In dat ander topic ook al... snap je toch nietquote:
nee niet echt neequote:Op maandag 18 april 2005 15:12 schreef Thermo het volgende:
[..]
In dat ander topic ook al... snap je toch niet![]()
nee de TT heb je niet gecopy-paste en die is foutquote:Op maandag 18 april 2005 15:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zoiets?
Alles ic C&P, dus niet mijn schuld!
quote:Op maandag 18 april 2005 15:13 schreef Xtreem het volgende:
is het zo moeilijk om je moeder af te richten
I saw, ik typte iets te snel blijkbaar.. EN natuurlijk kan ik er nu niet meer bij, dus laten we dat aan TF of Tjabbo over..quote:Op maandag 18 april 2005 15:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee de TT heb je niet gecopy-paste en die is fout
Helaasch pindakaasquote:Op maandag 18 april 2005 15:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sjoewe, zat daar een image bij? 'k zie m laden, maar dan niets..
wat hij zegtquote:Op maandag 18 april 2005 15:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sjoewe, zat daar een image bij? 'k zie m laden, maar dan niets..
quote:Op maandag 18 april 2005 15:22 schreef Sjoewe het volgende:
Ik had op de platenbeurs bijna Lil'Bow Wow op vinyl gekocht, maar toch iets te prijzig voor zp'n geintje
En dat maar voor 7 ruggenquote:Formula 27 seven
gebouwd in 1995, datum deel 1 01-11-1982
Widebody met 43 cm kuipruimte
1.6 OHC standaardmotor
fiberglass highback seats
met Cortina MK3 achteras
Remmen voor en achter compleet vernieuwd
prijs is incl. nederlands kenteken en 1 jaar keuring. De motor is standaard; maar is eenvoudig te wisselen met een 205 blok of een Zetec. Geen cosmetische aanpassingen nodig, omdat uitlaat onderlangs loopt.
Bel of mail maar als je belangstelling hebt.
quote:Op maandag 18 april 2005 15:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[afbeelding]
hollandia bier drinken, shagjes uitpeuteren om een nieuwe te frommelen, en dan wel platen kopen van lil bow bow
Parasiet. Koop zelf een autoquote:Op maandag 18 april 2005 15:24 schreef ook_gek het volgende:
oja
Ik probeer mijn pa zo gek te krijgen dat hij hier voor gaat maar hij wilt er niet aan
456GT is zoooo mooi. Wolf in schaaps kleren. Als je rustig rijd hoor je bijna niks. Maar geef je even wat gas dan komt het beest los en schiet deze auto van zijn plek met een heerlijk gejank![]()
ja heb het geld nog niet voorquote:
quote:Op maandag 18 april 2005 15:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[afbeelding]
hollandia bier drinken, shagjes uitpeuteren om een nieuwe te frommelen, en dan wel platen kopen van lil bow bow Led Zeppelin
ik zie nietsquote:Op maandag 18 april 2005 15:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
hmm er cirkelt hier weer een heli over m'n kop.. Vast weer iets gaande op de Snelweg..
je wilt ook NIET weten wat voor koffiemolen erin ligtquote:Op maandag 18 april 2005 15:39 schreef Sjoewe het volgende:
Whahahaha neeeeeeeeeeeeee.
5 Fast 5 Furious
Ik was van de zomer op Aruba, en daar rijden dus honderden van die sloeber sedans compleet gefurious't rond. Terwijl je op het hele eiland niet harder dan 80 KAN rijden, omdat het wegdek zo ontzettend verschrikkelijk slecht isquote:Op maandag 18 april 2005 15:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je wilt ook NIET weten wat voor koffiemolen erin ligt
quote:
"Geen inkomen hebben is kut heb het op het moment ook niet "vond ik te lang om in te tikkenquote:
Geen inkomen Hoe kan je daar nou geen problemen mee hebben ?quote:
Leven is hardquote:
dat zou wel knap zijn een probleem dat een probleem met zich zelf heeftquote:
quote:Op maandag 18 april 2005 16:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat zou wel knap zijn een probleem dat een probleem met zich zelf heeft![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 16:34 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Ik was boos en mijn TV heeft het niet overleefd![]()
jij hebt dan ook tijden iets gedaan waarvan Alexxxx de betekenis niet kent.... "werken"quote:Op maandag 18 april 2005 16:37 schreef ook_gek het volgende:
man ik leef al 2 maanden gewoon van m'n normale rekening en niks geen spaar centen aangeraakt vind ik zonde.
Beetje triest om te pimpen met je spaarrekening![]()
Der is toch zo'n inkoopactie aan de gang in Lifestyle ?quote:Op maandag 18 april 2005 16:44 schreef ook_gek het volgende:
iemand een goed idee hoe ik aan een Abercrombie & Fitch polo kan komen?
[afbeelding]
Deze wil ik![]()
Gewoon op de us site bestellen, al paar keer gedaan werkt goed hoor.quote:Op maandag 18 april 2005 16:44 schreef ook_gek het volgende:
iemand een goed idee hoe ik aan een Abercrombie & Fitch polo kan komen?
[afbeelding]
Deze wil ik![]()
Hmmm vaag ik krijg elke keer de melding dat ze niet naar NL versturenquote:Op maandag 18 april 2005 16:47 schreef Thermo het volgende:
[..]
Gewoon op de us site bestellen, al paar keer gedaan werkt goed hoor.
Hoe denk je dat de inkoopacties gaan dan?quote:Op maandag 18 april 2005 16:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hmmm vaag ik krijg elke keer de melding dat ze niet naar NL versturen![]()
Nog eens goed kijken straks dan.
die inkoop actie is al afgelopen helaasquote:Op maandag 18 april 2005 16:46 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Der is toch zo'n inkoopactie aan de gang in Lifestyle ?
Leuk polo maar dat kost zeker wel wat
Dat geld is niet vanzelf op die rekening gekomen hoorquote:Op maandag 18 april 2005 16:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jij hebt dan ook tijden iets gedaan waarvan Alexxxx de betekenis niet kent.... "werken"
is juist helemaal niet duurquote:Op maandag 18 april 2005 16:46 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Der is toch zo'n inkoopactie aan de gang in Lifestyle ?
Leuk polo maar dat kost zeker wel wat
nee ik heb geen credit card maar dat maakt niks uit want ik ken genoeg mensen die er wel 1 hebben en die ik ook mag gebruikenquote:Op maandag 18 april 2005 16:49 schreef Thermo het volgende:
[..]
Hoe denk je dat de inkoopacties gaan dan?
Of heb je gewoon geen credit card
je zou ook een leven kunnen kopen natuurlijkquote:Op maandag 18 april 2005 16:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die inkoop actie is al afgelopen helaas![]()
En ja het kost wel wat ja![]()
En IK WORD GAAAR VAN DAT FORUM ZO TRAAG IS HET.
Ik zit met 4 schermen open om maar een beetje redelijk te kunnen fokken![]()
fijn he dat andere mensen werken voor jouw uitkeringquote:Op maandag 18 april 2005 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat geld is niet vanzelf op die rekening gekomen hoor![]()
Ik heb geen uitkering, en nooit gehad ook. Ik heb gewoon jarenlang hard gewerkt, en toen geen cent uitgegeven.quote:Op maandag 18 april 2005 16:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
fijn he dat andere mensen werken voor jouw uitkering
ik haat gewoon wachten dat is het punt meer denk ikquote:Op maandag 18 april 2005 16:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je zou ook een leven kunnen kopen natuurlijk
ik kan me nou veel bij je voor stellen.quote:Op maandag 18 april 2005 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb geen uitkering, en nooit gehad ook. Ik heb gewoon jarenlang hard gewerkt, en toen geen cent uitgegeven.
moeite kost het jaquote:
Ik heb twee beeldschermen voor het fatsoenlijk fokkenquote:Op maandag 18 april 2005 16:50 schreef ook_gek het volgende:
Ik zit met 4 schermen open om maar een beetje redelijk te kunnen fokken![]()
ja dat heb ik ook. Een 17 en een 19" maar dan nog is het traagquote:Op maandag 18 april 2005 17:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb twee beeldschermen voor het fatsoenlijk fokken![]()
nee klopt. Maar die dingen in Nederland als je ze ergens kan vinden kosten ze 80 euroquote:
ik ook ,maar da's eigenlijk handiger voors schoolquote:Op maandag 18 april 2005 17:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb twee beeldschermen voor het fatsoenlijk fokken![]()
En de hoge bling factor niet te vergetenquote:Op maandag 18 april 2005 17:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik ook ,maar da's eigenlijk handiger voors school![]()
zo zijn wij effe met z'n alle stoer hequote:Op maandag 18 april 2005 17:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik ook ,maar da's eigenlijk handiger voors school![]()
Man dit draaid al maanden zo en er is niks aan de hand. Daar voor heb ik het op een soort gelijke manier gedaan nooit problemen gehad. Hoe denk je anders dat ze die zooi testen op verschillende hardware site,s?quote:Op maandag 18 april 2005 17:38 schreef Hugster het volgende:
Met de statische electriciteit zit het ook wel snor zie ik
vandaar dat je nog steeds geen werk hebquote:Op maandag 18 april 2005 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik werk krijg word het 2015...
Als ik iets doe,doe ik het ook goed...
Hee Big Shots op MTVquote:
Waarom?quote:Op maandag 18 april 2005 18:43 schreef Fugie het volgende:
ik heb de nieuwe cd van 'big' willie smith
ik hoorde dat ie nieuwe cd uit had, ik wou ff checken of het wat was. Strax eens goed beluisterenquote:
volgens mijn was dat toen nog niet op TV, deze foto is 2 maanden oudquote:Op maandag 18 april 2005 18:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hee Big Shots op MTV
Ik heb meegeholpen om de leader te maken![]()
Will Smith en een goed CDquote:Op maandag 18 april 2005 18:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik hoorde dat ie nieuwe cd uit had, ik wou ff checken of het wat was. Strax eens goed beluisteren
quote:Op maandag 18 april 2005 18:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Will Smith en een goed CD
Dat is net zoiets als ook_gek die opzichzelf gaat wonen
Er staat Big onder MTVquote:Op maandag 18 april 2005 18:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
volgens mijn was dat toen nog niet op TV, deze foto is 2 maanden oud
he leuk dat je er over begint ik heb namelijk een leuk huis gevonden voor mij zelfquote:Op maandag 18 april 2005 18:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Will Smith en een goed CD
Dat is net zoiets als ook_gek die opzichzelf gaat wonen
de R&B mix zeker?quote:Op maandag 18 april 2005 18:53 schreef Fugie het volgende:
zitten op zich wel leuke nummers tussen op die cd, en een dikke remix van switch.
Oh stoer die ga ik straks effe luisteren danquote:Op maandag 18 april 2005 19:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
nope die hidden track, volgens mij remix van jazzy jeff (van vroegah summertime enzo)
ja, en nog niet eens geld voor een autoquote:Op maandag 18 april 2005 18:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
he leuk dat je er over begint ik heb namelijk een leuk huis gevonden voor mij zelf![]()
He die hidden track is ECHT wel lekker zegquote:Op maandag 18 april 2005 19:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
nope die hidden track, volgens mij remix van jazzy jeff (van vroegah summertime enzo)
Als je op jezelf woont moet je de was doen en kokenquote:Op maandag 18 april 2005 18:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
he leuk dat je er over begint ik heb namelijk een leuk huis gevonden voor mij zelf![]()
nie verkeerd he, voor big williequote:Op maandag 18 april 2005 19:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
He die hidden track is ECHT wel lekker zeg![]()
die regelt hij er wel bij met zijn snelle babbelquote:Op maandag 18 april 2005 19:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je op jezelf woont moet je de was doen en koken
Of krijg je er een pools mokkel bij?
Nee zo een was trommel ding en zo een droog ding krijg ik van mijn moeder met een lijst er bij hoe en wat ik moet doen met die dingen.quote:Op maandag 18 april 2005 19:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je op jezelf woont moet je de was doen en koken
Of krijg je er een pools mokkel bij?
Ja, en je dacht dat die droogtrommel het ook streek en opvouwde zekerquote:Op maandag 18 april 2005 19:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee zo een was trommel ding en zo een droog ding krijg ik van mijn moeder met een lijst er bij hoe en wat ik moet doen met die dingen.
Ik krijg het wel zwaar want ik heb alleen maar armani versace RL troep en dat moet je dan weer speciaal wassen of zo![]()
nee maar dat kan ik wel. En ik heb weinig kleren die gestreken moeten worden. En dat opvouwen is een kwestie van wennen.quote:Op maandag 18 april 2005 19:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, en je dacht dat die droogtrommel het ook streek en opvouwde zeker
Zo shit wat waren die fout zegquote:Op maandag 18 april 2005 20:06 schreef Fugie het volgende:
speciaal voor ook_gek worden kreukelshirts weer mode
bo, wat scheelt eraan jonge ?
waren nogal fout jaquote:Op maandag 18 april 2005 20:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo shit wat waren die fout zeg
Dat heb ik nou nooit gehad he. Ik vond het altijd van die kamper shirts![]()
had jij er vroeger wel 1?quote:Op maandag 18 april 2005 20:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
waren nogal fout ja
en bas, meneer eppo ja!
Jij moet hij maar trambestuurder worden als hij groot is. Zou hij zich ook suf rukken op een tramquote:Een Australische tiener heeft afgelopen weekeinde tot twee keer toe een tram meegenomen om ermee te gaan joyriden. In totaal heeft hij er 25 kilometer mee kunnen rijden voordat de politie hem aanhield door de stroom van het net af te halen. Een woordvoerder van de politie verklaarde dat de jongen kennelijk geobsedeerd is door trams.
De 15-jarige jongen heeft de sleutels van de tram waarschijnlijk drie weken geleden gestolen. Hij moet nu in juni voor de kinderrechter verschijnen. Volgens de politiewoordvoerder is het geen kwajongen. "Hij heeft een obsessie voor trams. Hij houdt ervan om naar trams te kijken en hij moet maar gewoon trambestuurder worden als hij groot is".
Gozer ze denkt maar aan 2 dingen.quote:Op maandag 18 april 2005 21:06 schreef PeuRac het volgende:
spreek ik net een meisje van 15/16, zegt ze dat ze een paard krijgt, zeg ik die zijn toch best duur, zegt ze ja, ongeveer net zo duur als een scooter, oh zeg ik, wil je dan niet liever een scooter? Nee, zegt ze, vraag ik waar ze haar paard dan op school wilt laten, wordt ze boos op me![]()
ontmaagd worden door een paardquote:Op maandag 18 april 2005 21:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gozer ze denkt maar aan 2 dingen.
1 van paardrijden word een meisje ontmaagd dus kan ze opscheppen tegen haar vriendinnen dat ze sex gehad heeft.
2
meisjes zijn gek op een dikke lul. Heb je wel eens onder een paard gekeken wat daar hangt![]()
ik heb nog wel ergens een filmpje liggen waar een paard in een wijf haar bek klaar komt na het pijpenquote:
klaar komen != ontmaagdenquote:Op maandag 18 april 2005 21:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gozer ze denkt maar aan 2 dingen.
1 van paardrijden word een meisje ontmaagd dus kan ze opscheppen tegen haar vriendinnen dat ze sex gehad heeft.
Daar win je het alleen van als je een echte grote neger bentquote:2
meisjes zijn gek op een dikke lul. Heb je wel eens onder een paard gekeken wat daar hangt![]()
Heb je hem laten inkortenquote:Op maandag 18 april 2005 21:57 schreef ook_gek het volgende:
een neger ook niet.
Ze noemen mij blanke neger maar ook ik ga dat niet redden![]()
wel fijn dat dat beestje dat wil doen dan.quote:Op maandag 18 april 2005 22:18 schreef ook_gek het volgende:
nee man echt kut. Ik leg er altijd een pissenbed neer die pijpt me dan![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 22:18 schreef ook_gek het volgende:
nee man echt kut. Ik leg er altijd een pissenbed neer die pijpt me dan![]()
en dan zeggen ze dat ik gek ben snap jij dat nou?quote:
is al 3x gepost ofzoquote:Op maandag 18 april 2005 22:55 schreef BazzoS het volgende:
http://www.b-pro.nl/movies.php?itemid=67![]()
Vervolg op Bassi en Driaan
Niet leukquote:
Doei vriendjequote:Op maandag 18 april 2005 23:35 schreef Fugie het volgende:
bejaarde sok
Tjabbo, netjes gefixt die skirts, maar nieuwe blijkt me beter plan
ik ben ook pleitte
thnx.quote:Op maandag 18 april 2005 23:35 schreef Fugie het volgende:
bejaarde sok
Tjabbo, netjes gefixt die skirts, maar nieuwe blijkt me beter plan
ik ben ook pleitte
Is dat niet zonde dan? Hij is net zo mooi gepoetst. De lak is toch nog oke? Oke er zitten een paar kleine deukjes in de voorkant maar dat valt bijna niet op.quote:Op maandag 18 april 2005 23:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
thnx.
De body is niet mijn eerste proiriteit. Misschien later.
Of ik laat de auto overspuiten, maar dan helemaal. Als ik de oneffenheden in de skirts wegschuur zie je er helemaal niets van terug.
Zeg ik andere bumper eerst en dan dikke intercoolerquote:Op maandag 18 april 2005 23:57 schreef Tjabbo het volgende:
Ja is wel top maar kost 300¤¤¤ zonder de aansluitingen (hardpipe set).
Voor dat geld koop ik liever een paar metertjes (EGT meter is eigenlijk ook broodnodig) en een A-style pod.
Ik heb al wel dingen gespoten onder de motorkap, dus hij's al wel meer bling dan eerst.
Daar komt bij dat je de IC haast niet kan zien met deze bumpert, en er is weinig leuk aftermarket spul te krijgen.
zit al weer op de Aantal posts: 36527quote:
Het moet ook nuttig zijnquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeg ik andere bumper eerst en dan dikke intercooler![]()
quote:
Dan breekt dat kind z'n ruggengraatje denk ik..quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]hij zou tegen een boom moeten leunen. Dan valt hij niet om
![]()
Hoi
quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]hij zou tegen een boom moeten leunen. Dan valt hij niet om
![]()
Hoi
Halverwege dacht ik m door te hebben, maar toch weer niet...quote:
omdat hij de bovenste pakt van het stapeltje, terwijl hij zegt dat onderop die en die kaart ligt?quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Halverwege dacht ik m door te hebben, maar toch weer niet...
geeft niet hoor ik was hem ook kwijt maar dat komt omdat we net wakker zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:25 schreef Fugie het volgende:
toen het opeens allemala schoppen waren was ik het helemala kwijt![]()
ja nog maar 2 uur wakker, dus dan slaap ik nog wel jaquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
geeft niet hoor ik was hem ook kwijt maar dat komt omdat we net wakker zijn.
Fugie![]()
jo ik heb 36.500+ posts dus wat is er zo speciaal aanquote:
ik ook ik ookquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja nog maar 2 uur wakker, dus dan slaap ik nog wel ja![]()
ik werd wakker rond half 9 toen heb ik me omgedraaid en ben lekker verder gaan slapen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:07 schreef Fugie het volgende:
wekker ging al om half 8, maar ik lag zo lekker in bed dat ik besloot school over te slaan
ik heb em niet eens omgedraaidquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik werd wakker rond half 9 toen heb ik me omgedraaid en ben lekker verder gaan slapen.
Nou, ik moest deze week en vorige week wat rustiger aan doenquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jo ik heb 36.500+ posts dus wat is er zo speciaal aan
Pff heb je ff geen leven ofzoquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jo ik heb 36.500+ posts dus wat is er zo speciaal aan
[..]
ik ook ik ook
omfg alweerquote:
nee we gaan gewon doorquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:14 schreef Hugster het volgende:
hoooooooooooooooooooooooooooooooow is ff![]()
hij zit meer in de kroeg dan wat andersquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
levensgenieter of niet hea
wat gedaan moet worden kan later ook
wat?quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:14 schreef Hugster het volgende:
hoooooooooooooooooooooooooooooooow is ff![]()
mooi zingen kun jij zegquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:26 schreef Fugie het volgende:
lalalalalala
moet ook wel als smurfquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:06 schreef BazzoS het volgende:
jazeker
-edit-
Jij ook trouwens, zit nog geen minuut tussen
you areeee sooo bjoetiefolll lalalalaquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
oehhoeeeehhh baby you are my sunshine in the rain lalala
no shit sherlockquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:11 schreef BazzoS het volgende:
[..]
you areeee sooo bjoetiefolll lalalala
En weer doeiquote:
quote:
jij bent en blijft de opperparasietquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ik dacht toch op p1 te lezen dat O-G nog erger is dan ik
lampensquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En weer doei
Ik heb het alweer bekeken.. Ik gaat lekker naar huis.
Waar heb je het overquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ik dacht toch op p1 te lezen dat O-G nog erger is dan ik
voor een ww?quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar heb je het over
En yes vandaag eindelijk mijn ontslag gekregen. En ik heb donderdag al een afspraak met de UWV
quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:07 schreef ook_gek het volgende:
het mooiste is dat we direct na ontslag effe zijn gaan drinken in de stad om het te gaan vieren
Ik geloof je wel hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:15 schreef ook_gek het volgende:
ja echt waar![]()
ben net terug. we zaten daar rond half 4 of zo.
* Fugie schouderklopje geeft, proficiat zoonquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:40 schreef Sjoewe het volgende:
*een stapel hamburgers naar binnen gewerkt heeft*
Nou aangezien het 4 diepvries krengen waren voor 89 cent de vier vind ik het nog best knap van mezelfquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:41 schreef Fugie het volgende:
[..]
* Fugie schouderklopje geeft, proficiat zoon
brood + sla + saus enzo maakt het toch wel eetbaarquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nou aangezien het 4 diepvries krengen waren voor 89 cent de vier vind ik het nog best knap van mezelf
ah, klinkt goed, als goedkope sloeberhapquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:40 schreef Sjoewe het volgende:
*een stapel hamburgers naar binnen gewerkt heeft*
hier hetzelfde, zouden ze ons vergeten zijn?quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:42 schreef Fugie het volgende:
oja er is een nieuwe paus, maar ik ben nog niet gebeld ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |