Ik loop wel eens weg bij een locale computer winkel (bekende ook nog). Personeel wat daar rondloopt is meer dan voldoende, maar ze zijn heel erg goed in lullen. Meneer x komt binnen voor een 64mb pendrive, en binnen 25 seconden kan hij al buiten staan. Uiteindelijk duurt het een half uur omdat die verkopers (liefst 2 tegelijkertijd) alle modelen willen laten zien/testen en ook nog eens willen vertellen welke ze thuis hebben etc etc. Uiteindelijk loopt meneer x gewoon weg omdat hij een simpele 64 mb pendrive wilt.
Maar dat doen ze daar dus met alles. Mensen worden overdonderd met informatie die half onjuist is, verwarrend en simpelweg overbodig. En daar staat dus een hele rij van mensen te wachten die binnen 1 minuut weggewerkt kan worden. Meestal pak ik demonstratief een stoel en ga ik in de rij zitten, 80% van de mensen ziet de lol daar wel van in.
Het is dat zij de enige zijn die bepaalde dingen vaak op voorraad hebben, anders zou ik er dus nooit komen.
And Shepards we shall be, for thee my lord, for thee. Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command. We shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be.