104.000 lukt me nog niet eens.quote:Op maandag 18 april 2005 18:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heb jij de ambitie en de motivatie om voor het miljoen te gaan?
Wil je een dropje?quote:Op maandag 18 april 2005 18:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja bijt eens van je af man, wees eens een echte kerel.
Na de 100.000 worden postaantallen een beetje nietszeggend eigenlijk.quote:
De ziekte van Heineken.quote:
Dat ging per ongeluk.quote:
Arcee, lieve jongen.quote:
Waarom is zo belangrijk niet, da's juist leuk...quote:Op maandag 18 april 2005 18:16 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Arcee, lieve jongen.
Hoe hou je al die lijstjes toch in godsnaam bij.
Of liever, waarom?
Even het varken van de buren slachten.quote:Op maandag 18 april 2005 18:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb je geen spekjes?
Ruis is inmiddels wegquote:Op maandag 18 april 2005 18:20 schreef Anguisy het volgende:
Wanneer open je weer een topic in ONZ Tong?
Kun je na je slotje FB daar volspammen.![]()
Of zijn er nog geen driem maanden voorbij?
Het checken van Tong's postaantal in dit topic lijkt me niet echt spectaculair, eigenlijk?quote:Op maandag 18 april 2005 18:16 schreef Xenomaniac het volgende:
Arcee, lieve jongen.
Hoe hou je al die lijstjes toch in godsnaam bij?
Of liever, waarom?
Allemaal even cijfers.quote:
Diequote:Op maandag 18 april 2005 18:21 schreef Thomper het volgende:
Dan zou je eigenlijk speciaal voor je 100.000ste post toegang moeten krijgen tot een crewforum, zodat bijna niemand het ziet. Of jevergeten.
Neuh, Dirkh.quote:
Krijg het rimbim, voordat ik die cijfers ook maar het geanaliseerd zie jij al dat ze even zijn.quote:Op maandag 18 april 2005 18:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Allemaal even cijfers.
Hoe doet-ie 't?
Cijfers zijn cool.quote:Op maandag 18 april 2005 18:23 schreef Dark_Killah het volgende:
Krijg het rimbim, voordat ik die cijfers ook maar het geanaliseerd zie jij al dat ze even zijn.
Je doet zeker veel met cijfers![]()
ja, ik baal ook van die 3 in mijn userid...quote:Op maandag 18 april 2005 18:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Cijfers zijn cool.
Vooral even cijfers.
77910quote:Op maandag 18 april 2005 18:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ja, ik baal ook van die 3 in mijn userid...
Niet dat het niet op prijst gesteld wordt.quote:Op maandag 18 april 2005 18:22 schreef Arcee het volgende:
Het checken van Tong's postaantal in dit topic lijkt me niet echt spectaculair, eigenlijk?
Pff schiet ook niet op he, als ie nou wat meer zou posten..quote:Op maandag 18 april 2005 18:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee Noca, nog niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |