abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 september 2005 @ 09:04:01 #51
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_30991726
Hallo Jessie,

Je lichamelijke klachten wijzen er ook op dat je een te snel werkende schildklier hebt. En ja, inderdaad, afvallen hoort daar ook bij maar het kan zijn, dat het maar om een paar kilo's gaat. Ik was 3 á 4 kg afgevallen in de tijd dat ik mijn piek had gezien mijn te snelle schildklier.
Je TSH is bij een te snelle schildklier niet meetbaar. Je T4 echter wel. En die kan hoog zijn!
Een scan is inderdaad niet pijnlijk of eng. Het enige nadeel wat daar bij komt kijken is dat je een verbod krijgt een bepaalde tijd bij kinderen in de buurt te zijn! Erg vervelend voor moeders!!!
Op het volgende forum schrijven lotgenoten ( dus mensen die lijden aan hyperthyreoidie ) hun problemen en ervaringen. Misschien vind je die interessant.
http://www.graves-patienten.nl/forum/index.php
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  woensdag 28 september 2005 @ 10:40:10 #52
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_30993561
Het komt ook meer bij vrouwen voor dan bij mannen?
Ik zal het wel van mijn moeder hebben,zij had er vroeger ook last van.
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  woensdag 28 september 2005 @ 19:49:34 #53
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_31007417
Ik sta er van te kijken hoeveel mannen in mijn omgeving een te snel werkende schildklier hebben. Ik kan er zo al 3 in mijn omgeving opnoemen.

Een te snal werkende schidlklier kan genetisch bepaald zijn maar hoeft niet!
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  woensdag 28 september 2005 @ 20:28:27 #54
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_31008835
Mijn moeder waar ik eerder over vertelde had ook een opgezette schildklier en de bolle ogen. Ook heeft ze overgewicht maar viel wel af toen de schildklier op z'n hardst werkte.
pi_31012040
Bedankt meiden. Mijn tsh was nog wel meetbaar. 0.001 Mijn tsh was niet superhoog maar wel te hoog zeiden ze. Weet het ff niet meer maar over de 29 dacht ik.
Met een schildklierscan hoef je toch niet door zo'n apparaat net als bij een gewone scan hoop ik?
Ik heb nu namelijk een brief thuisgekregen maar daar staat het soort apparaat niet duidelijk in. Er staat ook niet in dat ik niet bij mijn kinderen mag. Er staat juist dat het een lage dosis is en het geen gevaar voor mezelf of anderen oplevert. Maar ik ben dus echt niks afgevallen. Dit komt dus waarschijnlijk omdat hij bij mij maar een klein beetje te hoog is, subklinisch zoals ze dat noemde. Bedankt voor de link.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_31142451
Schopje. Niemand hier een schildklierscan gehad? Ik moet woensdag en ik scheit 7 kleuren
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 3 oktober 2005 @ 13:20:45 #57
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_31142955
Het valt vast reuze mee Jessie
Ik heb zelf geen ervaring met schildklierscans, maar van horen zeggen stelt het weinig voor.
Slokkie spul drinken (merk je weinig van, hooguit beetje misselijk), even wachten en dan in de scanner, tenzij je claustrofobie hebt een fluitje van een cent lijkt me.

En nog even een reactie op je vorige berichtje:
Een TSH van 29 o.i.d. is flink (te) hoog hoor...

Succes woensdag!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_31144048
Nee dat was mijn f4 ofzo, mijn tsh was 0.001 Ik schreeft t verkeerd. Nee ik hoef geen slokje te drinken ik krijg een infuus. Ik krijg niet "de slok"ofzo.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_31146290
Met een schildklierscan is niks aan de hand. Gewoon 10 min stil liggen onder een plaat. probeer niet in slaap te vallen.

Loop zelf al een jaar of 5 te kloten met mijn schildklier , 3 keer radioactief jodium gehad. Maar nu lijkt het allemaal klaar te zijn. Ze hebben me net iets teveel jodium gegeven waardoor ik nu wel aan de tyrax zit, maar ja zolang alles normaal werkt heb ik nergens meer last van....
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
pi_31146412
Ok dus ik hoef niet zo'n "normale"scan in? Zo'n tunnel? Enne onder een plaat, hoe groot is die plaat dan?
Was de jouwe ook ietsje te snel of heel erg snel?
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 3 oktober 2005 @ 15:47:27 #61
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_31146967
Hallo Jessie,

Ik begrijp uit je stukjes dat er bij jou nog niet zo heel lang geleden Graves is geconstateerd. Maar hoe kom je er bij dat je aan een infuus moet dan? Voor zover ik weet heb je niks met een infuus te maken als je hyperthyreoidie hebt. Het enige naaldje wat je krijgt is die van het bloed prikken.

De scan bedoelen ze wellicht mee dat er een fotootje van je schildklier wordt gemaakt om te kijken hoe groot hij is en of ie glad is.
Denk ik hoor!

Als je toch een infuus krijgt, neem het me dan niet kwalijk
Succes
pi_31147022
Hij was heel erg snel, was 20kilo afgevallen, hardslag van 160 terwijl ik in bed lag, trillen, zweten, misselijk enz .... Had achteraf iets eerder naar de huisarts moeten gaan.

Die scan wordt gemaakt onder een plaat van zo'n 50 cm breed(het is een ronde schijf). Dat ding komt heel dicht boven je gezicht te hangen maar daar heb je niet zo'n last van. je mag niet bewegen, en dat is eigenlijk het enige vervelende (jeuk enzo).
Het kan zijn dat je de jodium ingespoten krijgt of dat je een slokje krijgt, maar wees niet ongerust, het gaat om een heel klein beetje. De reden dat je jodium krijgt is omdat dat wordt opgenomen door de schildklier en de klier dus te zien is op de scan.

Las net ook iets over misselijk worden , maar dat is volgens mij niet het geval. Heb zelf ook 3 keer een wat grotere hoeveelheid gekregen en je merkt er echt helemaal niks van. Het is trouwens wel erg vreemd om vloeistof uit zo'n loden potje met zo'n groot "radioactief teken" erop te moeten drinken...

Samengevat, maak je geen zorgen!

[ Bericht 2% gewijzigd door Wolfskuil op 03-10-2005 16:01:23 ]
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
  maandag 3 oktober 2005 @ 15:59:32 #63
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_31147283
maar een scan en een slok zijn 2 verschillende dingen lijkt me?
pi_31147356
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 15:59 schreef Pearly het volgende:
maar een scan en een slok zijn 2 verschillende dingen lijkt me?
Ja, inderdaad. Maar voor een scan krijg je dus een hele kleine hoeveelheid jodium, een slok is een grotere hoeveelheid. De scan is nl geen behandeling, maar een onderzoek.
pi_31148003
Ben officieel ook een "graves" maar nu mega hypo

Heb ook scan gehad en heb klein beetje radioactief jodium (minimaal gehad) , toen moest ik op een bed gaan liggen en werd er een plaat boven me geschoven (soort van rontgenplaat) en moest ik tijdje blijven liggen (aant. minuten) en daar konden ze dan vanaf zien dat mn schildklier 4x vergroot was.
naar aanleiding hiervan heb ik "de slok" gehad.
  maandag 3 oktober 2005 @ 17:47:11 #66
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_31149891
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 15:49 schreef Wolfskuil het volgende:
(...)

Het is trouwens wel erg vreemd om vloeistof uit zo'n loden potje met zo'n groot "radioactief teken" erop te moeten drinken...

Samengevat, maak je geen zorgen!
Inderdaad! Iemand draait met een tang op afstand de bovenkant eraf, dan gaat er een rietje in: "Drink maar op!"

En kwam er bij jou ook na een dag of twee een mannetje met een geigerteller om te kijken of je alweer naar buiten mocht? Hij moest 't meten op een meter afstand, maar liet ook even zien dat de wijzer nog flink uitsloeg als hij 't dichterbij meette.
The love you take is equal to the love you make.
pi_31150358
hehehe lol
idd dat herinner ik me ook nog die loden deur etc.
ik voelde me heeeeeel raar.
ik mocht trouwens bijna direct naar huis
  maandag 3 oktober 2005 @ 18:20:35 #68
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_31150813
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 18:04 schreef het-is-mij het volgende:
hehehe lol
idd dat herinner ik me ook nog die loden deur etc.
ik voelde me heeeeeel raar.
ik mocht trouwens bijna direct naar huis
Ik moest de eerste keer twee nachten blijven. Maar misschien was mijn dosering hoger omdat bij mij om een tumor ging.
  maandag 3 oktober 2005 @ 21:27:10 #69
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_31156721
Iek Lienekien, wat errug!! .......
Je zegt "ging"! Ben je nu genezen verklaart dan?
pi_31157922
Pearly er is geen gravis ontdenkt. Hij werkt iets te snel, maar niet erg schrikbarend, meer iets verhoogd. En door middel van die scan (waarbij ik dus via een infuusje zo staat in de brief, van dat radionog wat troep ingespoten) Ze willen zoals Wolfskuil zegt de schildklier goed in beeld hebben. Mijn bezinking is ook al tijden verhoogd dus het kan ook nog een schildklierontsteking zijn. Ik was vooral bang dat ik in zo'n tunnel moest net als met een ct of mri, daar ga ik namelijk van hyperventileren
Ik heb niet van die klachten zoals wolfskuil (viel ik maar af ) Mijn klachten vooral moeheid en erg transpireren, soms trillen van mijn handen. En als het hier bij blijft zal ik ook geen medicatie hoeven. Maar ze en ik ook natuurlijk willen wel graag weten waar die verhoging vandaan komt. Ik heb de afgelopen 2 jaar zulke vage klachten en telkens denken ze dat heeft ze en dan blijkt het dat toch weer net niet te zijn.

Maar ik ben al een beetje gerustgesteld voor die scan Het verschil met de slok en het beetje in dat infuus zal er ook wel mee te maken hebben dat ik wel gewoon daarna bij mijn kindjes kan. Alhoewel ik daar nu toch een beetje huiverig voor ben.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_31157976
Het is mij kreeg je direct te horen wat ze zagen, of hoor je dat pas weer als je bij je internist terug moet? En lopen jullie bij een internist of bij een endicrnoloog of zoiets?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_31161170
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:59 schreef jessie het volgende:

Ik heb niet van die klachten zoals wolfskuil (viel ik maar af )
die klacht had ik helaas ook niet maar ik was eigenlijk ondertussen best heel ziek
Enne die hoeveel heid r.a. jodium die ik toen voor de scan kreeg was niet ernstig voor mn omgeving.
de slok wel.
En ik kreeg gelijk de uitslag, maar ik was er dan ook een hele dag (in t ziekenhuis) en ze deden alles op 1 dag.

Succes ermee iig!!!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 07:51:27 #73
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_31166008
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:27 schreef Pearly het volgende:
Iek Lienekien, wat errug!! .......
Je zegt "ging"! Ben je nu genezen verklaart dan?
We zijn inmiddels al 16 jaar verder en er is sinds de operatie en behandeling gelukkig nooit meer iets kwaadaardigs geconstateerd. Dus noem dat maar genezen. Al ben ik natuurlijk wel voor de rest van mijn leven schildklierpatiënt.
pi_31167106
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 23:27 schreef het-is-mij het volgende:

[..]
die klacht had ik helaas ook niet maar ik was eigenlijk ondertussen best heel ziek
Enne die hoeveel heid r.a. jodium die ik toen voor de scan kreeg was niet ernstig voor mn omgeving.
de slok wel.
En ik kreeg gelijk de uitslag, maar ik was er dan ook een hele dag (in t ziekenhuis) en ze deden alles op 1 dag.
Ik mocht ook meteen naar huis. Er is nl een maximale hoeveelheid die ze poliklinisch mogen geven. Als je meer krijgt moet je blijven. In mijn geval hebben ze 3 keer de max. polikinische dosis gegeven zodat ik dus wel elke keer naar huis mocht. Wel een aantal leefregels meegekregen.
pi_31167364
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 21:59 schreef jessie het volgende:
Ik heb niet van die klachten zoals wolfskuil (viel ik maar af ) Mijn klachten vooral moeheid en erg transpireren, soms trillen van mijn handen.
Dat afvallen was niet zo'n succes.... Weeg normaal 80kg, ik ben 1.90 dus was al niet dik. Maar was toen 20kg afgevallen, vel over been dus.... Inmiddels al weer over mijn oude gewicht heen
pi_31207026
Nou ik ben net terug.
Wat een drama
Eerst die spuit gehad. Dat moest een half uur intrekken.
Toen kwam het. Ik moest op een smal bedje liggen. En werd dan toch in een soort halve tunnel geschoven. Met een hele grote vierkante plaat net boven mijn neus. Toen mijn bed omhoog ging richting die plaat raakte ik dus in paniek. Ik huilen (lekker genant) Hij werd stop gezet. De arts was een superaardige vent. Hij heeft dat bed weggehaald. Die plaat gekantelt en toen mocht ik er voor gaan zitten Dit was niet eng. Na 5 minuten mocht ik weer weg. De uitslag krijg ik bij de internist.
Ik vroeg voor de zekerheid of het geen kwaad kon met kleine kinderen (in mijn brief stond van niet) Toch adviseerde hij om 1 meter afstand tussen mij en de kids te houden en niet langer asl 3 kwartier in 1 ruimte achter elkaar. Toch maar goed dat ik het nog even vroeg. En eigenlijk superraar dat dat niet in die brief stond. Nu had ik het geluk dat mijn man thuis was. Maar hoe had ik dat anders moeten doen met een kindje van net 2 en bijna 4. Dat soort dingen hoor je toch wel van te voren te weten.
Ben blij als ik die meiden morgen weer plat kan knuffelen in ieder geval
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 5 oktober 2005 @ 20:55:35 #77
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_31215294
Hoi Jessie,

Wat een leed !
Waarom ga je inet even kijken op : http://www.graves-patienten.nl/forum/index.php
Je kunt daar je ei daar goed kwijt en je krijgt daar "veel" meer respons van mensen die HEEL veel begrip voor jouw situatie hebben.
Probeer het maar eens....
succes met je meiden. Hopelijk gaat de tijd nu snel voorbij voor jou!
  woensdag 5 oktober 2005 @ 21:08:06 #78
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_31215744
Hè get Jessie!
Ik heb ook last van mijn schildklier . Alhoewel last... hij is opgezet, ik voel hem ook zitten (heel vervelend) maar alle bloeduitslagen zijn goed..

Ik moet over twee weken naar de internist, en ik maak me hartstikke zorgen. Ik bedoel, waarom is dat ding opgezet als er in mijn bloed niets te zien is?
Iemand hier met ervaring?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_31216431
Leah, dit kan duiden op hypothyreoïdie (te langzaam werkende schildklier) of hashimoto(schildklierontsteking).

Laat je niet afschepen met "je bloed is goed", want het duurt 7 (!!!) jaar voordat je iets in je bloed ziet als je schildklier minder goed werkt.

Let ook even op het klachtenlijstje, streep aan welke je hebt en laat dit zien aan je arts.
Lijstje te vinden op: http://www.hypomaarniethappy.nl/ (fijne site ook)

Enneh, BBQkip...Ik mail je spoedig (was er nog niet baan toe gekomen)
pi_31216550
Jessie, das niet fijn zo'n ervaring.
Wanneer moet je weer naar de internist?
Post je de waarden dan hier?
  woensdag 5 oktober 2005 @ 21:39:40 #81
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_31216839
Arme Jessie, wat zul je bang zijn geweest. En dan ook nog eens Bo en Janneke bij je uit de buurt moeten houden! Gelukkig is het alweer bijna morgen!
  woensdag 5 oktober 2005 @ 21:41:18 #82
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_31216898
Hanneke, maar als er een ontsteking zou zitten dan zou de bezinking toch te hoog moeten zijn?
  woensdag 5 oktober 2005 @ 21:42:12 #83
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_31216936
He bah Leah, dat klinkt ook niet fijn! Hopelijk heb je snel duidelijkheid over wat het nou is. En beter nog: hoe je er vanaf komt.
pi_31217111
Pearly thx. En ja ik ga daar zeker kijken.

Leah, misschien dat je ook een scan krijgt dan. Een echo zou ook kunnen. Mocht je een scan krijgen en ben je net als ik een beetje claustrofobisch aangelegd. Je weet nu van mij dat het ook zittend kan (ze moeten er wel even moeite voor doen, maar het kan dus echt) Gewoon vragen dan hoor
O en Leah vaak na een bevalling kan je schildklier gek gaan doen. Bij mij is het ook gekomen na de bevalling van Janneke (toen ben ik volgens mij lichamelijk een wrak geworden maar ok ) Dat kwam per toeval er toen uit toen ik in het ziekenhuis lag voor iets anders. Is het bij jou ook na de bevalling op gaan spelen?
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 5 oktober 2005 @ 22:17:32 #85
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_31218069
Yep, idd na de bevalling, baby is nu bijna 9 maanden. En je gevoel herken ik wel, ik voel me ook zo'n lichamelijk wrak na de tweede (er komt hier dus ook echt geen derde ).
Ik heb behoorlijk zware zwangerschapssuiker gehad, dat schijnt het risico op schildklier problemen dus ook te verhogen. Maar ik maak mezelf een beetje gek met het feit dat mijn bloed in orde was (bezinking, leverfunctie, suiker, hb, het hele circus en twee schildklierfunctie's). Haal me dus allemaal enge ziektes in mijn hoofd waarbij Graves nog de minst erge is, za'k maar zeggen .

Ik ben totaal niet claustrofobisch aangelegd, dat scheelt, maar het uit de buurt blijven bij mijn kinderen zal nog wel een logistiek probleempje geven hier, ben ik bang.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 04:20:46 #86
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_31221403
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 21:27 schreef Hanneke1983 het volgende:
Leah, dit kan duiden op hypothyreoïdie (te langzaam werkende schildklier) of hashimoto(schildklierontsteking).
Reactie voor Leah:
Het kan ook een lichte soort struma zijn en zolang je er geen last van hebt (te weinig of teveel schildklierhormonen), kun je het lekker laten zitten, mits het geen schildklierkanker is natuurlijk en de struma niet teveel groeit, met gevaar op dichtdrukken van de luchtpijp en slokdarm, of laten opereren om cosmetische redenen.
Maar goed doorvragen bij je arts is geen overbodige luxe, zeker niet als jij ongerust bent erover. Schakel zonodig over naar een andere arts die meer verstand heeft van schildkliertjes, dat helpt vaak ook heel erg.
quote:
Laat je niet afschepen met "je bloed is goed", want het duurt 7 (!!!) jaar voordat je iets in je bloed ziet als je schildklier minder goed werkt.
Sorry maar waar heb je dit vandaan? Heb ik echt nog nooit gehoord hoor.
De schildklierhormonen in je schildklier en in je bloed schommelen constant een beetje, onder invloed van vele factoren (temperatuur, inspanningsniveau, stress, medicatie). Als ik 2 dagen mijn medicatie niet inneem is dit echt wel duidelijk merkbaar, niet alleen voor mijn eigen gevoel, maar het is ook duidelijk te zien bij bloedtests.
Misschien ben je in de war met ene subklinische hypo, wat lang aan kan "sudderen"?
quote:
Let ook even op het klachtenlijstje, streep aan welke je hebt en laat dit zien aan je arts.
Lijstje te vinden op: http://www.hypomaarniethappy.nl/ (fijne site ook)

Enneh, BBQkip...Ik mail je spoedig (was er nog niet baan toe gekomen)
Alrighty, zie je mail wel verschijnen
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_31223012
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 21:27 schreef Hanneke1983 het volgende:

7 jaar.... Dat klopt niet hoor. Als je schildklier niet goed werkt zal dit aan je bloed te zien zijn.
pi_31476908
Schopje voor Leah
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:53:01 #89
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_31476990
Ah, daar ben je . Heb jij al uitslag van je foto?
pi_31477056
Nee. Ik moet 7 november weer naar de internist. En 2 weken ervoor weer uitgebreid bloed prikken. Nu ook op antistoffen enzo.
Ik vind het allemaal maar een vaag gedoe hoor.
Hoe gaat ie met jou?
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:59:47 #91
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_31477191
Ik ben vrijdag voor een echo geweest, gelukkig niet alle enge dingen die ik me in mijn hoofd gehaald had, maar mijn schildklier is flink onstoken. Het verklaart wel een hoop, in de zin dat ik me al heel lang niet lekker voelde, ook geestelijk. Ik moet 24 oktober naar de internist, gelukkig dezelfde als die ik in de laatste zwangerschap had, da's een aardige man.
  zondag 16 oktober 2005 @ 00:00:52 #92
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_31477219
Het rare blijft wel dat er bij bij bloedonderzoek dus niets gevonden is, terwijl ik echt enorm afval bv.
pi_31477290
Ja en ik val dus echt helemaal niet af. Jij heb dus een echo gehad, dat is niet eng he. Ik wil wel om een endocirnoloog of zoiets gaan vragen als er toch iets aan me schildklier niet goed lijkt te zijn.
Fijn dat je gelijk de uitslag kreeg. Dat is wel een voordeel met echo's vind ik.
Ga je nu medicijnen krijgen?
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 16 oktober 2005 @ 00:09:59 #94
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_31477433
Een echo is niet eng, ik vond het wel gek dat ik maar geen babietje zag . Officieel heb ik trouwens de uitslag nog niet, maar omdat de radioloog zelf ff kwam kijken, kon ie me het eea uitleggen.

Ik weet nog niet wat ze eraan willen doen, ik moet iig ook naar de oogarts omdat ik dubbel zie en dat schijnt dan ook weer te maken te hebben met die schildklier (wist ik veel, ik heb gewoon nieuwe lenzen gekocht, maar zie nog steeds soms dubbel).
pi_31477527
Die verschijnselen heb ik dan weer niet. Bij mij is wel mijn bezinking te hoog wat wel weer op een ontsteking kan wijzen. Een schildklierontsteking is vaak van vanbijgaande aard wat ik ervan gelezen heb.
Dat dubbel zien is ook niet echt prettig lijkt me.
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 16 oktober 2005 @ 00:21:15 #96
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_31477650
Op zich valt dat wel mee, dat dubbel zien, ik had toch al slechte ogen dus dat valt me dan niet zo op. Ik ben wel behoorlijk angstig en heb hartkloppingen, dat is eigenlijk het meest vervelend.
Ik dacht eigenlijk dat ik misschien wel een (verlate) postnatale depressie had ofzo. In die zin is het best een opluchting dat het "gewoon" maar mijn schildklier is.
pi_31477770
Die hartkloppingen heb ik ook, vooral snachts. En dat maakt ook superangstig. Verder voel ik me erg lamlendig. Beetj deprigevoel ook. Ik moet me dus echt zetten tot alles. En dat hoort dan weer bij een slome schildklier.
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 16 oktober 2005 @ 00:36:30 #98
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_31478160
Ja maar dat je moeten zetten tot alles, dat heb ik ook. Volgens mij is het ook allemaal wel een beetje vaag, dat schildklier gedoe.
pi_31478256
Laat de 24e ff weten wat de internist zei he, ok?
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 16 oktober 2005 @ 00:40:48 #100
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_31478302
Ja is goed Speeltuinbankje maar weer, nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')