Ja, die heb ik ook. 'Moonwalker' blijft het tofste om op een regenachtige zondagmiddag te bekijken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:11 schreef DrDentz het volgende:
nee, van verzamelaars heb ik alleen de Number Ones dvd gekocht
Klopt, die snelle versie draaien ze ook nog wel eens op MTV of TMF. Tja.. erg zonde!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:39 schreef DrDentz het volgende:
Moonwalker is wel een fijne DVD en heeft tenminste een goede versie van Smooth Criminal, ik vind het reuze zonde dat op de Number Ones DVD zo'n vage ingekorte versie staat, die versneld afgespeeld is.. de muziek klopt helemaal niet bij de beelden![]()
je ziet 'm ook bij de aftiteling van Moonwalker
'Gotta put your heart on the line' ja, die is mooi!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:52 schreef RaJitsu het volgende:
Kent iemand het nummer 'on the line'? Die is nooit uitgebracht, wel? Dat nummer is gemaakt voor de film 'Get on the Bus' van Spike Lee, maar staat niet op de soundtrack. Iemand die weet wat daar de reden van is? In de film hoor je het nummer overigens wel...
Geloof dat ie ze zelf heeft uitgekozen.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Maar is dit nu de zoveelste rare actie van Sony dan of staat MJ hier zelf achter?
Ik bedoel uiteraard het opnieuw (voor de zoveelste keer) uitbrengen van de oude hits.
Poe.. dat bevreemdt me toch wel enigszins.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Geloof dat ie ze zelf heeft uitgekozen.
En uitvoerder.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zo'n geniale songwriter..
Speel waar ik wil spelen. In het klaagtopic. Open je eigen fantopic gasterd.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ga ergens anders spelen. Nu heb je je reactie. Ik hoop dat je tevreden bent.
Ok zanger flopquote:Op zondag 5 maart 2006 19:40 schreef DrDentz het volgende:
geen topic meer openen in Klaagbaak he, iedereen is hier agressief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |