In maximaal 8 seconden op de 100 en gemiddeld verbruik (snelweg + stad) is ongeveer 1 op 12.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:58 schreef R-Alph het volgende:
Hoe snel zit hij op de 100? En hoeveel verbruikt hij?
Kom maar kijken, onderhandelen is mogelijkquote:Op woensdag 20 april 2005 22:15 schreef Halfgedraaide het volgende:
TVP misschien interesse
Ja, maar ik vind de prijs 600 euro te hoog en ik wil er nog even over nadenken.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Kom maar kijken, onderhandelen is mogelijk![]()
Ja kijk, als jij voor jezelf al besloten hebt dat je budget 2500 Euro is dan zul je mijn auto niet kunnen kopen. Er valt wel te onderhandelen maar 600 euro zal ik niet van de prijs afdoen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:31 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind de prijs 600 euro te hoog en ik wil er nog even over nadenken.
Nou ik heb niet echt een bepaalde limiet. Maar ik ben niet echt impulsief met als voordeel dat ik al heel wat clio'tjes heb gezien. (ik weet namelijk niet zeker of ik een clio wil). En naar aanleiding daarvan kan ik redelijk voor mezelf opmaken wat ik uit wil geven aan een 13 jaar oude 16v.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja kijk, als jij voor jezelf al besloten hebt dat je budget 2500 Euro is dan zul je mijn auto niet kunnen kopen. Er valt wel te onderhandelen maar 600 euro zal ik niet van de prijs afdoen.
Dat is erg handig. Ik zal er eens over nadenken. Maar voorlopig is de prijs wat te hoog in mijn ogen. Maar ik laat het je weten. Ieder geval succes want het is een mooi wagentje.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:03 schreef FlowDesign het volgende:
Ik ben ook bereid om samen met iemand naar een monteur te rijden om 'm na te laten kijken hoor. Als dat tenminste op een zaterdag kan.
Dit is je kans Halfgedraaide! Heb je al een afspraak gemaakt om te komen kijken?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:30 schreef Halfgedraaide het volgende:
Hmm nog steeds interessant.
Nope ik moet ff kijken hoe ik met de financien zit aangezien ik volgende week mijn vakantie ga betalen. Ik wacht het nog ff af want ik heb nog steeds interesse.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:11 schreef FransDeens het volgende:
[..]
Dit is je kans Halfgedraaide! Heb je al een afspraak gemaakt om te komen kijken?
Is goed ik ben ook maar een student dus moet wel kijken hoe ik momenteel zit met centen voor de vakantiequote:Op zondag 22 mei 2005 18:35 schreef FlowDesign het volgende:
Laat maar even weten als het zo ver is dan
Nee dan ben je in de war met oude Opel Corsa GSI'tjes.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:27 schreef DIA het volgende:
Gewicht: 1000 kg
ik dacht dat deze 1.8 16v tjes 850kg waren?
Ik zit krap bij kas wegens vakantieboeking. Ik denk laat ik even meteen weten is wel zo netjes. Als ie over tijdje niet verkocht is dan merk ik dan vanzelf wel. Ieder geval succes met je mooie wagentjequote:Op maandag 30 mei 2005 22:02 schreef FlowDesign het volgende:
schop
Kan niet, ze wegen 990 kilo en dat hoort ook op je kentekenbewijs te staan.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee dan ben je in de war met oude Opel Corsa GSI'tjes.
Ik heb bij deze trouwens maar 1000 bij gezet maar soms staat er ook wel ergens 900 nog wat.
Maar op het kentekenbewijs staat 1000.
Ik heb het nog even nagekeken, er staat 1020 KG op m'n kentekenbewijsquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:34 schreef _Liquid het volgende:
[..]
Kan niet, ze wegen 990 kilo en dat hoort ook op je kentekenbewijs te staan.
Nog niet verkocht?
Zet hem ook eens op renault tuning forum, helpt vaak wel
En dat al na 6 maanden.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:19 schreef FlowDesign het volgende:
Hij is verkocht... voor 1925 euro.
Ja dames en heren, de 2ehands automarkt is om te huilen.
quote:na drie keer geflitst te zijn tijdens de proefrit toch maar besloten de auto niet te kopen
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:28 schreef Innisdemon het volgende:
Kenteken
Datum eerste afgifte Nederland 4 november 1992
Datum eerste toelating 4 november 1992
Datum aanvang tenaamstelling 7 mei 2004
Vervaldatum APK 18 april 2006
Is deze auto geimporteerd uit Duitsland?
Wat wil jij met jouw lijstje zeggen? Dat stukje over NL staat er altijd bijquote:Op woensdag 7 september 2005 23:34 schreef Innisdemon het volgende:
eeerm wat wil je daarmee zeggen 5horizons?
Verkocht dusquote:Op woensdag 7 september 2005 23:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
FYI: Ik hoefde er niet snel vanaf ofzo.
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
FYI: Ik hoefde er niet snel vanaf ofzo.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:16 schreef FlowDesign het volgende:
Prijsverlaging: Nu voor ¤ 2700,-
Moet 'm echt kwijt want ik kan op korte termijn een andere auto kopen.
okkk, kan het zijn dat die auto eerst Nederlands is geweest, toen naar Duitsland is gegaan en dan weer terug? auto is idd verkocht maar vind het wel interesant om te weten.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:58 schreef FlowDesign het volgende:
Deze auto is wél geïmporteerd. In 1995 uit Duitsland. Dat lijstje klopt dus niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |