abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26334708
Maar goed, als het blijkt (wat ik niet zeg hoor, weet ik veel) dat het toch allemaal opgezet is dan zal iedereen hypocriet roepen:"Ik heb ook nooit gedacht dat hij schuldig was, het is zo'n lieve jongen "
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_26334822
Welk weldenkend persoon laat dan ook kinderen in zijn slaapkamer slapen? Het is gewoon vragen om problemen als je zo bekend bent. (het zou niet zo moeten zijn, maar het is helaas wel zo).
Mahatma Ghandi: 'Oog om oog, maakt de wereld blind..'
pi_26334867
quote:
Op maandag 18 april 2005 22:10 schreef vdo28 het volgende:

[..]

In ieder geval vind ik dat iemand schuldig is na dat het bewezen is, en niet voordien.
dat is gelukkig een feit, maar schuldig/onschuldig zijn heeft natuurlijk niets te maken met iemands (goede)songteksten of zangkwaliteiten
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_26334927
quote:
Op maandag 18 april 2005 22:28 schreef laffer het volgende:

[..]

dat is gelukkig een feit, maar schuldig/onschuldig zijn heeft natuurlijk niets te maken met iemands (goede)songteksten of zangkwaliteiten
Exact

En daarom (dat was mijn punt) vind ik dus dat die relatie niet steeds gelegd moet worden....
pi_26334935
quote:
Op maandag 18 april 2005 22:27 schreef Drs.J.W.Middelink het volgende:
Welk weldenkend persoon laat dan ook kinderen in zijn slaapkamer slapen? Het is gewoon vragen om problemen als je zo bekend bent. (het zou niet zo moeten zijn, maar het is helaas wel zo).
dat vind ik ook nogal vreemd, michael jackson heeft ruimte genoeg om die kinderen in een andere kamer te laten slapen
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_26335286
Je hoort mij ook niet zeggen dat zijn gedrag niet vreemd is....
pi_26335326
Het eerste wat btw altijd in me opkomt is waarom laten ouders het toe?
Het tweede wat in me opkomt is dat als Michael Jackson echt zullke schuine dingen heeft gedaan waarom er dan niet meerdere ouders al zijn op komen dagen?
Want genoeg kinderen die er hebben geslapen...
  maandag 18 april 2005 @ 23:16:04 #58
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_26336409
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:50 schreef vdo28 het volgende:
Ik klaag niet vaak, maar dit mag even gezegd worden...

De laatste tijd is Michael Jackson veel in het nieuws, logisch want er speelt een rechtszaak.
Maar ik word een beetje moe van het feit dat als de naam Michael Jackson valt dat de dj's van desbetreffende radiostations altijd een relatie moeten leggen met of de rechtszaak of met zijn neus.

Ik hoor het steeds meer, dubbelzinnige opmerkingen over zijn neus of over kinderen...

Of de man nou schuldig is of niet, ik vind dat Michael meer respect verdiend van ons.
Hij heeft ons heel wat goede muziek opgeleverd, in het begin met de Jacksons en later zelf.

Ook heeft hij veel voor kinderen wereldwijd gedaan, en voor de derde wereld in het algemeen.

Plus heeft hij gewoon inspirerende nummers geschreven (lees zijn teksten maar eens)...

Ik ben btw niet een fan, ik heb 1 cd van de man die ik nooit luister maar hij heeft wel bijzonder goede muziek!!!!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

P.s Het is ook wel heel simpel (lees Iq <80) om steeds grappen over hetzelfde te maken....
Michael Jackson is gewoon een enge glorixneger
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
  maandag 18 april 2005 @ 23:16:37 #59
62913 Blik
The one and Only!
pi_26336428
hij is gewoon vet onschuldig, geloof er helemaal niks van. De rechtscultuur van Amerika vraagt er ook om om zo misbruikt te worden
  maandag 18 april 2005 @ 23:19:40 #60
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_26336518
Waar rook is, is vuur.
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_26339553
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:58 schreef _DeMoN_ het volgende:

[..]

Lul niet.

Dit geziek komt hoofdzakelijk door mensen die hem niet zijn succes gunnen.
Micheal is en blijft the king of pop.

Meeloper.

Ik ben geen fan, maar bekijk het eens wat meer realistisch. Ik ben het helemaal met de TS eens.
hmm , ik heb platen (ja geen cd's) van m (Diana Ross Presents The Jackson 5 , Ben , off the wall , Best Of Michael Jackson, thriller , bad +nog wet cd's) maar ik denk dat ie 'guillty as hell' is , ben ik nu ook een meeloper ?
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”&lt;/a&gt;
pi_26339565
Michael maakte geweldige muziek..
Dat zal ik altijd blijven vinden.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_26341087
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 02:07 schreef dontcare het volgende:

[..]

hmm , ik heb platen (ja geen cd's) van m (Diana Ross Presents The Jackson 5 , Ben , off the wall , Best Of Michael Jackson, thriller , bad +nog wet cd's) maar ik denk dat ie 'guillty as hell' is , ben ik nu ook een meeloper ?
Nogmaals gaat dit topic niet er om of hij schuldig is of niet...

De relatie aan zijn neus of dat hij pedofiel is hoeft niet altijd gelegd te worden, en vooral dat hij gewoon geweldige muziek heeft gemaakt..

Ik twijfel of hij schuldig is....
pi_26341339
Ik ben het helemaal met TS eens.
De familie van die jongetjes ruiken gewoon het grote geld, ook omdat Micheal Jackson een aantal jaartjes terug een paar miljoen heeft gedokt zodat de gasten die hem toen aanklaagden hun smoeltje zouden houden. Hij wilde hiermee toen voorkomen dat hij te veel negatief in de publiciteit kwam, maar eigenlijk is het een grote fout geweest
pi_26341491
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 09:43 schreef pietje-tering het volgende:
Ik ben het helemaal met TS eens.
De familie van die jongetjes ruiken gewoon het grote geld, ook omdat Micheal Jackson een aantal jaartjes terug een paar miljoen heeft gedokt zodat de gasten die hem toen aanklaagden hun smoeltje zouden houden. Hij wilde hiermee toen voorkomen dat hij te veel negatief in de publiciteit kwam, maar eigenlijk is het een grote fout geweest
Tja dat begreep hij achteraf, want toen roken mensen geld.
Diegene die hem nu aanklagen vroegen ook eerst geld (dat doe je toch niet als het om je kind gaat!) maar dat weigerde hij...

Tja, Michael wilde goede dingen doen voor arme kinderen maar het levert niet zoveel op om Tokkie's te helpen
  dinsdag 19 april 2005 @ 11:02:01 #66
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_26342985
Baas B: "zelfs jongetjes van drie jaar oud zingen Moppie, moppie.. "

Frits Barend: "zo.. dus jij gaat veel langs kleuterscholen? Pas maar op dat je geen Michael Jackson wordt.."

Waar GAAT het over?? Ongelooflijk..
  dinsdag 19 april 2005 @ 11:25:30 #67
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_26343455
Ja, daar erger ik me eigenlijk ook wel aan.
Hij wordt helemaal zwart gemaakt op radio en tv en hij is nog niet eens schuldig bevonden! En hij heeft idd veel goede muziek gemaakt. Denk dat iedereen op een bepaald moment wel met een liedje van hem heeft meegeblerd.
(Un)masking for the greater good.
pi_26353545
Ben het eens met een paar dingen. Michael Jackson zal inderdaad opgehemeld worden als hij is overleden, maar zo zijn de mensen.
Waar rook is, is vuur, dat klopt. In dit geval is de rook dat er jongens blijven slapen.
Vooral Albert Verlinden kan er wat van met de grappen. Maar het zijn voornamelijk mensen die weten dat MJ hen nooit zal aanspreken... Want dat willen ze uiteindelijk allemaal...
pi_26353710
Hij heeft wel wat goede muziek gemaakt. Hij is zeker niet meer helemaal in orde .. en het boeit me ook geen reet of hij die kinderen mishandeld heeft of niet. Er gebeuren erge dingen in de wereld.
pi_26355250
Eigenlijk is hij nooit 'in orde' geweest. Kijk maar eens naar een docu over hoe zijn leven was op zijn 5e. Een normaal leven zat en zit er voor hem niet in. Op Neverland heeft hij een normaal leven, alles heeft hij daar. Daar kan hij zijn wie hij is. Ik denk niet dat wij ons kunnen indenken hoe het is om hem te zijn.
  zondag 8 mei 2005 @ 22:44:29 #71
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_26838256
Als hij vrijgesproken wordt, is eindelijk de overwinning voor hem. Maar een lange neus zal hij niet maken. Het verdriet zal overheersen. En daarbij, 'DS' is er al. Goed en scherp.
pi_26840832
ik wil wel graag een paar nachtjes op neverland slapen
of ie nou schuldig is of niet, zal me een worst wezen
hij blijft mn favo zanger, history, blood on the dance floor en dangerous zijn te vette albums om weg te gooien
  dinsdag 31 mei 2005 @ 10:48:14 #73
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_27505987
Is dit topic nog waardig deze naam te dragen?
pi_27506087
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 10:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is dit topic nog waardig deze naam te dragen?
Nee we noemen het Bono

dinsdag 31 mei 2005 @ 11:19:15 #75
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_27507048
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:29 schreef PLAE@ het volgende:

Ik zou er heel wat voor over hebben om nog 1x zo'n concert mee te maken als half jaren '90.

de king of pop

[afbeelding]
Heb er nu 3 van hem gezien, maar vond die uit 1988 wel het mooist!
Zo heb ik hier een concert van de Victory Tour liggen, de laatste die hij met z'n broers heeft gemaakt.
Helaas is de beeldkwaliteit enorm brak
Zo zou ik er heel wat voor over hebben wanneer dat op 1 of ander manier gefixt kon worden..
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')