Jep, hij lijkt precies toch?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Makkelijk hè..
Tekening is wel aardig inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:21 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Jep, hij lijkt precies toch?
..deze mag dus wel dicht..quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Er is nu een centraal topic in MUZ: Michael Jackson
Kan ik vrede mee hebben.. ales beter dan Timberlake of Williams..quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:55 schreef axis303 het volgende:
McCartney is en blijft de enige King Of Pop.
Hij is van 1958. Oud? Al jaren?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:47 schreef nozem het volgende:
Michael Jackson is een relikwie uit de jaren '80. Toen was hij geweldig. Intussen is het al jaren een zielige oude man.
Dat heb ik nog wel met dat liedje 'Somebody's watching me'. Zo'n fout nummer, maar het is dus wel echt MJ.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:47 schreef PLAE@ het volgende:
Mensen worden boos op me als ik zeg dat t MJ is. 'echt niet hoe kom je daar nou bij bla bla bla'idioten.
Waar mensen het idiote idee vandaan halen om Timberlake of Williams de king of pop te noemen snap ik echt niet. Dat is toch niet te vergelijken met Jackson![]()
Sowieso is de muziek van Justin Timberlake doordrenkt met MJ invloeden. Robbie Williams is een goed entertainer, maar hij blijft natuurlijk die dikke danser uit Take That he?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:47 schreef PLAE@ het volgende:
Mensen worden boos op me als ik zeg dat t MJ is. 'echt niet hoe kom je daar nou bij bla bla bla'idioten.
Waar mensen het idiote idee vandaan halen om Timberlake of Williams de king of pop te noemen snap ik echt niet. Dat is toch niet te vergelijken met Jackson![]()
Heb je z'n gezicht al eens gezien? Zelfs mijn opaatje zag er jonger uit in zijn laatste jaren.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hij is van 1958. Oud? Al jaren?
Liam Gallagher is zo onderhand legendarischer door zijn uitspraken over anderen dan door zijn muziek.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:50 schreef nozem het volgende:
[..]
Sowieso is de muziek van Justin Timberlake doordrenkt met MJ invloeden. Robbie Williams is een goed entertainer, maar hij blijft natuurlijk die dikke danser uit Take That he?
Was je opa ook een zielige oude man dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:51 schreef nozem het volgende:
[..]
Heb je z'n gezicht al eens gezien? Zelfs mijn opaatje zag er jonger uit in zijn laatste jaren.
Het is niet Michael Jackson die je hoort, het is iemand anders die ze met de computer denk ik wat bijgeschaafd hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hebben ze nou uit Say Say Say alleen dat stukje dat Michael Jackson zingt gebruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |