mooi gijsquote:
Nu laat je ons boeten voor 1 zo`n dikkop die die links plaatstquote:Op maandag 18 april 2005 17:11 schreef QueenR het volgende:
Wat zijn we weer schattig
Ben dankbaar dat ik de twee liefste kindjes heb ooit! En omgeven door zoveel lieve gijsjes![]()
en ik ben ook dankbaar en vind het heerlijk dat ik jullie ook eens lekker heb kunnen latendoor een vreselijke foto te plaatsen
als ik terugdenk aan oa de worm die verwijderd werd uit dat been gepost door brown, en nog vele andere plaatjes/filmpjes
revenge does taste good
![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 17:14 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nu laat je ons boeten voor 1 zo`n dikkop die die links plaatstwaar je trouwens zelf op klikt
quote:Op maandag 18 april 2005 17:03 schreef mr_Brown het volgende:
Iblablabla....... dankbaar dat het weer zomer wordt, zodat de chickies steeds minder kleding aantrekken![]()
je favourite gijsjes tijd... ik ben er nog te kort om daar echt antwoord op te geven denk ik zo, cho's verjaardag staat bovenaan iigquote:
GODVER wat lekker ........quote:
quote:Op maandag 18 april 2005 17:32 schreef Chocobo het volgende:
Heb nog van niemand trouwens wat ontvangenBriljant
Check uw mail...quote:Op maandag 18 april 2005 17:32 schreef Chocobo het volgende:
Wat een baard die vergelijk screens.... maaanden,.. wat zeg ik,... jaren oudquote:Op maandag 18 april 2005 17:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Gijssssssssssss nieuwe Forza screens
Road Atlanta
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh,... en voor mijn Baco die ik nu drink en voor de sex die ik straks krijgquote:
Heb toch gezecht, topic voor m`n trouwen. Nog ff chillen bij jullie voor de grote stapquote:Op maandag 18 april 2005 17:32 schreef Chocobo het volgende:
Dat was een ander circuit lamme,quote:Op maandag 18 april 2005 17:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat een baard die vergelijk screens.... maaanden,.. wat zeg ik,... jaren oud
Oh,... en voor mijn Al Capones pizza die ik net besteld hebquote:Op maandag 18 april 2005 17:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh,... en voor mijn Baco die ik nu drink en voor de sex die ik straks krijg
Dat zien ze er wel allemaal hetzelfde uitquote:Op maandag 18 april 2005 17:48 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dat was een ander circuit lamme,
dit zijn nieuwe. !
Zo gelachen toen. Chantal en ik waren al lang in bed. Bel jij nog huilend op met "waar blijf die klote-taxi???"quote:Op maandag 18 april 2005 17:45 schreef -Struikrover- het volgende:
was trouwens wel weer over nadat we een uur moesten wachten op een taxi
Zie je dat je eerst aan jezelf denk, kouwequote:Op maandag 18 april 2005 17:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zo gelachen toen. Chantal en ik waren al lang in bed. Bel jij nog huilend op met "waar blijf die klote-taxi???"
Dat dommequote:Op maandag 18 april 2005 17:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh,... en voor mijn Baco die ik nu drink en voor de sex die ik straks krijg
Moet je in dit geval toch echt bij Cho zijn. Die nam de taxi van die ene dude in beslag.quote:Op maandag 18 april 2005 17:50 schreef -Struikrover- het volgende:
Zie je dat je eerst aan jezelf denk, kouwe
Ik vind onze huisneger wel tof eigenijkquote:Op maandag 18 april 2005 17:50 schreef Strolie75 het volgende:
En ik ben dankbaar dat ik geen neger ben.
Dat matten van Nero toen bijna, dacht echt dat tie die gozer ging dubbelvouwenquote:Op maandag 18 april 2005 17:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet je in dit geval toch echt bij Cho zijn. Die nam de taxi van die ene dude in beslag.
quote:Op maandag 18 april 2005 17:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik vind onze huisneger wel tof eigenijk
En dan noemt die eikel mij domquote:Op maandag 18 april 2005 17:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet je in dit geval toch echt bij Cho zijn. Die nam de taxi van die ene dude in beslag.
Dat welquote:Op maandag 18 april 2005 17:52 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik vind onze huisneger wel tof eigenijk
G..g..g..godverquote:Op maandag 18 april 2005 17:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Gijssssssssssss nieuwe Forza screens
Road Atlanta
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
quote:Op maandag 18 april 2005 17:32 schreef Chocobo het volgende:
Jawel, al je mail bekeken ?quote:
Wat had je willen hebben dan pik?quote:Op maandag 18 april 2005 17:32 schreef Chocobo het volgende:
pascalb@xs4all.nl ????quote:
xchoasx@gmail.comquote:Op maandag 18 april 2005 19:42 schreef Chocobo het volgende:
Ik mail iedereen wel met de vraag.... lijkt me beter
Ja, dan ben je verzekerd van een snel antwoord.quote:Op maandag 18 april 2005 19:43 schreef ChOas het volgende:
xchoasx@gmail.com
Denk je echt dattie zal mailen ?quote:Op maandag 18 april 2005 19:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, dan ben je verzekerd van een snel antwoord.
Als hij het onder werktijd kan doen waarschijnlijk wel.quote:
collega van mij ging zijn ogen laten laseren in Turkije, toen hij daar was kwamer ze erachter dat er onregelmatigheden in zijn ogen zaten.quote:Op maandag 18 april 2005 21:02 schreef Strolie75 het volgende:
Damn, nu op Discovery. Gezichtstransplantaties.
Leuk verhaal, maar wat heeft dat met gezichtstransplantaties te maken?quote:Op maandag 18 april 2005 21:27 schreef Magneet het volgende:
collega van mij ging zijn ogen laten laseren in Turkije, toen hij daar was kwamer ze erachter dat er onregelmatigheden in zijn ogen zaten.
Dat was bij controles hier in NL dus niet opgevallen.
Moesten ze eerst dat fixen en nu mag hij over 3 weken terugkomen
niksquote:Op maandag 18 april 2005 21:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar wat heeft dat met gezichtstransplantaties te maken?
Inderdaad.quote:Op maandag 18 april 2005 21:52 schreef -Struikrover- het volgende:
Niet?
Ohja, dat is waar ook. Jij bent pas een paar jaar gamerquote:
Interessequote:Op maandag 18 april 2005 21:02 schreef Strolie75 het volgende:
Damn, nu op Discovery. Gezichtstransplantaties.
OMGquote:Op maandag 18 april 2005 22:27 schreef QueenR het volgende:
Banjo-Kazooie !! eindelijk iets over een game die ik wel leuk vond om te doen![]()
quote:
Dat heb ik Sjo al verteld; Snelle verbinding Tiscali, 4mb down en gratis bellen voor 29 euro of Scarlet 512 down, gratis bellen, gratis mobiel abbo en INCL de 17 euro abbo kosten van KPN netwerk komt tie op 39 euroquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:41 schreef kepler het volgende:
@cho: jij hebt toch laatst uitgezocht welke aanbieding Internet + Telefonie het goedskoopste is? Welke was dat, want ik moet het ook voor mijn moeder zoeken...
Forzaquote:Op dinsdag 19 april 2005 08:10 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Is goed, zogauw jij begint
rest van m`n leven niet meer werken![]()
Gijs... ik denk er van sochtends tot savonds aan...moet... spelenquote:Op dinsdag 19 april 2005 08:17 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
lul, dacht er net ff niet aan .............
quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:10 schreef -Struikrover- het volgende:
rest van m`n leven niet meer werken![]()
Tiscali is misschien de betere keus voor jequote:Op dinsdag 19 april 2005 00:41 schreef kepler het volgende:
@cho: jij hebt toch laatst uitgezocht welke aanbieding Internet + Telefonie het goedskoopste is? Welke was dat, want ik moet het ook voor mijn moeder zoeken...
Dat heb ik met Jade Empire....quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs... ik denk er van sochtends tot savonds aan...moet... spelen
Als snelheid niet zo belangrijk is kantie beter Scarlet nemen, is 10 euro duurder maar dat is incl de 17,80 euro abbo kosten van KPN plus zit er ook een mobiel abbo bij.quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tiscali is misschien de betere keus voor je![]()
Ik ga voor Versatel kijken... 39.95 per maand voor een 20Mbit ADSL + Een jaarlang eredivisie voetbalquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:57 schreef kepler het volgende:
die onoverzichtelijkheid van al die prijzen van internetaanbieders![]()
slapen
brrrrrrrr, fris hierquote:Op dinsdag 19 april 2005 08:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten hoe hard ik ga werken als jij ooit werkloos wordt en bij UWV terecht komt. Verplichte lullige omscholing bij een instituut in Groningen ofzo. En als je dat niet doet.uitkering.
Infoquote:Op dinsdag 19 april 2005 08:53 schreef Chocobo het volgende:
Ninja Gaiden info gelezen Strol ?
quote:
quote:
Stond boven de Banjo post die genegeerd isquote:Op maandag 18 april 2005 22:30 schreef Chocobo het volgende:
Ninja Gaiden vervolg ?
Tecmo komt in september met 'Ninja Gaiden Black'?
Inmiddels alweer een tijdje geleden konden we op de Xbox genieten van het ultieme Ninja avontuur. De Japanse ontwikkelaar Tecmo, bekend van Dead or Alive, blies haar oude Ninja Gaiden serie met succes nieuw leven in. Exclusief op de Xbox konden we genieten van adembenemende graphics, brute moves en een grote hoeveelheid aan downloadable content. Vandaag verscheen ineens 'Ninja Gaiden Black' op de XBW radar een naar wat blijkt nieuwe Ninja Gaiden titel, uitbreiding of iets dergelijks voor de Xbox die al in september moet uitkomen.
Nee, die opmerkingen van jou over mijn werk zijn lekker hartelijk.quote:
hahahaha,.. dat blijft een droge opmerkingquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:59 schreef Chocobo het volgende:
Browns sms'te me net............. Inet is daar stuk... hij is woest
quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, die opmerkingen van jou over mijn werk zijn lekker hartelijk.![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kijk Gijs.... een geleGa je ook voor de rode
? Die heeft meer PK
!!
[afbeelding]
Zegt ie wat over "met autotjes spelen"quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:16 schreef Chocobo het volgende:
Ik vind dat Lego Star Wars lachen hoor
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik postte het ook voor Magneet Gijs....... !quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zegt ie wat over "met autotjes spelen"![]()
Nee lego, das lekker..
Wist Magneet het al eigenlijk
Benjo lijkt me een erg leuke platformer. Er verschijnen sowieso te weinig goede platform-games de laatste tijd. Het is allemaal gecombineerd met racen en schieten. Kijk maar naar de laatste delen van Jak & Dexter of Ratched & Clank. Laatste echt goede platformer die ik heb gespeeld was het eerste deel van Jak & Dexter. Ik heb dan ook erg veel zin om Mario 64 (DS) en Conker (XBox) te gaan gamen. Ik kan ze natuurlijk ook op mijn vorig jaar aangeschafte N64 spelen, maar ik trek die controler echt niet.quote:Op dinsdag 19 april 2005 08:58 schreef Chocobo het volgende:
Stond boven de Banjo post die genegeerd is
quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Benjo lijkt me een erg leuke platformer. Er verschijnen sowieso te weinig goede platform-games de laatste tijd. Het is allemaal gecombineerd met racen en schieten. Kijk maar naar de laatste delen van Jak & Dexter of Ratched & Clank. Laatste echt goede platformer die ik heb gespeeld was het eerste deel van Jak & Dexter. Ik heb dan ook erg veel zin om Mario 64 (DS) en Conker (XBox) te gaan gamen. Ik kan ze natuurlijk ook op mijn vorig jaar aangeschafte N64 spelen, maar ik trek die controler echt niet.![]()
Meer Ninja Gaiden is natuurlijk geweldigBlijft het beste spel op de XBox. Hoe goed het is blijkt wel weer doordat ik tijdens het gamen van God of War eigenlijk verlang naar Ninja Gaiden. Ik heb echt gemengde gevoelens over God of War.
Toch zal je ze weer eens uit de kast moeten halen Gijs of moeten kopen straks voor je kleine pikquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:30 schreef Bastard het volgende:
Ik vind dat nieuwe liedje van Guus Meeuwis mooi
quote:
ik ookquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:30 schreef Bastard het volgende:
quote:
Ja,... maar het is eng dat jij dat cool vind... ik vind het ook wel okquote:
Is dat die Hazes cover?quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:30 schreef Bastard het volgende:
En gezien het tempo van die ontwikkelaar kunnen we het straks mooi op de XBox 3 spelen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:27 schreef Chocobo het volgende:
Dan ga je genieten van Banjo Gijs.... !
Kheb het zelf nooit gehad,.. ik speelde met autootjes.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Toch zal je ze weer eens uit de kast moeten halen Gijs of moeten kopen straks voor je kleine pik
Duidelijkquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb het zelf nooit gehad,.. ik speelde met autootjes.
Zachtaardiger, opener, en begripvoller... dat zijn wel veranderingen bij me hoop ik..quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... maar het is eng dat jij dat cool vind... ik vind het ook wel okJe bent geen Bastard meer... die is echt dood.
Behalve voor KNUT!quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zachtaardiger, opener, en begripvoller... dat zijn wel veranderingen bij me hoop ik..
quote:
Nooit Lego of Playmobil gehad? ... Zo cool!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb wel wat gehad, maar ik kon er niks mee eigenlijkquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nooit Lego of Playmobil gehad? ... Zo cool!!
ach laat die zielepoot toch gijsquote:
Laat dat gebruik van verleden tijd maar zitten.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:38 schreef Bastard het volgende:
ja.... origineel is van Hazesquote:
Nee hij heeft wel een punt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ach laat die zielepoot toch gijsgast heeft gewoon geen leven
prototype zielepoot
Je had monteur moeten blijven gijs!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb wel wat gehad, maar ik kon er niks mee eigenlijkKon er geen verhaal van maken... heb zon playmobil kasteel gekregen, met poppetjes er bij en paardjes een keer voor Sinterklaas. Zal mn ouders een godsvermogen hebben gekost.. (emo) .. maar kan me niet herrineren dat ik er mee speelde.
Auto's wel.. die haalde ik uit elkaar, had op vloerkleed hele banen gemaakt.
Ja.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Laat dat gebruik van verleden tijd maar zitten.
Nee, die wereld past me niet.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je had monteur moeten blijven gijs!!
Nee... je bent niet zo gek op auto's idd..quote:
punten heeft hij zeker, maar de manier waarop is zo kinderachtigquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee hij heeft wel een punt.
En zoals Strol zei.. pis niet in je eigen nest.
Papa en mama zijn lief inderdaadquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:50 schreef Chocobo het volgende:
Daan is net zo.... speelt heel veel met auto's. Zo leuk om te zien. Zo nu en dan roept die 'toet toet'Hij is gek op oldtimers !!
niet grappig ookquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Papa en mama zijn lief inderdaad![]()
Hij had het beter kunnen doen ja maar dat is nu wel duidelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
punten heeft hij zeker, maar de manier waarop is zo kinderachtig
Was nog aan het twijfelen of ik hem zou postenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Papa en mama zijn lief inderdaad![]()
Thanksquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:07 schreef Magneet het volgende:
[..]
was ff naar een klant gewandeld, dell kwam tapedrive vervangen die defect was
quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:06 schreef silver-surfer het volgende:
Anyway.. geen zin vandaag
Weer ff klagen!!
Vind het een schijtliedquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:30 schreef Bastard het volgende:
Inderdaad een nichterig lied. Beetje slijmen naar die wijven toe. Heb ik meer respect voor dat liedje van tweekwartjes, hier een lolly, en nu zuigen bitch!quote:
vrijen?quote:
ik lees dit nu netquote:
Sorry goomah, dit weekend beetje veel naar de Sopranos gekeken. Dat krijg je de neiging om vrouwen anders te zien en te behandelen.quote:
Nee, want je geeft af op mijn schone lakensquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:18 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee, want je geeft af op mijn schone lakens
tis weer eens wat anders dan ongesteld zijn
Mond dichthouden en over de keel wrijven Gijs, dan slikken ze uiteindelijk wel.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:20 schreef mr_Brown het volgende:dan zal ik de volgende keer raak spuiten ok?
Als ik zo af en toe de verhalen van Cho lees ben ik hier niet de enige die frigide is.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:22 schreef Quinny het volgende:
Hebben jullie dat nou ook dat als je de koelkast open doet dat je dan aan Strol moet denken?
Toch wel gezellig zo'n Strollie is huis
*pen pakt en tip opschrijft*quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mond dichthouden en over de keel wrijven Gijs, dan slikken ze uiteindelijk wel.
Ik heb er hier thuis ook eentje, wil je die erbij hebbenquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:23 schreef O-Ren het volgende:
Goedenmorgen
Heerlijk wakker worden hier hoor
Hebben onder ons een marokaans jongentje wonen
dat alleen maar krijst en jankt.
He heerlijk. Ben instaat om het kind iets aan te doen![]()
geef hem een doodschopquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:23 schreef O-Ren het volgende:
Goedenmorgen
Maar Sjo is geen huilliequote:Op dinsdag 19 april 2005 10:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als ik zo af en toe de verhalen van Cho lees ben ik hier niet de enige die frigide is.
ik had het vanmorgen toen ik op mijn koude badkamervloer stond en een stijve kreegquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:22 schreef Quinny het volgende:
Hebben jullie dat nou ook dat als je de koelkast open doet dat je dan aan Strol moet denken?
Toch wel gezellig zo'n Strollie is huis
quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]dan zal ik de volgende keer raak spuiten ok?
Daan haalt het op zeker niet bij dit jong.......quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:25 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik heb er hier thuis ook eentje, wil je die erbij hebben
Ga de dialoog met hem aan en geef hem een jeugdhonk.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:23 schreef O-Ren het volgende:
Goedenmorgen
wil je dat ik op jou spuitquote:
quote:
Geilquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:26 schreef mr_Brown het volgende:
ik had het vanmorgen toen ik op mijn koude badkamervloer stond en een stijve kreeg
Mijn gedachten waren bij Strol
WHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:26 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik had het vanmorgen toen ik op mijn koude badkamervloer stond en een stijve kreeg
Mijn gedachten waren bij Strol
quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als ik zo af en toe de verhalen van Cho lees ben ik hier niet de enige die frigide is.
Je ik-wil-sex-maar-ik-krijg-nu-op-request-posts Gijs.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je ik-wil-sex-maar-ik-krijg-nu-op-request-posts Gijs.
[..]
[..]
Ohhhhquote:
quote:
Ofwel... niet ...quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ofwel... niet ..... als ie dat had gepost had ik de zin begrepen iig..
... maar dan snap ik de reply nog steeds niet..
Lekker he Gijs..quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:13 schreef -Struikrover- het volgende:
Forza! Forza Forza! Forza! Forza Forza! Forza! Forza Forza! Forza! Forza Forza! Forza! Forza Forza! Forza! Forza! Forza! Gijs.. dat spel is geen hype, dat is Forza
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ster toch allemaal.. ik las het echt
Strol![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kom bij 986 nog wel even kijken geloof ik.![]()
Dat huilen.......... we houden van je...quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
Gijs.. please.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
je vergeet mr. Freezequote:Op dinsdag 19 april 2005 11:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat huilen.......... we houden van je...
ODE AAN STROL
[afbeelding]
[afbeelding]
Die hoop roest op vier oude wielen ?quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.. please.
Zeg es wat over mn autootjes dan?
+10 bonuspunten voor deze opmerkingquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ach laat die zielepoot toch gijsgast heeft gewoon geen leven
prototype zielepoot
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:38 schreef Quinny het volgende:
Respect voor Chocobo armbandje
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:38 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
Armband.... ik ga hem als zwemband gebruiken !quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:38 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
Elastiekjequote:Op dinsdag 19 april 2005 11:38 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:40 schreef Chocobo het volgende:
Strol is wel een huilie hoorLigt in een deuk als het om mijn gewicht gaat... dat ik weg waai en homo ben etc. etc. Maakt leuke posts over B's Forza fetish,....... lacht om fucking van Surfer, etc. etc.
Maar heb je het eens over hem is het meteen over !!Beetje raar.
Helaas heb ik niet meer shops van hem want dan post ik alles even !!!!
[afbeelding]
Ik wilde respect the mailman weg halen maar ik kreeg het niet voor elkaar. En dan respect voor Chocobo ervan makenquote:
Geeft niks.... Brown zal vast wel aan de slag zijnquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:43 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik wilde respect the mailman weg halen maar ik kreeg het niet voor elkaar. En dan respect voor Chocobo ervan maken![]()
Weer een Forza preview gelezen?quote:
Ik heb deze nogquote:
Ja duhhhquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:43 schreef silver-surfer het volgende:
In elke "Naai strol" shop... kom ik ook voor![]()
Allah is groot..quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik heb deze noghet is wel geen shop maar allah
[afbeelding]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik heb deze noghet is wel geen shop maar allah
[afbeelding]
Nog minder dan een maand zelfsquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Weer een Forza preview gelezen?Ja,...... nog een maand he !
wordt je niet gekquote:
Lekker hequote:Op dinsdag 19 april 2005 11:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
wordt je niet gekIk moet nog maar 3 dagen wachten tot Jade
Gijs, als ik niet uitgebreid reageer betekend niet dat ik er niet om kan lachen hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:40 schreef Chocobo het volgende:
Strol is wel een huilie hoorLigt in een deuk als het om mijn gewicht gaat... dat ik weg waai en homo ben etc. etc. Maakt leuke posts over B's Forza fetish,....... lacht om fucking van Surfer, etc. etc.
Maar heb je het eens over hem is het meteen over !!Beetje raar.
Helaas heb ik niet meer shops van hem want dan post ik alles even !!!!
[afbeelding]
Je hebt even moeten zoeken hequote:
Jade ga ik ook nog spelenquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
wordt je niet gekIk moet nog maar 3 dagen wachten tot Jade
quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:43 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik wilde respect the mailman weg halen maar ik kreeg het niet voor elkaar. En dan respect voor Chocobo ervan maken![]()
Ik heb niet veel foto's van jou...quote:
Gijssssquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lekker heKan hem alleen pas maandag na het weekend spelen
Nee ik ben niet op mijn pik getrapt maar ik ben denk ik niet de enige die soms denkt dat je dat niet leuk vind. Ben blij dat je er om kan lachen !!quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, als ik niet uitgebreid reageer betekend niet dat ik er niet om kan lachen hoor.Heb het even druk hier.
Denk je dat een opmerking als "sterf allemaal" serieus is.Niet meteen zo op je pik getrapt doen. Ik doe je met je heerlijke photoshops. Alleen moet je jezelf er wat vaker bij invoegen, die kont van sufer ken ik nu wel.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, als ik niet uitgebreid reageer betekend niet dat ik er niet om kan lachen hoor.Heb het even druk hier.
Denk je dat een opmerking als "sterf allemaal" serieus is.Niet meteen zo op je pik getrapt doen. Ik doe je met je heerlijke photoshops. Alleen moet je jezelf er wat vaker bij invoegen, die kont van sufer ken ik nu wel.
die one size fits all ookquote:
Ja zelfs Noot en Surfer kunnen hem dragenquote:
Ik zal voortaan wel een PI toevoegen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:57 schreef Chocobo het volgende:
Nee ik ben niet op mijn pik getrapt maar ik ben denk ik niet de enige die soms denkt dat je dat niet leuk vind. Ben blij dat je er om kan lachen !!
![]()
Ik ga meteen zo'n armband bij de postkamer halenquote:
Ja dat zeg je iedere keerquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zal voortaan wel een PI toevoegen.![]()
Kan je de hele dag aan me denken !quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga meteen zo'n armband bij de postkamer halen
Jij net niet meer he... door die vocht ophoping in je armenquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:00 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja zelfs Noot en Surfer kunnen hem dragen
Kan iemand mij even komen kietelen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij net niet meer he... door die vocht ophoping in je armen
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nou...quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:00 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja zelfs Noot en Surfer kunnen hem dragen
I'm on my wayquote:
Nee, Tiscali of Scarletquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:59 schreef kepler het volgende:
leuk dat iedere Gijs mij een andere internetaanbieder adviseerd![]()
slechtquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waar? Onder je arm maar weer?quote:
Ik vind Noot zo lief.............quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Waar? Onder je arm maar weer?
[afbeelding]
Toegegeven,......quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:31 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Surfer heeft een dikkere buik
[afbeelding]
Van de week was mooi op MSN met dat gedoe .. "Ik heb hier geen zin in.. ik ga offlinequote:
Ik doe hemquote:
He vette, jij bent nog niet klaar met mijquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja briljant he,.......... Nootquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Van de week was mooi op MSN met dat gedoe .. "Ik heb hier geen zin in.. ik ga offline"
PLOP weg.
Poepie is het
Pas je op anders schiet ik je weg.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja briljant he,.......... Noot![]()
Maar als jij nog 1 keer poepie zegt breek ik je rug in tweeen klootzak. Doe eens normaal manWaar is Bastard toch.... laat dat gaye toch aan de profs over !!
Ga je straks in Forza ook in een roze auto racen?quote:
Anders doen we hem samen !quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:46 schreef Quinny het volgende:
[..]
Pas je op anders schiet ik je weg.
Noot is van mij ja!!!!
quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
He vette, jij bent nog niet klaar met mij
Hahahaquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja briljant he,.......... Noot![]()
Maar als jij nog 1 keer poepie zegt breek ik je rug in tweeen klootzak. Doe eens normaal manWaar is Bastard toch.... laat dat gaye toch aan de profs over !!
Serieus.. ik ga een roze auto maken, en zet er met KOEIELETTERS op.. "Strolie"quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga je straks in Forza ook in een roze auto racen?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga je straks in Forza ook in een roze auto racen?
Volgde de neerwaartse spiraal van B.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ook deze grap is niet denderend hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |