Arma?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:19 schreef Back2Basic het volgende:
Daggla! Wanneer gaan we weer rellen op het Leidse?
Precies!!quote:Op woensdag 20 april 2005 12:12 schreef johannes1986 het volgende:
Is het niet zo dat psv en ajax gewoon allebei ongeveer even sterk zijn over het algemeen, en samen ver boven feyenoord en de rest uitsteken, maar elkaar al tientallen jaren afwisselen als beste club? Het is bijna altijd óf ajax óf psv dat kampioen wordt en de beste spelers heeft. Dan wordt één van beide ( meer ) leeggekocht ( dan de ander ) en dan ligt het aan de kwaliteit van de aankopen of het seizoen daarna goed of slecht verloopt.
Davids, Kluivert, Bergkamp, VD Meydequote:Heeft ajax trouwens nog concrete belangstelling voor spelers? Ik kan me goed voorstellen dat ze op zoek zijn naar een opvolger voor VDV, een verdedigende middenvelder die er direct staat en een écht goeie spits, die er eindelijk eens 20 of meer inlegt voor ajax...die hebben ze toch jaren niet gehad?
Dank je welquote:Ik wens ajax iig veel succes als psv-fan. T is vaak een mooi team, met mooie voetballers om naar te kijken...![]()
Ajax stelde vroeger meer voor????quote:Op woensdag 20 april 2005 12:20 schreef johannes1986 het volgende:
Hm...je hebt natuurlijk gelijk dat vooral ajax, maar ook feyenoord vroeger veel meer voorstelden dan psv...maar ik vind het vooral belangrijk hoe het nu is, en de afgelopen 10 jaar. Dat is een periode die er veel meer toe doet.
Waarom telt 10 jaar geleden meer dan 30?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:20 schreef johannes1986 het volgende:
Hm...je hebt natuurlijk gelijk dat vooral ajax, maar ook feyenoord vroeger veel meer voorstelden dan psv...maar ik vind het vooral belangrijk hoe het nu is, en de afgelopen 10 jaar. Dat is een periode die er veel meer toe doet.
Dan snap ik niet dat er zoveel kritiek was op Koeman en die daarvoor, die hebben ergens in de prehistorie ook uitstekend gepresteerd.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Grote jongen, echter gaat de historie terug tot aan het begin.
Ajuus..
Als speler ja, das heel wat anders..quote:Op woensdag 20 april 2005 12:24 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat er zoveel kritiek was op Koeman en die daarvoor, die hebben ergens in de prehistorie ook uitstekend gepresteerd.
Källström, held in CMquote:Op woensdag 20 april 2005 12:26 schreef johannes1986 het volgende:
Misschien dat Källström daarom een goeie kandidaat is, die zou ik ook erg graag bij psv zien![]()
Maar verder is de voetbalwereld van 10, 20 30 jaar terug geheel gelijk gebleven en zijn de clubs totaal niet gegroeid of andersinds veranderd.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als speler ja, das heel wat anders..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |