Yeah I look closer.. Then WHAT?quote:Op maandag 18 april 2005 19:49 schreef Arcee het volgende:
Doen dan wel webicoontje én uploadicoontje, anders lijkt 't een beetje sneu als je je-icoontje komt showen en er staat een andere.
Oeh, goed idee...quote:Op maandag 18 april 2005 19:51 schreef Dark_Killah het volgende:
En nu moet iedereen zijn posts afsluiten metdan wordt het nog erger.
quote:Op maandag 18 april 2005 19:53 schreef tong80 het volgende:
Holy cow.Klik ik op m'n icoontje om naar My active topics te gaan zie ik alleen maar posts in Cul
quote:Op maandag 18 april 2005 19:53 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
zal hij er vandaag nog over gaan?
*staat opquote:Op maandag 18 april 2005 19:56 schreef SCH het volgende:
Wil de echte Tong nu opstaan?
* opstaatquote:Op maandag 18 april 2005 19:56 schreef SCH het volgende:
*zitten blijft...quote:
bij jouw is het makkelijk te zien wie je bent door dat blauwe, nu moet ik helemaal kijken wie wat heeft gepostquote:
We blijven op Tong tot hij de 100k heeft gehaald!quote:Op maandag 18 april 2005 20:00 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
[..]
bij jouw is het makkelijk te zien wie je bent door dat blauwe, nu moet ik helemaal kijken wie wat heeft gepost
kut tong smiley vergetenquote:Op maandag 18 april 2005 20:00 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
[..]
bij jouw is het makkelijk te zien wie je bent door dat blauwe, nu moet ik helemaal kijken wie wat heeft gepost
Nou, veranderen die handel!quote:Op maandag 18 april 2005 20:01 schreef brighton het volgende:
Koeeel al die tongetjes. Nu val ik een beetje buiten de boot met m'n taartengooiend mannetje
ja nee die komt straks vast met een of andere zouteloze zaadsmileyquote:Op maandag 18 april 2005 19:56 schreef SCH het volgende:
ja is maar voor een dagje hoorquote:Op maandag 18 april 2005 20:01 schreef brighton het volgende:
Koeeel al die tongetjes. Nu val ik een beetje buiten de boot met m'n taartengooiend mannetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |