Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:57 schreef Omkron het volgende:
Ik zou quincy jones ook maar even noemen in de openingspost.
Aangezien quincy de producer was van het album thriller.. quincy heeft de sound dus gemaakt zoals die klinkt op thriller..quote:
Vergeet Off The Wall en Bad nietquote:Op maandag 30 januari 2006 10:44 schreef Omkron het volgende:
[..]
Aangezien quincy de producer was van het album thriller.. quincy heeft de sound dus gemaakt zoals die klinkt op thriller..(en nog veel meer MJ work)
http://www.discogs.com/artist/Quincy+Jones
Quincy produceerde Off The Wall toch niet?quote:Op maandag 30 januari 2006 10:48 schreef matthijst het volgende:
[..]
Vergeet Off The Wall en Bad niet
Jazeker wel..quote:Op maandag 30 januari 2006 11:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Quincy produceerde Off The Wall toch niet?
Ben ik het mee eens, maar het valt me op dat ze met een voetbal bezig zijn.. toch niet echt Amerikaans?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:04 schreef DrDentz het volgende:
ik vind alleen de muziekstukjes goed, man in the mirror in het begin en die hele lange smooth criminal uitvoering enzo
dat gedoe met die kinderen tussendoor mag me gestolen worden![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Rot op. Dit is een klaagtopic over Michael. Fan geslijm doe je maar lekker ergens anders.
En is dat reden genoeg een beetje te gaan asskissen over zijn werk? Nee.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:15 schreef DrDentz het volgende:
Het is een klaagtopic over het geklaag over Michael Jackson, volgens de OP!![]()
ja dat klopt wel denk ik.. ik ben best wel een beetje gek ... en ook mj fanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Michael Jackson fans zijn misschien wel net zo geflipt als Michael zelf...
Wie denk jij dat je bent dan? Werk eerst maar eens aan je fatsoensnormen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Rot op. Dit is een klaagtopic over Michael. Fan geslijm doe je maar lekker ergens anders.
Sluit ik mij bij aan..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wie denk jij dat je bent dan? Werk eerst maar eens aan je fatsoensnormen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wie denk jij dat je bent dan? Werk eerst maar eens aan je fatsoensnormen.
Ja, ok, smaken verschillen, maar de Backstreet Boys en Britney Spears werken ook hard op hun manier. Ik vind het verkeerd om daar respectloze opmerkingen te maken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:40 schreef DrDentz het volgende:
Meeste meisjes zien ook de genialiteit van MJ niet in, gaan alleen af op trends
Kijk maar naar die Dangerous live DVD... toen wassie helemaal hip en hot, en nu, moeten ze 'm niet meerhelemaal gek waren ze!
Nu is het allemaal Backstreetboys en weet ik et, schijtmuziek
Ik verziek hier niks. Jullie zitten in het verkeerde topic. Maak een topic in MUZ aan voor de praat die jullie hier houden. That's all I'm saying.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Probeer hier nou niet tof te lopen doen, ga alsjeblieft ergens anders de boel verzieken.
Exactly my words. Ik heb op een vrije dinsdagavond dit topic maar even door zitten lezen, en of het door de drop kwam of door het gekwijl over MJ's muziek en status weet ik niet, maar misselijk ben ik!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:31 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik verziek hier niks. Jullie zitten in het verkeerde topic. Maak een topic in MUZ aan voor de praat die jullie hier houden. That's all I'm saying.
Anders ga je ff een stukje schrijven ofzoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:31 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik verziek hier niks. Jullie zitten in het verkeerde topic. Maak een topic in MUZ aan voor de praat die jullie hier houden. That's all I'm saying.
Je hebt je punt gemaakt en als je probeert normale woorden te gebruiken, begrijp ik best wat je bedoelt. Verder voel ik me in geen enkel opzicht aangesproken door de dingen die je zegt. Ik hoop dat je daar mee kunt leven.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:31 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Hij ligt nog immer te wachten op de liefhebber. Prijs: verzendkosten.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb de single Scream/Childhood beschikbaar voor de liefhebber. Interesse? Mail me.
Cool.. wist ik niet. Is dat nog steeds...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:13 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
nee. ik wacht liever op zijn nieuwe single die eind feb moet uitkomen.
niet negatief genoegquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:27 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
hij werd destijds direct dichtgegooit
was blijkbaar geen shownews
Sorry, ik hoop dat je ondanks alles toch nog een fijne dag hebt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:53 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ja nou weten we het wel hoor, je hebt dat al zo vaak gezegt
Nee, wel is 'Don't Stop 'Til You Get Enough' opnieuw uitgebracht in de UK. Het plaatje is op nummer 17 terecht gekomen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:53 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ja nou weten we het wel hoor, je hebt dat al zo vaak gezegt
ps nog steeds geen nieuwe single.. balen
ach tuurlijk.. was ook niet kwaad bedoeltquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Sorry, ik hoop dat je ondanks alles toch nog een fijne dag hebt.
Gelukkig maar. Ik wil er alleen maar iemand mee blij maken, maar goed, ik zal het er wel niet meer over hebben als het je stoort.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:38 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
ach tuurlijk.. was ook niet kwaad bedoelt
![]()
Haha.. je hebt wel lef. Mail me maar eventjes.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:57 schreef DrDentz het volgende:
ik wil die single wel hebben, maar je moet zelf de verzendkosten betalen![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 15:50 schreef vdo28 het volgende:
Ik klaag niet vaak, maar dit mag even gezegd worden...
De laatste tijd is Michael Jackson veel in het nieuws, logisch want er speelt een rechtszaak.
Maar ik word een beetje moe van het feit dat als de naam Michael Jackson valt dat de dj's van desbetreffende radiostations altijd een relatie moeten leggen met of de rechtszaak of met zijn neus.
Ik hoor het steeds meer, dubbelzinnige opmerkingen over zijn neus of over kinderen...
Of de man nou schuldig is of niet, ik vind dat Michael meer respect verdiend van ons.
Hij heeft ons heel wat goede muziek opgeleverd, in het begin met de Jacksons en later zelf.
Ook heeft hij veel voor kinderen wereldwijd gedaan, en voor de derde wereld in het algemeen.
Plus heeft hij gewoon inspirerende nummers geschreven (lees zijn teksten maar eens)...
Ik ben btw niet een fan, ik heb 1 cd van de man die ik nooit luister maar hij heeft wel bijzonder goede muziek!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
P.s Het is ook wel heel simpel (lees Iq <80) om steeds grappen over hetzelfde te maken....
'The Essential Collection' heb je toch ook niet gekocht hoop ik?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:16 schreef DrDentz het volgende:
nee geintje joh, dan kun je 'm nog beter in de container gooien, ben je goedkoper uit
ik heb toch de albums al
er komt wel veel verzameltroep uit zeg.. nu lees ik weer een combinatie van Blood On The Dance Floor en Invincible? ik wacht nog steeds op de Katrina single
Ja, die heb ik ook. 'Moonwalker' blijft het tofste om op een regenachtige zondagmiddag te bekijken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:11 schreef DrDentz het volgende:
nee, van verzamelaars heb ik alleen de Number Ones dvd gekocht
Klopt, die snelle versie draaien ze ook nog wel eens op MTV of TMF. Tja.. erg zonde!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:39 schreef DrDentz het volgende:
Moonwalker is wel een fijne DVD en heeft tenminste een goede versie van Smooth Criminal, ik vind het reuze zonde dat op de Number Ones DVD zo'n vage ingekorte versie staat, die versneld afgespeeld is.. de muziek klopt helemaal niet bij de beelden![]()
je ziet 'm ook bij de aftiteling van Moonwalker
'Gotta put your heart on the line' ja, die is mooi!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:52 schreef RaJitsu het volgende:
Kent iemand het nummer 'on the line'? Die is nooit uitgebracht, wel? Dat nummer is gemaakt voor de film 'Get on the Bus' van Spike Lee, maar staat niet op de soundtrack. Iemand die weet wat daar de reden van is? In de film hoor je het nummer overigens wel...
Geloof dat ie ze zelf heeft uitgekozen.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Maar is dit nu de zoveelste rare actie van Sony dan of staat MJ hier zelf achter?
Ik bedoel uiteraard het opnieuw (voor de zoveelste keer) uitbrengen van de oude hits.
Poe.. dat bevreemdt me toch wel enigszins.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Geloof dat ie ze zelf heeft uitgekozen.
En uitvoerder.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zo'n geniale songwriter..
Speel waar ik wil spelen. In het klaagtopic. Open je eigen fantopic gasterd.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ga ergens anders spelen. Nu heb je je reactie. Ik hoop dat je tevreden bent.
Ok zanger flopquote:Op zondag 5 maart 2006 19:40 schreef DrDentz het volgende:
geen topic meer openen in Klaagbaak he, iedereen is hier agressief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |