abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26316480
En verder zonder OP. .
-
pi_26316497
quote:
Op maandag 18 april 2005 09:53 schreef Bastard het volgende:

[..]

Oh ja... met die uitgemolken chubby loodgieter..
.
Maar goed, ff ontopic.
Wel goed dat MS nog tot 2007 nieuwe XBOX titels op de markt brengt .
-
  maandag 18 april 2005 @ 10:07:23 #3
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26316553
Geen OP inderdaadmeer. Boeiend, iedereen die een hekel had aan de Xbox heeft er inmiddels al eentje staan, en velen hun PS2 en NGC verkocht We hoeven niemand meer te overtuigen met wat plaatjes en tekstjes
  maandag 18 april 2005 @ 10:07:43 #4
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_26316559
quote:
Op maandag 18 april 2005 10:07 schreef twi het volgende:
Geen OP inderdaadmeer. Boeiend, iedereen die een hekel had aan de Xbox heeft er inmiddels al eentje staan, en velen hun PS2 en NGC verkocht We hoeven niemand meer te overtuigen met wat plaatjes en tekstjes
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_26316561
Die man lijkt heel erg verdacht veel op Ron Jeremy .
We'll keep on whispering our mantras.
  maandag 18 april 2005 @ 10:07:58 #6
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_26316566
Jade Empire idd,.......... vrijdag
pi_26316570
quote:
Op maandag 18 april 2005 10:04 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

[afbeelding] .
Maar goed, ff ontopic.
Wel goed dat MS nog tot 2007 nieuwe XBOX titels op de markt brengt .
Wtf ron jeremy echt in een mario pak !

En idd erg goed dat de support nog redelijk lang blijft doorlopen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 18 april 2005 @ 10:08:22 #8
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_26316572
quote:
Op maandag 18 april 2005 10:07 schreef NiteSpeed het volgende:
Die man lijkt heel erg op Ron Jeremy .
pi_26316587
quote:
Op maandag 18 april 2005 10:08 schreef Chocobo het volgende:

[..]

of . !
We'll keep on whispering our mantras.
pi_26316625
Ok genoeg plaatjes van het bewijs dat Ron Jeremy ook echt Mario is
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_26319216
Dit topic gaat weer een toppertje worden, goeie postst de eerst 10

iets over tvp momelt
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_26321420

Die nieuwe Forza vids gezien ?

Ziet er ff 10 keer beter uit dan in de demo....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_26322017
Die beelden van Gammo waren toch wel zwaar lachtwekkend, als dit GT4 zou gaan moeten worden voor de xbox, hahaha

Linkje naar de nieuwe vids is welkom
  maandag 18 april 2005 @ 14:05:54 #15
34586 kepler
No bounce, no play
pi_26322129
quote:
Op maandag 18 april 2005 14:01 schreef Alfa_Boy het volgende:
Die beelden van Gammo waren toch wel zwaar lachtwekkend, als dit GT4 zou gaan moeten worden voor de xbox, hahaha
kan je dit een beetje onderbouwen???
The line is a dot to you!
pi_26322254
Aanvullend op de paar links van Pbateman, kijk voor alle filmpjes die de moeite waard zijn gewoon even in het forza topic deel 2.
En alfa_boy, probeer je een reacties los te maken, of heb je ook echt een reden om het lachwekkend te vinden (op de rijkunsten van die gammo prutser na dan)?
pi_26322402
Zeker heb ik onderbouwing. Ik vergelijk het ff met GT4, dat mag toch wel???
Allereerst de gfx, die waren toch wel een wazige brij texturen bij elkaar. En dan vooral de grondtexturen. Ook waarbij die pijltjes op het wegdek staan, die aangeven wanneer je moet remmen. Daar zeg je het wel erg goed.
Daarna de HUD. Die is veel te groot, en die schaalverdeling is wel erg kinderachtig vormgegeven, en dan doel ik op de wijzerplaten. Veel te groot, en de aanwijzers veel te dik.
Ook zijn, op dat ene nieuwe bos-level, de circuits erg kaal vormgegeven.
Misschien dat het een oude beta was, ik weet het niet, maar ik vond het er toch wel wat minder interessant uitzien allemaal.
Oh ja, dit is mijn mening, dus je hoeft ut er niet mee eens te zijn, even goede vrienden
pi_26322435
Ow ja, ik heb zelf de demo niet, maar wat ik kon zien was de handling een beetje arcade, maar dit kan bedrog zijn
pi_26322493
quote:
Ook zijn, op dat ene nieuwe bos-level, de circuits erg kaal vormgegeven.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_26322529
Na de filmpjes wil ik mijn mening wel wat bijstellen, ik heb ze ff snel bekeken.
Maar wat ik net allemaal vertelde was gebaseerd op de aflevering van gammo. Spelen ze daar soms met oude beta;s ofzo?

Dat laatste filmpje met die audi is zelfs errug mooi De omgeving ziet er goed uit

Sorry als ik jullie op de pik heb getrapt, maar ja, ik heb jullie wel ff lekker pissig gemaakt, en dat is ook leuk
pi_26322654
Heheh alfa_boy, kijk eens aan het einde van het forza topic deel 2, daar heb ik een torrent linkje gepost. Het is een flinke file, maar download hem eens voor de lol. Daarna zal je op de wijzerplaten niets meer aan te merken hebben op de graphics hoor (de gammo preview was denk ik niet eens de final review build, maar de versie ervoor waar anti-aliasing uit stond). Vooral het einde van dat filmpje, op times square is verbluffend, ik kan het niets anders noemen.

En tjah, je moet de demo gespeeld hebben om te weten dat de GT serie juist een stuk meer arcade is dan forza (bijna op het mario kart achtige af). Dat hebben ze iets makkelijker gemaakt voor de retail versie, maar forza is toch echt (op Richard Burns Rally na) het meest realistische racespel dat er is voor de consoles.

Ieder zijn eigen mening, maar het je bent niet de eerste die een mening heeft op basis van 1 filmpje en dan gelijk GT4 gaat promoten. Onderhand iedereen die hier het spel wel gespeeld heeft is van mening dat het een zeer goede racer gaat worden.
Onthoud ook dat GT4 ingame er lang niet zo goed uitziet, maar dat de grafische pracht daar voornamelijk komt van replays en de photo mode.
pi_26322747
quote:
Op maandag 18 april 2005 14:21 schreef Alfa_Boy het volgende:
Na de filmpjes wil ik mijn mening wel wat bijstellen, ik heb ze ff snel bekeken.
Maar wat ik net allemaal vertelde was gebaseerd op de aflevering van gammo. Spelen ze daar soms met oude beta;s ofzo?

Dat laatste filmpje met die audi is zelfs errug mooi De omgeving ziet er goed uit

Sorry als ik jullie op de pik heb getrapt, maar ja, ik heb jullie wel ff lekker pissig gemaakt, en dat is ook leuk
Gammo heeft waarschijnlijk een oude beta gebruikt (review release is nog geen 2 weken uit), gecombineerd met iemand die niet kan rijden en het ziet er dan gewoon ruk uit.

Je hebt forza echt pas gezien na dat filmpje van de torrent, dat is bijna de volledige resolutie en maakt een wereld van verschil. En op de pik trappen, tjah, we hebben allemaal een grote piemel heh . Tis gewoon vervelend als er iemand weer ongefundeerd een uitspraak doet waardoor iedereen denkt dat er weer een ps2/gt4 fanboy komt zieken.
pi_26322762
Nou, gt4 ziet er ingame anders aardig lekker uit hoor. Ik weet niet of je zelf ook nog een PS2 hebt met gt4.
Maar dat forza zo realistisch wordt kan ik me haast niet voorstellen, maar het is goed mogelijk, aangezien ik het niet in mijn vingers heb gehad.
En het was niet op een filmpje gebaseerd, ik heb oudere filmpjes gezien die zich afspeelde op een oval, bij zowel overdag als 's avond en dat was niet echt iets om naar uit te kijken.
Maar goed, als het over een paar weken uitkomt, dan zullen we wel zien hoe het speelt, ik heb de pre-order toch al een tijd lopen.
Maar klopt het ook dat je je kampioenschappen online kunt racen, want dat had ik ergens gelezen?
pi_26322800
Enne, nix fanboy ik heb alle consoles, en het maakt me nix uit, maar ik trek wel een vergelijking tussen die 2 games, en voor wat ik gezien heb, sprak het me nog niet zo aan, zoals gt4 dat doet.
  maandag 18 april 2005 @ 14:40:32 #25
34586 kepler
No bounce, no play
pi_26322973
quote:
Op maandag 18 april 2005 14:31 schreef Alfa_Boy het volgende:
Nou, gt4 ziet er ingame anders aardig lekker uit hoor. Ik weet niet of je zelf ook nog een PS2 hebt met gt4.
Maar dat forza zo realistisch wordt kan ik me haast niet voorstellen, maar het is goed mogelijk, aangezien ik het niet in mijn vingers heb gehad.
En het was niet op een filmpje gebaseerd, ik heb oudere filmpjes gezien die zich afspeelde op een oval, bij zowel overdag als 's avond en dat was niet echt iets om naar uit te kijken.
Maar goed, als het over een paar weken uitkomt, dan zullen we wel zien hoe het speelt, ik heb de pre-order toch al een tijd lopen.
Maar klopt het ook dat je je kampioenschappen online kunt racen, want dat had ik ergens gelezen?
je kunt de career-mode ook geheel online spelen

en ik heb GT4 ook, en die ziet er inderdaad supermooi uit. Maar als ik naar deze filmpjes kijk dan lijkt het er wel op dat Forza net een tikkeltje mooier gaat worden. De tijd zal het ons leren
Het zijn allebei supergoede race-spellen
The line is a dot to you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')