar Burton. Voordeel was wel dat ik nu die ubergeile witte Cartel bindingen heb kunnen kopen ter vervanging hehe
[afbeelding]
Dude wat een feestquote:Op maandag 9 mei 2005 13:31 schreef Thermo het volgende:
[..]
Beetje laat, maar het was erg ellendig, jij er nog geraakt?
Ik heb echt een kater![]()
8 uur op gestaan en mijn post was gezet toen ik NET terug thuis was.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:01 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Dude wat een feest50 euro er zonder moeite doorheen geramd...he t was wel klote om vanaf het midden van het plein waar de huldiging was naar de wc's te lopen, wat een chaos..
Gezien je kater zul je wel niet meer zijn gaan boarden.. indien wel: RESPECT
Vette bindingen ja.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:33 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Top dingen he.
Ik heb ze ook. Heb je ook witte schoenen erin?
Die clip vind ik juist wel relaxt.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:36 schreef 360sjors het volgende:
Enige nadeel van de cartels vind ik de higback. Die is namelijk zo hoog (en vastgeklikt aan het frame van de binding) dat een hoop stoeltjesliften er tegenaan rammen als je er niet aan hebt gedacht ze ff naar beneden te klappen.
aha okquote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:33 schreef beerke het volgende:
Komakie, Thermo en ik hebben de highback gebroken...
En je gokje was goed XL.
ik kan ze met 15% korting krijgen, dus voor 185, is op zich nog wel te doen...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:45 schreef Komakie het volgende:
anyway Rnej, ik heb ze voor 150 gekocht in Val Thorens..... 30% korting gehad hehehe...
nice, welke indoorhal als thuisbasis?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:50 schreef Komakie het volgende:
Ik ben met een vriend van me een snowboardcrew aan het opzetten. hehe
Volgens mij is dat wel lachen
Fuck indoor!quote:
Als fervent indoor-aanhanger zou ik jullie graag een ander motto voordragen:quote:
We zouden eigenlijk een indoorhal in de buurt nodig hebben om ons bier voor vrijdag as te koelen, er staat me nu een lading booze klaar... wordt een goed feestquote:
70.000 psv supporters uitgenodigd?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:27 schreef 360sjors het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk een indoorhal in de buurt nodig hebben om ons bier voor vrijdag as te koelen, er staat me nu een lading booze klaar... wordt een goed feest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |