kinderen van onder de drie jaar kopen ook geen hagelslagquote:Op maandag 18 april 2005 15:12 schreef gr8w8 het volgende:
Nope, er staat klein 3, 4 cm^2 op de zijkant: Let Op Funnies met een waarschuwing voor kinderen onder de drie jaar, al snap ik dat niet want die kunnen toch niet lezen.
pompiedompiedomquote:Op maandag 18 april 2005 15:20 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
kinderen van onder de drie jaar kopen ook geen hagelslag![]()
sukkelquote:Op maandag 18 april 2005 15:07 schreef gr8w8 het volgende:
Ik koop Venz hagelslag.
quote:Op maandag 18 april 2005 15:32 schreef Big_Gigolo het volgende:
Hij koopt gewoon Venz om die erg goeie moppen op de achterkant van het pak
Je betaald er uiteindelijk wel voor, en je moet nog moeite doen ook.quote:Op maandag 18 april 2005 18:50 schreef KeessieK het volgende:
je kan die funnies toch gewoon van je brood afhalen?![]()
je hoeft ze niet te eten..![]()
Ga jij daar 5 minuten eerder voor opstaan?quote:Op maandag 18 april 2005 18:50 schreef KeessieK het volgende:
Tsss, ik ben geen J-Lo, die een PA heeft klaarstaan om de funnies uit mijn hagelslag te halen!quote:Op maandag 18 april 2005 18:50 schreef KeessieK het volgende:
* Noteertquote:Op maandag 18 april 2005 19:39 schreef Big_Gigolo het volgende:
Funnies haal je eruit en daarmee kan je bij de plaatselijke basis school kinderen lokken
ik word blij van funniesquote:Op maandag 18 april 2005 15:51 schreef JeStaatOpInternet het volgende:
funnies zijn fucking goor, de smaak van de hagelslag wordt er ook nog eens door verneukt.
![]()
![]()
dood aan funnies
![]()
![]()
![]()
briljant bedacht tochquote:Op woensdag 20 april 2005 20:02 schreef Dr.E het volgende:
funnies zijn een briljante marketingtruc. al die kinderen blijven maar strooien met hun pakken hagelslag, totdat ze eindelijk een funnie op hun brood hebben. Maar die krengen zitten altijd onderin de pakken, omdat ze nu eenmaal zwaarder zijn dan de normale hagelslag. Gevolg: ze gooien 3x zoveel hagelslag op 1 boterham en het pak is 3x zo snel leeg (om bij de supermarkt weer een nieuwe te halen)
quote:Op maandag 18 april 2005 15:26 schreef nossio het volgende:
ja zijn ze er weer?!!
[insert een berg dansende smileys]
Hehehequote:Op maandag 18 april 2005 18:54 schreef blaatgast het volgende:
Funnies
Met een beetje geluk strooi je er zo 5 uit op je boterham.
Meteen opeten natuurlijk
Muuuh, wat is dan wél een fatsoenlijk merk?quote:Op donderdag 21 april 2005 02:29 schreef heiden6 het volgende:
Koop dan ook gewoon hagelslag van een fatsoenlijk merk, en niet van die koterzooi.
De Ruyter?quote:Op donderdag 21 april 2005 07:51 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Muuuh, wat is dan wél een fatsoenlijk merk?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |