Sja, officieel wel....maar als je als 16 jarige jongen nu loopt te geilen op uitgezakte al oma uitziende dames van, zeg 50-55 jaar dan is dat toch ook wel even 'anders dan normaal'.quote:Op maandag 18 april 2005 17:20 schreef Aventura het volgende:
Als je op bejaarden valt. Wanneer is iemand dan bejaard? Ikzelf denk vanaf 65 jaar.
pe·do·fiel1 (de ~ (m.), ~en)quote:Op maandag 18 april 2005 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Je bent een pedofiel als je sexuele handelingen verricht met ieman djonger dan 18 (of 16, daar wil ik van af zijn) terwijl je zelf meerderjarig bent... Maar wanneer ben je nu een gerontofiel?
Geen sexuele kenmerken van een volwassen persoon.quote:Op dinsdag 19 april 2005 03:37 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
pe·do·fiel1 (de ~ (m.), ~en)
1 iem. met voorkeur voor seksueel verkeer met jonge kinderen
Eerder 12 ofzo dus
En die verdwijnen rond je twaalfde jaar, dus.quote:Op dinsdag 19 april 2005 03:40 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Geen sexuele kenmerken van een volwassen persoon.
Fout! je bent pas pedo als je je aangetrokken voelt voor kinderen die de pubertijd nog niet hebben gehaald dus gem. rond 12/13 jrquote:[b]Op maandag 18 april 2005 17:14
Je bent een pedofiel als je sexuele handelingen verricht met ieman djonger dan 18 (of 16, daar wil ik van af zijn) terwijl je zelf meerderjarig bent
Of opa's. Al die dames rondom Hugh Heffner en Donald Trumpquote:
Nah, die zijn meer $$$ofielquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:16 schreef Tarak het volgende:
[..]
Of opa's. Al die dames rondom Hugh Heffner en Donald Trump.
Misschien is Anne Nicole Smith ook wel een gerontofiel.
Antiek.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:38 schreef daniman het volgende:
ik snap echt niet wat er zo geil is aan een bejaarde... als je zelf bejaard bent is het misschien anders... maar geef mij toch maar iemand van eigen leeftijd
Wijnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |