Gelukkig wel, BO is één van de minste nummers.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:28 schreef placebeau het volgende:
[..]
Nee, maar we hebben hier een gratis provider van de KULeuven, maar die blokkeert wel bijna alle downloadprogramma's.
Dus is het elke keer weer zoeken en wachten, vandaar.
En een CD bluisteren voor je hem koopt is zo sneu. Dan wil je hem meteen opleggen, maar je kent alle nummers al. Ik hoop dat het meeste beter is dan Blue orchid, want da's toch maar matig.
Ik heb de LP iig al zien staanquote:Op maandag 6 juni 2005 12:24 schreef ranja het volgende:
Is er iemand die weet of het album ook op lp uitkomt en eventueel wanneer? Ik heb de vorige van hun allemaal op lp dus dan staat zo'n cd er bij ineens een beetje lullig![]()
Bij mij is ie onderweg, komt waarschijnlijk aan als ik in Rome zit....quote:Op maandag 6 juni 2005 14:07 schreef methodmich het volgende:
Heb hem gekocht op CD, inclusief poster. Zo even draaien.
ook al geluisterd.. wel wennen vind ik...quote:Op maandag 6 juni 2005 20:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hij is op de luisterpaal te beluisteren, maar da's vast al gemeld...
goed dat je het zegt want Life of Agony staat er ook inquote:Op maandag 6 juni 2005 20:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hij is op de luisterpaal te beluisteren, maar da's vast al gemeld...
Ghehe, dat heb ik ook bij een bepaald nummer, dan denk ik dat mijn moeder naar boven roept maar dan is het dat nummer. En toch trap ik er elke keer weer in..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij begint me steeds beter te bevallen.
Alleen die bel bij nummer #10 Take Take Take is echt kut, ik denk de hele tijd dat hier de bel gaat
hoe vaker ik hem draai, hoe leuker hij gaat klinkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:24 schreef methodmich het volgende:
Tja, moet er nog erg aan wennen eigenlijk. Kan nog geen helder oordeel vellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |