Je moet er zelfs niet aan denken!quote:Op maandag 18 april 2005 19:34 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Ik ben altijd liefKdrukte gewoon op het verkeerde knopje
![]()
Boewap beng boem tutti fruttiquote:Op maandag 18 april 2005 19:36 schreef Dark_Killah het volgende:
Biebabeloeba.
Ik ben alleen maar niet meer liev als er modjes onterecht op me gaan zeiken omdat ik een vergissinkje maak(te)quote:Op maandag 18 april 2005 19:36 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Je moet er zelfs niet aan denken!
![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 19:38 schreef SCH het volgende:
Kunnen we niet allemaal een dagje de tong avatar leasen?
Tutut, toch geen tubbgirl hčquote:Op maandag 18 april 2005 19:39 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar niet meer liev als er modjes onterecht op me gaan zeiken omdat ik een vergissinkje maak(te)![]()
28Kb... valt wel mee, toch?quote:
Als hij er overheen is mag deze van mij best voortbestaan, ik hou wel van dit soor topics. Vriendeijke mensen en een hoop gespam. Dat is alles wat een mens nodig heeft toch.quote:Op maandag 18 april 2005 19:40 schreef AMD64 het volgende:
Cool. Hebben we nu over een nieuw bestaande reeks?
Idd! En zo hoort het!quote:Op maandag 18 april 2005 19:42 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Als hij er overheen is mag deze van mij best voortbestaan, ik hou wel van dit soor topics. Vriendeijke mensen en een hoop gespam. Dat is alles wat een mens nodig heeft toch.
quote:Op maandag 18 april 2005 19:38 schreef SCH het volgende:
Kunnen we niet allemaal een dagje de tong avatar leasen?
Da's helemaal nog niet zo'n gek idee.quote:Op maandag 18 april 2005 19:43 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Idd! En zo hoort het!
Of maak er telkens een andere naam van! Met binnenkort SCH in de titel
Best wel iritant iddquote:Op maandag 18 april 2005 19:44 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Het wordt wel irritant!Telkens even kijken wie er gepost heeft
Ja ja, dan moet je ineens gaan LEZEN hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |