Nee. Ben nogal een liefhebber van dat spul.quote:
Als ik het goed zie is dat een Mig-23. Magnifiek!quote:Op maandag 18 april 2005 17:26 schreef Virus.NL het volgende:
In Hoek v Holland zit een kassenbouwbedrijf met zo een ding op het terrein, je kan even bellen
[afbeelding]
Gaaf.quote:Op maandag 18 april 2005 17:23 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Als ik straks een huis met een royale tuin heb, wil ik er graag een oude Russische straaljager in hebben. Een Sukhoi of Mig uit de Warschau-pact tijd.
Waar valt zo'n ding te halen? Er zijn zat voormalig Oostblok landen die van die ouwe kisten af willen.
Daarnaast vraag ik me af wat 't zou moeten kosten (en het transport eventueel).
[afbeelding]
Een SU-21 Flagon bijvoorbeeld
Geen grapje, ik ben het ooit serieus van plan!
Hou je wel rekening mee dat je dan niet je gras meer hoeft te maaien, aangezien dat helemaal weg brand.quote:Op maandag 18 april 2005 17:31 schreef sigvard het volgende:
[..]
Gaaf.
Mischien bestaan die dingen in VTOL uitvoering? Dus 'vertikaal opstijgen en landen' zoals de Harrier. Dan kun je een werkend exemplaar gewoon in je tuin laten zakken.
Wel een goeie piloot zoeken, die niet je buren plet ofzo.
Ik bedacht me net ook wat dat met ruiten zou doen als je te dicht bij het pand gaat landen...quote:Op maandag 18 april 2005 17:33 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Hou je wel rekening mee dat je dan niet je gras meer hoeft te maaien, aangezien dat helemaal weg brand.
Alleen de Yak "Forger". Maar die vind ik niet zo heel byzonder qua vormgeving.quote:Op maandag 18 april 2005 17:31 schreef sigvard het volgende:
[..]
Gaaf.
Mischien bestaan die dingen in VTOL uitvoering? Dus 'vertikaal opstijgen en landen' zoals de Harrier. Dan kun je een werkend exemplaar gewoon in je tuin laten zakken.
Wel een goeie piloot zoeken, die niet je buren plet ofzo.
Aparter is die boot in een kas vooraan?!quote:Op maandag 18 april 2005 17:26 schreef Virus.NL het volgende:
In Hoek v Holland zit een kassenbouwbedrijf met zo een ding op het terrein, je kan even bellen
[afbeelding]
"Kas Boot".quote:Op maandag 18 april 2005 17:38 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Aparter is die boot in een kas vooraan?!
Ja, dan blijft je boot mooi droog...aan de bovenkantquote:Op maandag 18 april 2005 17:38 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Aparter is die boot in een kas vooraan?!
Tuurlijk.quote:Op maandag 18 april 2005 17:41 schreef Xenomaniac het volgende:
Dat zou gaaf zijn in je tuin.
Stel 'm wel zo op dat je er af en toe effe in kan zitten.
Het is F16 Falcon of F18 Hornetquote:Op maandag 18 april 2005 17:28 schreef Farao het volgende:
D'r is hier in de buurt zo'n garagebedrijf dat aan 'n rotonde ligt, en die heeft ook in de hoek van z'n terrein, precies bij die rotonde een grote straaljager (f16 hornet ofzo?) neergezet.
Trekt in iedergeval genoeg bekijks.
http://www.military.com/N(...)082604_Grave,00.htmlquote:
Weet je toevallig wat voor één? Ben trouwens ook auto-liefhebber. Dus ik zal die Clarkson binnenkort eens even bellen.quote:Op maandag 18 april 2005 17:43 schreef Ultimora het volgende:
Jeremy Clarkson heeft ook een straaljager in de tuin
De Yanks zullen daar vast niet zo happig op zijn. Daarnaast vind ik de Oosterse toestellen veel karaktestieker. Of wat sommige mensen "lelijk" noemen.quote:Op maandag 18 april 2005 17:45 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
http://www.military.com/N(...)082604_Grave,00.html
Lijkt me ook top..
Veel graveyards in de US ook. Ik weet alleen niet of ze te koop zijn en of je mag uitvoeren.
Een F-14 in de tuin..[afbeelding]
Moet je wel een (lichte) voorkeur voor Engelse bolides hebben...quote:Op maandag 18 april 2005 17:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Weet je toevallig wat voor één? Ben trouwens ook auto-liefhebber. Dus ik zal die Clarkson binnenkort eens even bellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |