abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 april 2005 @ 20:20:18 #101
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_26412301
Wat goed van Bram!

Jessie, wat klinkt dat leuk joh! Heel veel lekker eten

Ik zou inderdaad eens nadenken over 1 of 2 nachtjes logeren voor Janneke. Al is het maar om zelf bij te tanken. Als je minder moe bent kun je er zelf ook weer beter tegen, en heb je misschien de moed om strenger te zijn. Al zou ik niet weten hoe je het probleem op zich moet oplossen...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 21 april 2005 @ 20:25:28 #102
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26412426
Bram, grote man!

En Bo, lekker mama verwend Klinkt goed en lekker allemaal Jessie!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26412576
Bram

Dat klinkt gezellig jessie, heeft ze het nu eigenlijk goed naar haar zin op de psz?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  donderdag 21 april 2005 @ 20:34:48 #104
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_26412716
Wat goed van Bram!!! En al zo snel

Jessie, wat klinkt dat gezellig, dat samen eten en drinken. En dat zijn toch wel hele leuke dingen van creches en peuterspeelzalen. Ze doen daar dingen die je met je eigen kinderen zelf nooit zo snel zou doen.

Wij hebben thuis hier de laatste tijd te maken met de "Zoete Inval". Er zitten soms wel 10 kinderen bij ons binnen en in de achtertuin. De hele buurt zit er met kinderen in de leeftijd van 1 jaar (Job) tot 10 jaar.
Erg gezellig, maar daarbij word ik ook geconfronteerd met de eerste ruzietjes.
Een jongetje dat bijna een jaar ouder is dan Katja kan ineens heel boos zijn tegen Katja. Dan roept hij dat hij niet met haar wil spelen en dat ze niet lief is (niet onbegrijpelijk overigens, want Katja is niet altijd even lief ).
Gisteren liep dat echt uit op een vechtpartijtje. Katja begon hem aan de haren te trekken en hij begon Katja vervolgens te slaan. Ik weet niet goed daar mee om te gaan. Meestal haal ik bij een ruzie Katja maar naar binnen, maar die begint dan te brullen omdat ze buiten wil spelen. En laatst haalde ik Katja naar binnen toen ze ruzie had met dat jongetje en toen wilde hij mee naar binnen. Dus ik zeg " Nee, jij wilde niet met Katja spelen, dus mag je niet mee naar binnen" . Vervolgens begon het jochie ook te huilen Toen wist ik echt niet meer wat ik nou moest doen.

Mijn vriend zegt dat ik me er gewoon niet mee moet bemoeien en dat zal inderdaad wel het beste zijn, want als hij er bij is gaat het allemaal een stuk beter.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 21 april 2005 @ 20:44:30 #105
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_26413008
wat een prachtige verhaaltjes komen hier toch voorbij ..
wat leuk die thema;s zeg jessie en jammer dat janneke niet zo goed slaapt helaas geen tips van mijn want kyllian slaapt heel erg goed ...
bram grote vent goed gedaan hoor
lijkt me ook erg om te zien hoor livelink dat je kind aan het vechten is en ik vind dat je het goed hebt gedaan hoor ook wat je tegen hem zei het is even hard maar het waren wel zijn woorden...
  donderdag 21 april 2005 @ 21:43:29 #106
24188 Belana
kloon van belana
pi_26414866
bright, of Liam veel slaap nodig heeft weet ik niet. Het is toch heel gewoon voor een kindje van 15 maanden om nog 1 of 2 slaapjes op een dag te hebben? en normaal gesproken slaapt hij 's nachts klokkie rond. Ik heb verder geen ervaring eigenlijk Ik vond al dat ie vrij vroeg was met terug gaan naar 1 slaapje eigenlijk? Het lijkt trouwens wel te werken, hij is nu ook nog niet wakker geweest.
stormy waters...
sailin'
pi_26423512
Belana, da's vroeg voor het ene kind en eigenlijk te laat voor een ander kind; ze zijn echt heel verschillend, volgens mij. Je moet vooral doen wat je intuitie je ingeeft!
Elise slaapt 's nachts prima (ok, 1x beetje wakker, maar een speentje erin en klaar is kees) en overdags meestal 1x, maar overslaan kan ook best.
's Avonds gaat ze trouwens meestal tusen 7 uur en half 8 naar bed. Eerder lukt echt niet, later is weer geen probleem... Je moet gewoon doen wat jou het beste lijkt voor Liam, hoor!

Wel grappig, zo'n psz-verhaal! Ja, ze leren daar wel veel, he?

En dan Bram op de pot!! Goed hoor
  † In Memoriam † vrijdag 22 april 2005 @ 09:22:50 #108
7074 moussy
kuttekop
pi_26424530
quote:
Op donderdag 21 april 2005 20:34 schreef livelink het volgende:
ruzie
volgens mij heb je het goed gedaan hoor

Ik zou het ze ook niet uit laten knokken
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 22 april 2005 @ 10:13:41 #109
13151 crew  Rewimo
pi_26425561
Livelink, dat is best moeilijk hoor. Als ze alleen ruzie maken kun je het op zijn beloop laten, maar vechten is wat anders. Uit elkaar halen, verhaal van beide kanten aanhoren, sorry laten zeggen en spelen heen, zo doen ze het op school heb ik gezien. Apart zetten zoals jij deed kan ook, dan voelen ze ook allebei dat ze fout zaten. Volgens mij heb je het goed opgelost
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_26425681
Livelink. Is ook moeilijk hoor. Hier word Bo ook geregeld opgehaald door oudere kindjes. Van mij mag ze ook niet alleen. En dus lopen we blokjes met een hele kudde. Hebben veel meiden in de tuin enz. Ik vind het wel erg gezellig eigenlijk. Maar ruzie's heb ik dan ook nog niet gehad.

Ben net met Janneke naar de dokter geweest. Ze heeft een hele erge oorontsteking . Afgelopen nacht was t weer drama. Ze zit ook erg vol, en dr oogje kwam pus uit. En ze bleef maar auw auw roepen. Afgelopen zware nachten kwamen dus daar vandaan. Ben toch blij dat ik ze uiteindelijk steeds in me bedje genomen heb.
De dokter vond het zinvol eens na te denken over het verwijderen van de neusamandel. Ze heeft er namelijk heel vaak last van. Loopt veel met open mond, snurkt (en dat kotm volgens de dokter vaak van een te grote neusamandel, waardoor ze dus last heeft van die verstoppingen) Wel gaf hij aan dat de neusamandel van zichzelf over een paar jaar kleiner word. Dus het probleem lost zich uiteindelijk vanzelf op. Maar sommige kindjes zei hij hebben toch wel eens de hulp nodig om hem er uit te halen. Janneke had ook de leeftijd zei hij waarop naar voren komt of je er last van hebt.
We kijken het wel even aan, vind het toch altijd heel wat zoiets.

O en Janneke was heel stoer. De dokter ging eerst in nijn (haar kroel) dr oren kijken en daarna mocht hij bij haar kijken
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 22 april 2005 @ 10:27:51 #111
13151 crew  Rewimo
pi_26425844
Arme Janneke... Beterschap!

Jessie, van het weghalen van de neusamandel knappen ze vaak heel erg op. Ik heb het aan Christan gezien. Alsmaar ziek is ook geen pretje en oorontsteking doet zo'n pijn...
  vrijdag 22 april 2005 @ 13:53:59 #112
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26431019
Arme Janneke met dr oorpijn, das ook niet prettig...
En die neusamanedel, misschien is het idd wel de grote boosdoener, de reden waarom ze vaak wat huilerig is. Je hebt best kans dat ze er enorm van opknapt wanneer die verwijderd wordt.
Sterkte met overwegen!
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 22 april 2005 @ 14:09:35 #113
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_26431340
Och arme Janneke, beterschap meissie!

Judith is de laatste tijd ook wat uit haar doen. Ze slaapt vrij veel, is snel uit haar hum en erg hangerig en ze heeft af en toe wat verhoging. Ik denk dat er weer (een) tandje(s) dwarszit(ten), maar dat vind ik altijd zo moeilijk te beoordelen. We zullen wel weer zien. Volgens mij gaat ze wel weer de goede kant op.
Ze is trouwens wel een ontzettend gemakkelijk kind als ik ergens anders ben! Afgelopen dinsdagochtend heb ik bij Daan op school even geholpen met het plastificeren van schoolboeken (ze konden wel wat hulp gebruiken en ik was er toch). Ik had natuurlijk wel gezegd dat ik niet te lang kon, want ik had Judith ook bij me. Maar ze heeft zich voorbeeldig gedragen, ze was lekker aan het rondlopen en spelen, terwijl ik bezig was. De andere moeders waren er ook verbaasd over. Zelfs toen ze haar broek vol had speelde ze nog lekker door Toen ben ik toch maar naar huis gegaan, want ik had natuurlijk geen verschoning bij me (omdat ik ermee gerekend had dat ik alleen Daan even naar school zou brengen). Ik denk dat ik maar vaker ergens naartoe ga!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_26431815
Ach Janneke! Beterschap!!
En Judith, tanden op elkaar houden joh! (Hoe meer je er hebt, hoe beter het lukt )

Heeft iemand misschien nog wat tips voor de vakantie naar zonnig (?) Turkije met een 1,6 jaar oude dreumes? Ik bedoel dan met name de dingen die mee moeten.
We hebben al:
pleisters
thermometer
ORS
luiers
doekjes
potjes om te eten
peutermelkpoeder
bambix
kleertjes
brilletje (met klitteband)
zonnebrand (factor 20 of zo)
schoentjes voor het warme zand (nog kopen)
fototoestel
videocamera
speen (2 stuks)
drinkbeker
speeltjes (o.a. voor in het vliegtuig)
slaapzak
pyama
babyfoon
petje
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 22 april 2005 @ 14:39:24 #115
13151 crew  Rewimo
pi_26432074
Bright, er is een topic over vakantie met kleine kinderen, misschien kun je daar nog wat tips uithalen.

Overigens: Turkse kindertjes poepen ook, dus neem alleen wat luiers mee voor de reis en wat reserve. Luiers zat te krijgen daar

Hou er ook rekening mee dat je water moet kopen daar. Drinkwater is niet geschikt. Neem voor alle zekerheid wat extra mee. In een hotel kun je sowieso water kopen, als je naar een appartement gaat let dan op dat je voldoende water hebt tot het tijdstip waarop je boodschappen kunt doen. Het water is veilig genoeg voor tandenpoetsen overigens.

Neem ook paracetamol mee en een flesje neusdruppels. Zorg dat je de meest onmisbare dingen in je handbagage hebt. Neem eventueel zulke dingen dubbel mee.
pi_26432237
misschien wat extra t-shirtjes die ze evt. aan kan in het water? (als extra bescherming tegen de zon).

arme janneke, dus dat was het! heel veel beterschap en misschien dan toch maar die neusamandelen eruit... kan me voorstellen dat je daar wat huiverig voor bent jessie.

livelink, lijkt mij ook een lastige situatie, maar alleszins redeljk opgelost hoor. zeker als zoiets zich bij je thuis afspeelt, daar mag je je best mee bemoeien lijkt me.
pi_26432279
Oh ja - paracetamol en neusdruppels - vergeten op het lijstje te zetten.

Water is geen probleem; dat is daar (gratis) aanwezig. En luiers moeten zeker deels gekocht worden.
We maken trouwens ook een onderscheid tussen handbagage en koffers (zodat een kofergebrek niet gelijk leidt tot een drama)
Oh ja - natuurlijk ook zwemkleding (ze heeft toch een leuk badpakje joh! 2 stuks zelfs )

Ik zal kijken in het vakantietopic (foei - geen search gedaan )
pi_26440388
Ach Janneke toch

Sven is hier weer aardig aan het opknappen Hij heeft vandaag voor het eerst sinds dinsdag weer wat gegeten, ik heb het maar op droge broodjes gehouden voor hem. Kijken we morgen wel of we wat andere dingen kunnen geven. Hij is alleen wel ontzettend afgevallen Als ik hem optil voel ik nu steeds zijn ribbetjes
pi_26440855
Gelukkig gaat t met Sven wat beter, nu nog ff aanvetten Kan ineens hard gaan dan he!

Bo is nu al een aantal nachten droog geweest (wel met luier)
Vanacht mocht ze zonder, wilde ze graag. Puntje bij paaltje vond ze het toch eng. En nu slaap ze in een katoentje zonder overbroekje. Ben benieuwd!
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator vrijdag 22 april 2005 @ 20:48:21 #120
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26440877
Je hebt grote kans dat haar slaapproblemen een stuk minder zijn Jessie zonder zo'n neusamandel. Tenminste dat was bij Eva 2 x het geval.
Wel een moeilijke beslissing is het inderdaad, kan me helemaal voorstellen.

Easy wat fijn dat Sven weer wat opknapt. Wat nemen kinderen snel af he? Gelukkig zit het er over een paar weekjes zo weer aan maar het is wel rotgezicht, die duidelijk zichtbare ribbetjes enzo.

Nog even een kleine foto, genomen door mijn ouders vanmiddag met een hele antieke digicamera:

3 kleine kleutertjes.....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 22 april 2005 @ 20:49:22 #121
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_26440912
Arme Sven Als hij weer gewoon kan eten, moet je hem maar even lekker verwennen Easy.
Hij zag er echt heel pips uit op die foto.

Janneke, ook al zo zielig. Oorontsteking is niet leuk. En als het knippen van de neusamandel verlichting zou kunnen geven, is het misschien toch het overwegen waard.

Oh, en ik zie nu pas die leuke foto. Echt schattig zo met z'n drietjes.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_26440933
O lief Lois

Was bij Eva toen haar neusamandel ook weer aangegroeid? Dat dacht ik hoor kan t ook mis hebben. Dat houd me namelijk een beetje tegen.
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator vrijdag 22 april 2005 @ 20:51:02 #123
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26440955
Haar neusamandel was inderdaad weer aangegroeid maar dat gebeurd wel vaker bij kindjes die geholpen worden voordat ze 1 zijn. Ze was de eerste keer ook pas 9 maanden.
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † vrijdag 22 april 2005 @ 20:52:07 #124
7074 moussy
kuttekop
pi_26440990
Ow wat eng zo bij die punten wel ik zie al voetjes wegschieten en kinnetjes op punten
  vrijdag 22 april 2005 @ 20:52:47 #125
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26441016
Leuk die foto!

Bright, mag je melkpoeder (en potjes voeding) wel importeren in Turkije, ik heb echt geen idee wat mogelijk is, maar om gezeik te voorkomen zou ik dat wel even checken voordat je het meeneemt. Verder lijkt je lijst wel ok in mijn ogen. Ik wens je een fijne vakantie toe!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26441017
O ok, dat komt dus vaker voor als ze kleiner zijn.
Ik las namelijk net een stuk dat als hij verwijderd word hij dus ook weer gewoon aan kan groeien. Maar daar stond niks van leeftijd ofzo bij. Dat lijkt me dan zo sneu he!
Hoe gaat dat nu dan met Eva?
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator vrijdag 22 april 2005 @ 20:53:06 #127
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26441027
Zo heb ik het nooit bekeken mous, wat eng inderdaad Ik zal daar morgen mijn moeder even op wijzen....
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator vrijdag 22 april 2005 @ 20:56:49 #128
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26441122
Met Eva gaat het best goed, als ze nu verkouden is kolkt het snot haar neus uit, ipv haar longen en oren in en dat scheelt stukken. Slapen gaat ook een stuk beter, ze snurkt niet meer, slaapt gewoon met haar mondje dicht en ze is veel sneller van haar verkoudheden af.
Ook haar astma-aanvallen zijn minder frequent, alleen vorige week had ze er een paar hele heftige. Dat had niets met verkoudheid te maken maar met een bezoekje aan een huis waar gerookt werd, ze mocht eventjes met opa mee iets wegbrengen. (opa en oma hadden er niet bij stil gestaan dat Eva niet in een rokerige omgeving kan)

Het is een vervelende ingreep, vooral de dag zelf maar daarna is het leed snel geleden. Wat dat betreft zijn keelamandelen vervelender. Het is een dagje naar, maar daarna knapte Eva in ieder geval enorm op. Haar spraak en gehoor zijn er ook enorm op vooruit gegaan.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_26441184
Ok thx Lois. Is het bij Eva dan toen t gegroeid was weer geknipt?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26441210
Ik vraag wel veel he. Ik heb dan ook niemand in mijn omgeving die een kindje heeft die het gehad heeft. Ik wil er nu gewoon alles over weten en google me rot
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26441220
En wel fijn trouwens dat het met Eva zo goed gaat daarmee!
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator vrijdag 22 april 2005 @ 21:03:06 #132
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26441276
Vraag maar raak hoor, daar is dit forum toch voor.
Eva's neusamandel is de eerste keer verwijderd toen ze 9 maanden was. Na een jaartje merkten we toch weer verslechtering, snurken en veel longontsteking e.d. Vorig jaar is toen haar neusamandel weer verwijderd, gelijk met haar keelamandelen die ook chronisch ontstoken bleken.
Dat ze weer konden aangroeien was ons al verteld, maar bij Eva moest hij er echt uit de eerste keer omdat de onstoken amandel pus in de longen drupte waardoor ze steeds longontsteking had.

Door een vergrote amandel hebben ze ook veel vaker oorontstekingen omdat het snot nergens heen kan. Als ik het vergelijk met voor de operatie heeft Eva echt loopneuzen nu, iets wat we nog nooit bij haar gezien hadden.
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!fossiel vrijdag 22 april 2005 @ 21:04:55 #133
2628 Karin
pi_26441322
Wat zielig voor Janneke, alweer oorontsteking

Hoe krijg je een dwarse peuter in zijn ontzettend stoere nieuwe zomer spijkerjackie? Bram wil perse zijn winterjas aanhouden Ik heb al een spijkerjasje uit de kast getrokken en "ook zo'n jas" aangehad. Hij wil het echt niet
pi_26441357
O, ok. Janneke heeft wel loopneuzen. Maar wel chronisch. Echt vanaf de geboorte al. Ontstoken oogjes. En regelmatig net niet,net wel oorontstekingen. Daarbij dat open mondje, daardoor altijd kwijlen, snurken enz vond de huisarts toch reden om er over na te denken. Haar spraakachterstand vond hij zelf geen reden, maar het kan ook wel een oorzaak zijn. Maar hij vond de ongemakken van het ziek zijn belangrijker. Wij ook overgens. Maar het weinige praten is nu misschien wel beter te plaatsen.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26441396
Hahahahahah lol Karin. Hem gewoon zijn winterjas geven vrees ik Of die morgen samen in de was doen ofzo. En dan als hij erin zit ooooooooooooooo wat moet je aan. Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de spijkerjas.
Of morgen beginnen met je mag neit je spijkerjas aan hoor!
De omgekeerde wereld wil hier nog wel eens helpen.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26441397
Moeilijke beslissing hoor Jessie. Zo'n kleine meid laten opereren. Maar als ik Lois goed begrijp heeft het bij Eva erg goed geholpen. Het is en poliklinische ingreep?
Wat kanp trouwens van Bo

Sven veel eierkoeken eten en het zit er zo weer bij
Fijn dat het weer beter gaat Easy!

Brigth, je kan ook iets meenemen die pijn in haar oren verzacht. Olganin ofzoiets. Ik heb het wel boven staan op Jadey d'r kamer maar daar hebben we nu even niets aan.
  † In Memoriam † vrijdag 22 april 2005 @ 21:11:19 #137
7074 moussy
kuttekop
pi_26441468
Jessie ik zou anders eerst eens naar een KNO arts gaan en evena fwachtenw at die zegt René moet maandag trouwens.
pi_26441493
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 21:04 schreef Karin het volgende:
Wat zielig voor Janneke, alweer oorontsteking

Hoe krijg je een dwarse peuter in zijn ontzettend stoere nieuwe zomer spijkerjackie? Bram wil perse zijn winterjas aanhouden Ik heb al een spijkerjasje uit de kast getrokken en "ook zo'n jas" aangehad. Hij wil het echt niet
Haha die Bram:D
Het heeft denk ik te maken met vaste patronen.
Jadey wilde vandaag ook persé een dikke jas aan en die moest tot aan d'r kin dicht
Net als het dekbedje wat aan alle kanten ingestopt moeten worden en knuffels die in volgeorde staan en allemaal een kus moeten bij het slapen gaan
pi_26441499
O echt, ook voor dr neus amandel?
Het voelt heerlijk!!!!
  FOK!fossiel vrijdag 22 april 2005 @ 21:12:58 #140
2628 Karin
pi_26441508
Ik heb trouwens DE oplossing voor slaapproblemen
Bram was vandaag heerlijk een dagje bij mijn ouders, samen met Eva en Iris. Die hebben de hele dag buiten gespeeld, lekker op de schommel en in de zandbak, op de glijbaan. Samen met opa grasmaaien (ze hebben een kindergrasmaaier, zo ontzettend koddig) enz enz enz. Bram had het heel gezellig met Iris in de slaapkamer en heeft dus niet geslapen tussen de middag. Ik haalde hem op, hij rende nog naar me toe maar viel halverwege, beetje huilen en stortte meteen compleet in. Ik heb hem in de kinderwagen gezet en onderweg vielen zijn ogen al dicht. Thuis heb ik snel een fles pap gemaakt, die heeft hij half slapend opgedronken. Tijdens het omkleden in zijn pyama lag hij al te slapen en toen ik hem nog een knuffel wou geven maakte hij zelf al een duik richting zijn bed. Hij ligt al vanaf half 6 in diepe slaap
pi_26441552
Zeg maar tegen je ouders dat ze er binnenkort een Janneke, Sven en Liam bij krijgen
Het voelt heerlijk!!!!
  FOK!fossiel vrijdag 22 april 2005 @ 21:16:33 #142
2628 Karin
pi_26441602
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 21:14 schreef jessie het volgende:
Zeg maar tegen je ouders dat ze er binnenkort een Janneke, Sven en Liam bij krijgen
Hahahahaha maar eerst maar eens afwachten hoe vroeg het morgenochtend dan is
  FOK!fossiel vrijdag 22 april 2005 @ 21:20:03 #143
2628 Karin
pi_26441676
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 21:12 schreef danosa het volgende:

[..]

Haha die Bram:D
Het heeft denk ik te maken met vaste patronen.
Jadey wilde vandaag ook persé een dikke jas aan en die moest tot aan d'r kin dicht
Net als het dekbedje wat aan alle kanten ingestopt moeten worden en knuffels die in volgeorde staan en allemaal een kus moeten bij het slapen gaan
Ja Bram zijn dikke winterjas moet inderdaad ook helemaal dicht. Ik heb zijn sjaal verstopt zodat die iig niet meer om moet. Wat zijn het toch gewoontedieren he? Ben blij te lezen dat Bram niet de enige is.
  Jubileum moderator vrijdag 22 april 2005 @ 21:23:33 #144
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26441737
Grappig is dat he, Eva wil alleen haar winterjas aan, tshirts met lange mouwen aan en het liefst nog sjaal om. Schoenen wil ze de laatste dagen helemaal niet meer, alleen nog laarsjes.

Iris wil ook meteen geen zomerjas meer aan, die wil alleen of haar winterjas of alleen haar bodywarmer. Als ik haar spijkerjackje daaronder nog aan wil doen, onder de bodywarmer dus, wil ze het allebei niet meer aan en gaat ze stampvoeten van woede. Als Eva geen schoenen aandoet wil zij dat ook niet dus die loopt ook op laarsjes.

Vanmorgen had Eva een tshirt aan met Nijntje erop en voor Iris had ik ook een shirtje klaarliggen. Nou Iris moest ook Nijntje aan vond Eva, en daar was Iris het mee eens "ie-ies Nijne nijne aan" Iris' Nijntje shirt is een beetje aan de kleine kant (maat 80) maar ze waren allebei niet over te halen. Dus daar liep Iris met haar 3kwart mouwtjes.....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_26441787
Karin, ik heb dat "probleem" met Sven zijn schoenen Ik heb een paar weken geleden nieuwe schoenen voor hem gekocht (sandalen). Zijn oude passen nog, en als we weg gaan weigert hij ook pertinent zijn nieuwe schoenen aan te trekken. Hij komt er wel mee aanlopen, maar als ik ze aan wil doen is het: "nee,nee, ouwe sjoen, ouwe sjoen nee,niet nieuwe sjoen"
pi_26441826
O wat schattig Lois! Toch heerlijk he 2 van die meiden

Zo vertelde Bo vandaag dat ze geprobeerd heeft haar laarsjes uit de vuilnisbak te halen. Maar ze zaten er niet in mama ik heb heel diep gegraven
(had Geer in de groene bak gegooit, ze had nieuwe schoenen en de ritsjes waren lam, maar Bo was t er dus niet mee eens)
Het voelt heerlijk!!!!
  FOK!fossiel vrijdag 22 april 2005 @ 21:34:47 #147
2628 Karin
pi_26441959
Hahahahaha ze hebben het allemaal!! Wat leuk!!!

Bram wil altijd 's avonds voor het eten zijn broek uit (geen idee waarom), staat dan net zo lang aan die broek te sjorren totdat ie uit is. Maar dan wel zijn regenlaarsjes halen en die aantrekken Die zijn ook echt favoriet boven zijn schoenen.
  vrijdag 22 april 2005 @ 21:37:31 #148
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26442031
Ja, Chiara ook, weken geleden had ik wat weg gegooid in de vuilnisbak, van de week zou ze het er wel weer even uit halen omdat ze het mist. Inmiddels zijn we al tig zakken verder, maar dat ging er even niet in...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26442043
Ik vind het nadoen ook zo geweldig. Jadey wil alles hetzelfde doen, ze wil bv met mij onder de douche staan en niet meer in haar badje ernaast, ze zeept zich net zo in als ik en ze wil ook haarzelf afdrogen, wederom zoals ze het van mij ziet. (langs haar benen, achter haar rug)
Zo kjoet is dat

We moeten ook allemaal aan tafel zitten als Jadey eet (Mama sietten? Ja? Papa sietten? Ja?), allemaal een hapje toetje (onder een luidde "goed zoooo" van Jadey. Ze benoemt ook steeds gezichten, oog, oor, neus mond, bij alles wat beweegt en langs komt. Best raar om zo met je kind over straat te lopen
Gelukkig roept ze iedereen nog wel hallllow na
pi_26442110
wat heb ik dan een geluk met alicia, die maakt daar totaal geen problemen van. Nou heb ze wel de luze 3 winterjassen - 3 zomerjassen, 2 om me te spelen, 1 voor net zeg maar en om de week wisselen want gaat de ander in de was. Maar die maakt totaal geen probleem meer van de jas. Ze heb het heel even gehad toen we Jayden net hadden en een blauwe jas voor haar hadden. (maar dat lag aan de kleur, blauw was voor jongetjes niet voor meisjes).

Schoenen ook geen probleem, tenminste als je nieuwe schoenen haalt moet je dat doen op een dag dat ze ze ook aan mag houden. eenmaal thuis en /of verdere dagen erna maakt haar niet uit. Maar net gepast en gekocht in de winkel houdt in aan naar huis anders gaat ze op de blote voeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')