abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 april 2005 @ 17:18:22 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26326713
Nadat ik me net weer eens 20 minuten op heb zitten vreten in de wachtkamer bij de tandarts vroeg ik me af wat acceptabel is bij dit soort dingen.
Het lijkt iig bij mijn tandarts de normaalste zaak van de wereld te zijn om je minimaal een kwartier te laten zitten, maar een half uurtje kan ook nog wel.

Had ik me dus net voorgenomen om na een half uur weg te gaan, met de mededeling dat ik geen rekening verwachtte.

Ergens is dat toch van de zotte? Ik betaal die man er toch gewoon voor? Maar op tijd werken is blijkbaar heel erg moeilijk.

Meer mensen met dit probleem? Zo ja, zijn jullie ook wel eens weg gegaan?
pi_26327134
Ja ik ken dit probleem ook, alleen zie ik het nut niet van weg gaan. Ooit zal ik terug moeten (al dan niet naar een andere tandarts), en dan kost het me alleen maar weer extra tijd en moeite.

Overigens kan ik niet uit je bericht halen of je ook daadwerkelijk bent weg gegaan na dat halfuur
pi_26327199
Ligt eraan hoe je tandarts werkt. Als je er zoeentje hebt die zegt "wacht, dat doe ik nu wel ff" lopen wachttijden op. Je hebt ook tandartsen die plannen puur en alleen controle en extra dingen moet je een extra afspraak voor maken. Als het goed is loop je daar geen vertraging bij op. Maar moet je dus wel apart terugkomen.

Ontopic: 15 min. max. Heb wel betere dingen te doen
  maandag 18 april 2005 @ 17:37:13 #4
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_26327204
Geen wachttijden. Gewoon meer mensen aannemen !

Vooral met Klantenservice (telefoon)
  maandag 18 april 2005 @ 17:37:30 #5
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_26327211
Bij de tandarts heb ik dat niet, binnen 5 minuten word ik geholpen.

Als ik bij de kapper bijvoorbeeld een afspraak heb om 13:00 uur, kan ik gerust om 13:05 uur van huis vertrekken.... moet zelfs dan nog een kwartier wachten gemiddeld genomen
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
  maandag 18 april 2005 @ 17:39:27 #6
118691 Diebitch
*if your mind is fucked up*
pi_26327260
Ik ben al zovaak weggelopen.
Bij een supermarkt bijvoorbeeld als zo'n cassiere
te lang ouwehoert met klanten terwijl er een lange
rij staat.
Of bij de bakker als het personeel irritant traag is.
You onley live once...so BiNaughty....
pi_26327282
Bij de kapper vind ik wachttijden trouwens nog vervelender, zeker als je ziet doordat het komt doordat zo'n muts haar tijd verdoet met kleppen
  maandag 18 april 2005 @ 17:40:52 #8
50093 Icey1986
Boondock Saints
pi_26327304
Ik loop wel eens weg bij een locale computer winkel (bekende ook nog). Personeel wat daar rondloopt is meer dan voldoende, maar ze zijn heel erg goed in lullen. Meneer x komt binnen voor een 64mb pendrive, en binnen 25 seconden kan hij al buiten staan. Uiteindelijk duurt het een half uur omdat die verkopers (liefst 2 tegelijkertijd) alle modelen willen laten zien/testen en ook nog eens willen vertellen welke ze thuis hebben etc etc. Uiteindelijk loopt meneer x gewoon weg omdat hij een simpele 64 mb pendrive wilt.

Maar dat doen ze daar dus met alles. Mensen worden overdonderd met informatie die half onjuist is, verwarrend en simpelweg overbodig. En daar staat dus een hele rij van mensen te wachten die binnen 1 minuut weggewerkt kan worden. Meestal pak ik demonstratief een stoel en ga ik in de rij zitten, 80% van de mensen ziet de lol daar wel van in.

Het is dat zij de enige zijn die bepaalde dingen vaak op voorraad hebben, anders zou ik er dus nooit komen.
And Shepards we shall be, for thee my lord, for thee. Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command. We shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be.
pi_26327334
Ik vraag altijd aan mijn tandarts hoe laat hij begint. En dan zorg ik gewoon dat ik de eerste klant van de dag ben.
I intend to live forever, or die trying.
  maandag 18 april 2005 @ 17:49:14 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26327539
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:34 schreef ChuckyPancamo het volgende:
Ja ik ken dit probleem ook, alleen zie ik het nut niet van weg gaan. Ooit zal ik terug moeten (al dan niet naar een andere tandarts), en dan kost het me alleen maar weer extra tijd en moeite.

Overigens kan ik niet uit je bericht halen of je ook daadwerkelijk bent weg gegaan na dat halfuur
Nee, ben niet weg gegaan. vijf voor half vier mocht ik naar binnen. Had me voorgenomen om om half 4 weg te gaan.

Wat het nut is? Uitstel van executie

Oh, en als eerste gaan? Heb ik ook eens gedaan... Afspraak om 8 uur. En dan nog pas om 8.20 naar binnen worden geroepen omdat eerst de vorige dag nog even doorgenomen moest worden en even overleg over wat patienten van die dag. En ik daar maar zitten...
pi_26327681
Het is sterk afhankelijk van waar het is. Aan de telefoon vind ik te lange wachttijden niet acceptabel, vooral natuurlijk niet bij dure lijnen. In de supermarkt ben ik daar een stuk makkelijker in, net als bij de tandarts of dokter. Het moet niet langer duren dan 10 à 15 minuten uitloop bij de laatste twee.
pi_26328174
Ik vind eigenlijk dat je niet hoeft te wachten. Je maakt niet voor niks een afspraak op een exacte tijd, dan is dan dus je afspraak. Jij moet je eraan houden en de tandarts ook. In de praktijk is dit niet zo, maar ik vind hooguit 20 minuten wachten wel acceptabel.
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
pi_26328218
Moet je de tandarts eens horen al jij vijf minuten te laat bent
  maandag 18 april 2005 @ 18:21:51 #14
3878 Vork
Manisch creatief
pi_26328374
Bij de tandarts heb ik nog nooit echt langer hoeven te wachten dan de tijd van afspraak. Meestal kom ik daar ook op de minuut af binnen en ben ik eigenlijk altijd wel binnen een paar minuten aan de beurt.

Wachttijden bij helpdesks, telefooncentrale's of wat dan ook is veel hinderlijker. Vooral omdat je geen enkel idee hebt (vaak) wanneer je aan de beurt bent en hoe lang het nog gaat duren. Omdat ik geen vaste telefoon heb dus dat soort zaken mobiel moet regelen (denk aan IB-groep, volkshuisvesting en meer diensten die ik de laatste tijd veel heb moeten bellen, om nog maar te zwijgen over de X cent per minuut informatienummers) gaat dat soms aardig wat geld kosten, misschien is dat nog wel hinderlijker dan de tijd (die gemiddeld al gauw 10 tot15 minuten is).

Ik heb een hekel aan wachten, wachten op mensen die niet opschieten, wachtrijen, mensen die in de weg lopen en te langzaam aan de kant gaan en wachten op bepaalde dienstverleningen, waarbij het wachten op iemand voor je die moeilijk doet toch wel bovenaan de ergernissenlijst staat.
pi_26328435
Afgelopen zaterdag maar uit de rij bij mycom weggelopen.

Hardstikke druk 2 van die sukkels achter de balie die ENORM lange uitleg gaven.
Ik denk stik maar in je rommel ik haal het wel ergens anders.
Denk dat ik toen 10 minuten stond te wachten.
pi_26329005
Het is natuurlijk absurd dat een tandarts bijna standaard zoveel uitloopt. Als jij je afspraak mist door een kwartier te laat te komen, moet je wél betalen. Het is niet juist
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_26329156
Kom bij mijn tandarts dan heb je geen last van!! Die man werkt netjes optijd
Je hebt een controle afspraak, mocht je onverhoopt (wat we natuurlijk niet hopen een gaatje hebben) maakt hij een andere afspraak met je en zo hoeven andere niet te wachten
20 minuten wachten is wel lang!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 18 april 2005 @ 22:17:45 #18
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_26334507
Wat dacht je van een ziekenhuis waar de afspraken aan het eind van de dag meer dan een uur uitlopen?

Heb ik al regelmatig gehad.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_26334881
Bij mij is de tandarts altijd netjes op tijd, ik ben zelfs wel eens eerder aan de beurt. Alleen vandaag had ik een afspraak terwijl ik er zeker van was dat die afspraak morgen was heb gelukkig wel een nieuwe afspraak kunnen maken maar wel stom van me.

Bij de dokter loopt bijna altijd uit. Heel vervelend maar niet veel aan te doen, allen zo vroeg mogelijk afspreken.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  maandag 18 april 2005 @ 22:39:02 #20
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_26335231
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 83% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:11:34 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_26335417
Mijn standaard spreuk bij wachtijden is altijd:

"Ook ik verdien mijn geld met werken, en helaas nu wordt er niet gewerkt, dus wil ik nu gerholpen worden of een andere en betere afspraak maken"

Dat helpt bij vele bezorgsdiensten die willen leveren door de week, afspraken in ziekenhuizen, bij dokters, bij tandartsen, garage's of andere diensten.
pi_26335492
Als ik naar de huisarts,tandarts of ziekenhuis moet weet ik van te voren dat het uitloopt dus vertrek ook altijd later,omdat ik het dan echt iets belangrijks is en het van te voren weet vind ik het niet zo erg.Ligt aan mijn bui maar als het in een winkel te lang duurt loop ik weg en smijt ik m'n spullen ergens in de hoek,dat doe ik dan meestal als er nog ergens een stel verkoop(st)ers staan te kletsen(wat prima is maar niet te kosten van de klanten)en zogenaamd niet zien dat er een hele rij staat.Aan de telefoon vind ik het meestal zonde van de kosten om op te hangen,je moet toch weer terug bellen en wie weet hoe lang het dan weer duurt.
01-08-2008
  maandag 18 april 2005 @ 22:48:04 #23
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_26335521
Ik haaaaaaat wachten
  dinsdag 19 april 2005 @ 06:11:36 #24
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_26339964
quote:
Op maandag 18 april 2005 17:37 schreef AMD64 het volgende:
Geen wachttijden. Gewoon meer mensen aannemen !

Vooral met Klantenservice (telefoon)
dit gaat over de tandarts
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_26346985
Ik moet bij de tandarts soms een minuut of 10 wachten, maar langer is het eigenlijk nooit

En een tijdje wachten vind ik niet erg, dan ga ik gewoon muziek luisteren of wat lezen, maar veel langer dan een half uur moet het niet duren
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:07:50 #26
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_26347618
Ik ben wel eens vertrokken toen ik drie kwartier moest wachten voor een sollicitatiegesprek, omdat die personeelsl*l zoveel tijd nodig had voor het voeren van zijn gesprekken. Kom zeg, van mij wordt ook verwacht dat ik op tijd ben voor het gesprek. En als de behandeling tijdens de sollicitatie al zo slecht is, wat moet het werken in het bedrijf dan al niet zijn? Het getuigt niet van respect en fatsoen om de mensen die toch interesse in je k*tbaantje en je stinkbedrijf tonen zonder even te zeggen dat het uitloopt.

[ Bericht 0% gewijzigd door vogeltjesdans op 19-04-2005 14:36:13 ]
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 19 april 2005 @ 15:17:11 #27
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_26349503
Het ergste wachten wat ik heb meegemaakt was 50!! minuten bij de verloskundige. Ik zat dat met mijn hoogzwangere pens, op een zeer ongemakkelijke harde houten stoel (echt eeeeenig als je al rug- en bekkenklachten hebt door de zwangerschap). En waarom was het zoveel uitgelopen???
De verloskundige "lette niet echt op de tijd!!!" Gaf ze toe toen ik eindelijk aan de beurt was en zei dat ik zo lang had moeten wachten!

Bij mijn tandarts moet ik weleens een kwartiertje wachten en bij de huisarts kom ik eigenlijk nooit.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_26349563
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ben wel eens vertrokken toen ik drie kwartier moest wachten voor een sollicitatiegesprek, omdat die personeelsl*l zoveel tijd nodig had voor het voeren van zijn gesprekken. Kom zeg, van mij wordt ook verwacht dat ik op tijd ben voor het gesprek. En als de behandeling tijdens de sollicitatie al zo slecht is, wat moet het werken in het bedrijf dan al niet zijn? Het getuigt niet van respect en fatsoen om de mensen die toch interesse in je k*tbaantje en je stinkbedrijf tonen zonder even te zeggen dat het uitloopt.
Damn, wat belachelijk zeg

Groot gelijk dat je bent weggegaan!
pi_26349573
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 15:17 schreef MaLo het volgende:
Het ergste wachten wat ik heb meegemaakt was 50!! minuten bij de verloskundige. Ik zat dat met mijn hoogzwangere pens, op een zeer ongemakkelijke harde houten stoel (echt eeeeenig als je al rug- en bekkenklachten hebt door de zwangerschap). En waarom was het zoveel uitgelopen???
De verloskundige "lette niet echt op de tijd!!!" Gaf ze toe toen ik eindelijk aan de beurt was en zei dat ik zo lang had moeten wachten!

Bij mijn tandarts moet ik weleens een kwartiertje wachten en bij de huisarts kom ik eigenlijk nooit.
Dit is ook niet normaal zeg

Zeker niet om zwangere vrouwen zo lang op een houten stoel te laten wachten
pi_26351382
record is hier drie kwartier bij n tandarts in de wachtkamer, gelukkig ben ik niet zo'n zenuwpees wat de tandarts betrefd , maar ik kan het me goed voortstellen dat je als je al niet helemaal op je gemak bent, jezelf helemaal gek loopt te maken van de zenuwen.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 19 april 2005 @ 17:04:30 #31
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_26352288
Bij onze tandarts wordt ik meestal binnen 10 min wel geholpen. Als er iets is wat meer tijd kost wordt er voor een paar dagen later een extra afspraak gemaakt. Bij de huisarts wel eens meer als een half uur moeten wachten omdat er een spoedgeval was en hij dus niet aanwezig was. Maar ja anders moest ik naar school dus daar wachten vond ik niet zo erg
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')