And Sooty to the rescue again!!quote:Op maandag 18 april 2005 21:26 schreef sooty het volgende:
Samantha Janus ?
Gelukkig blijven we hier tot nog toe verschoond van de aanwezigheid van die rechts-radicale haatzaaiertjes uit POL/NWSquote:Op maandag 18 april 2005 21:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k lurk wat af en dan zie je wel 's wat 'briljant' postwerk voorbijkomen...
Schrijnend, inderdaad.quote:Op maandag 18 april 2005 21:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je al gezien hoe half Fok! in tong's hol kruipt in onderstaand topic?
Sleep tong80 hier verder over de 100.000-mijlpaal heen! #3
![]()
Ik probeer in POL daar nog wel eens tegenin te gaan, maar eigenlijk is dat verspilde moeite.quote:Op maandag 18 april 2005 21:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig blijven we hier tot nog toe verschoond van de aanwezigheid van die rechts-radicale haatzaaiertjes uit POL/NWS![]()
Sssssttttt......dadelijk komen ze. Dit is echt de laatste oase van Fok!quote:Op maandag 18 april 2005 21:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig blijven we hier tot nog toe verschoond van de aanwezigheid van die rechts-radicale haatzaaiertjes uit POL/NWS![]()
TT-suggestie: 'Raad je plaatje voor moraalridders van de (s)linkse kerk'...quote:Op maandag 18 april 2005 21:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft geen zin, inderdaad. Ze kicken op hun eigen cynisme en overtal....soms lees ik het nog wel eens vluchtig, maar gewoon negeren is toch het beste voor de gezondheid.quote:Op maandag 18 april 2005 21:33 schreef Bolkonsky het volgende:
Ik probeer in POL daar nog wel eens tegenin te gaan, maar eigenlijk is dat verspilde moeite.
En dan een plaatje van Geert Mak of Job Cohen plaatsen.quote:Op maandag 18 april 2005 21:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
TT-suggestie: 'Raad je plaatje voor moraalridders van de (s)linkse kerk'...
Dan zijn ze er zo...
Af en toe kan ik het ook niet laten maar het heeft een vernietigende uitwerking op m'n humeurquote:Op maandag 18 april 2005 21:33 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Ik probeer in POL daar nog wel eens tegenin te gaan, maar eigenlijk is dat verspilde moeite.
quote:Op maandag 18 april 2005 21:35 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
En dan een plaatje van Geert Mak of Job Cohen plaatsen.
Soms is het ook wel lachen. Eén van die rakkertjes wilde mij overtuigen van het gewelddadige karakter van de Islam en raadde mij aan het boek Opbaringen in de Koran eens te lezen. Toen ik hem vroeg of hij doelde op Openbaringen in de Bijbel bleef het erg stilquote:Op maandag 18 april 2005 21:35 schreef pyl het volgende:
[..]
Heeft geen zin, inderdaad. Ze kicken op hun eigen cynisme en overtal....soms lees ik het nog wel eens vluchtig, maar gewoon negeren is toch het beste voor de gezondheid.
quote:Op maandag 18 april 2005 21:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Soms is het ook wel lachen. Eén van die rakkertjes wilde mij overtuigen van het gewelddadige karakter van de Islam en raadde mij aan het boek Opbaringen in de Koran eens te lezen. Toen ik hem vroeg of hij doelde op Openbaringen in de Bijbel bleef het erg stil
U bent op de goede weg. Erg leuke boeken schrijft de manquote:Op maandag 18 april 2005 21:42 schreef pyl het volgende:
Shit, ja, de ontdekkingsreiziger met de moeilijke naam die kleine visjes in de pisbuis omhoog kreeg zwemmen....Redmond....![]()
Oei. Een grapje plaatsen (in POL/NWS), mag dat nog wel ?quote:Op maandag 18 april 2005 21:35 schreef pyl het volgende:
[..]
Heeft geen zin, inderdaad. Ze kicken op hun eigen cynisme en overtal....soms lees ik het nog wel eens vluchtig, maar gewoon negeren is toch het beste voor de gezondheid.
Extreem-rechts en humor is een weinig voorkomende combinatiequote:Op maandag 18 april 2005 21:43 schreef sooty het volgende:
[..]
Oei. Een grapje plaatsen (in POL/NWS), mag dat nog wel ?
Paul (vader van Louis) Theroux ?quote:Op maandag 18 april 2005 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
U bent op de goede weg. Erg leuke boeken schrijft de man
Nee. Pyl had de voornaam al geraden en weet ook wie het is. Ik wil alleen nog wél de achternaam horenquote:
Nou vooruit. Redmond O'Hanlon heet de manquote:Op maandag 18 april 2005 21:54 schreef pyl het volgende:
Nee, nee 't is Redmond (of Edmond) O'Hanly (of zoiets, t is een rotnaam en hij ligt op het puntje van m'n tong, maarruhhh...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |