quote:Ik stem ook elke dag hoor! Maar wat kut Luchtbellie, hoe kan dat nu zo???
Jolie is weer aan een inhaalrace begonnen!!quote:Op maandag 18 april 2005 10:04 schreef poemojn het volgende:
* poemojn heeft ook even op Jolietje gestemd.
Ik ga deze week ook maar es een avondje Ikea-enquote:Op maandag 18 april 2005 11:37 schreef E.T. het volgende:
ik ga vanmiddag even naar Ikea![]()
ff neuzen ... heb zin in nieuwe snuisterijtjes
mous, check 't ikea topic 'ns ...
Ja dat kan ik me voorstellen!quote:Op maandag 18 april 2005 11:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ben bestKan niet wakker worden. Was best een vermoeiend weekend denk ik door die crematie enzo. Kost me altijd zoveel energie ofzo, zoiets.
groep 6 is klas 4 he luchtbelquote:Op maandag 18 april 2005 12:02 schreef Luchtbel het volgende:
Zwemles in groep 6??? Toen was ik al ongestelddie kinderen kunnen dan toch al wel zwemmen?
Ja dat weet ik. Ik weet niet uit welk tijdperk jij denkt dat ik stamquote:Op maandag 18 april 2005 14:13 schreef Githa het volgende:
[..]
groep 6 is klas 4 he luchtbelniet dat je je daarmee verward.
Ik kreeg vroeger ook in groep 6 schoolzwemmen![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 14:17 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Ik weet niet uit welk tijdperk jij denkt dat ik stam
Maar groep 6 schoolzwemmen? Dat is toch voor groep 3 ofzo.
Join the group!quote:Op maandag 18 april 2005 14:12 schreef clauwheee het volgende:
Mag ik me aansluiten bij het groepje 'dipdagjes'?
Bij ons werd dat in groep 6 gegeven, red je zelf 1 en 2 diploma's kreeg je... volgens mij had in groep 3 nog niet eens iedereen zijn zwemdiploma.quote:Op maandag 18 april 2005 14:17 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Ik weet niet uit welk tijdperk jij denkt dat ik stam
Maar groep 6 schoolzwemmen? Dat is toch voor groep 3 ofzo.
Nee daar heb je dat schoolzwemmen toch voorquote:Op maandag 18 april 2005 14:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
volgens mij had in groep 3 nog niet eens iedereen zijn zwemdiploma.
Nou, bij ons niet... zonder diploma mocht je niet meequote:Op maandag 18 april 2005 14:30 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nee daar heb je dat schoolzwemmen toch voor![]()
Huh?quote:Op maandag 18 april 2005 14:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, bij ons niet... zonder diploma mocht je niet mee
Bij ons op school in elk geval niet. Schoolzwemmen was om je red je zelf 1 en 2 diploma te halen.quote:Op maandag 18 april 2005 14:31 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Huh?
Ik snap het echt ff niet meer?
Schoolzwemmen dat was toch om te leren zwemmen?
quote:Op maandag 18 april 2005 14:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, bij ons niet... zonder diploma mocht je niet mee
Dus als ik het goed begrijp moet ik voor hetgeen waar ik eerst ¤ 70 kwijt was nu ¤ 140 betalen????quote:Prijzen:
2D Babyview2D Echo met 4 zwart/wit foto's ¤ 55,- 2D Echo op DVD of video met 4 zwart/wit foto's ¤ 70,-
3-4D Babyview3-4D Echo met 2 kleurenfoto's ¤ 85,- 3-4D Echo op DVD met 2 kleurenfoto's ¤ 100,-
Babyview Pakketten2D/3-4D Pakket
1. 2D echo op DVD met 4 zwat-wit foto's
2. 3-4D echo op dvd met 2 kleuren foto's ¤ 140,-
3-4D Pakket
2x 3-4D echo op dvd met 2 kleuren foto's ¤ 160,-
Dat is was dus mét 3D..quote:Op maandag 18 april 2005 14:41 schreef Jonnetje het volgende:
Gekeken bij de kosten:2D-echo (van zo'n 20min.) + zwart-wit fototjes + DVD of video -> ¤ 55. 2D-echo (van zo'n 20min.) + zwart-wit fototjes + DVD of video + 3D-echo -> ¤ 70.
Dan moet je wel een ander email adres gebruiken, want daar kijken ze volgens mij ook naar!quote:Op maandag 18 april 2005 15:53 schreef Ynske het volgende:
ik heb ook maar ff gestemd
Isa 19-8-2004
553 stemmen. (7%)
Jolie 25-7-2004
551 stemmen. (7%)
strakkies van thuis uit ook nog maar eens doen
geen probleemquote:Op maandag 18 april 2005 15:55 schreef Zabb het volgende:
[..]
Dan moet je wel een ander email adres gebruiken, want daar kijken ze volgens mij ook naar!![]()
Tuurlijk zussiequote:Op maandag 18 april 2005 15:55 schreef Sjeen het volgende:
En dan gaan we in mei onze Isa de hemel instemmen![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 18:48 schreef Ynske het volgende:
Isa 19-8-2004
567 stemmen. (7%)
Jolie 25-7-2004
563 stemmen. (7%)
Ik ook niet! Ik mag pas om 00.30 uur weer!quote:Op maandag 18 april 2005 18:54 schreef clauwheee het volgende:
[..]Ik mag nog niet weer
Tis nog geen 24 uur geleden.
Stem op Jolie mensen!
k ookquote:Op maandag 18 april 2005 16:44 schreef moussy het volgende:
Ik heb mijn A+B+C diploma in 1 jaar gehaalddaarna heb ik nog wat reddingsbrevetten gehaald (en aan wedstrijdzwemmen gedaan)
Jaaaaaaaaa wat heb je allemaal gekocht?quote:Op maandag 18 april 2005 19:08 schreef danosa het volgende:
Was erg leuk, vooral ook omdat hij midden in het centrum werkt.![]()
Dat is bij mij bekend!quote:Op maandag 18 april 2005 15:23 schreef Luchtbel het volgende:
Euhm jullie weten wel dat er ook nog een jury is he
Het kon ook haast niet andersquote:Op maandag 18 april 2005 21:07 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
k ookOk, ik heb maar 1 reddingsbrevet gehaald, maar ik heb als extraatje ook nog aan waterpolo gedaan
En wat stemt de jury meestal? De nummer één van het publiek tochquote:Op maandag 18 april 2005 15:23 schreef Luchtbel het volgende:
Euhm jullie weten wel dat er ook nog een jury is he
Dat is voor zover ik weet de afgelopen anderhalf jaar maar 2x gebeurt, 1x was het iemand geworden die uberhaupt niet in de top10 voor kwam, maar de overige keren is het altijd iemand geweest tussen de 2e en 10e plek!quote:Op maandag 18 april 2005 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En wat stemt de jury meestal? De nummer één van het publiek toch
Dat meen je niet!quote:Op maandag 18 april 2005 21:53 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Dat is voor zover ik weet de afgelopen anderhalf jaar maar 2x gebeurt, 1x was het iemand geworden die uberhaupt niet in de top10 voor kwam, maar de overige keren is het altijd iemand geweest tussen de 2e en 10e plek!
Aha, oke, maar tis dus ook niet zo dat ze denken 'die op een want die staat bij het publiek op twee en de ouders van nummer een hebben te hard gepromoot' of zoietsquote:Op maandag 18 april 2005 22:18 schreef Luckepuk het volgende:
Daarna komen de punten van de "vakjury" er bij. Deze punten worden in de 1e week van de verkiezing al gegeven, zodat er achteraf niemand omgekocht kan worden door ouders die zich de plu hebben gepromoot.
Nope, daarom moeten de vakjuryleden juist ook voor de 7e van de bewuste maand hun punten inleveren, zodat ze niet beinvloed worden daardoor. En als ik puur naar de foto´s kijk met een soort van Jury-oog dan springen voor mij de foto´s van Jolie en van Ginger er bovenuit!quote:Op maandag 18 april 2005 22:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Aha, oke, maar tis dus ook niet zo dat ze denken 'die op een want die staat bij het publiek op twee en de ouders van nummer een hebben te hard gepromoot' of zoiets![]()
![]()
Nog met stenen gegooid naar de sorry Joden?quote:Op maandag 18 april 2005 23:02 schreef jessie het volgende:
Nou Swets, ik afgelopen zondag toch met t openbaar vervoer gegaan. Het was lekker weer, dus op de terugweg dacht ik, ik stap wat eerder uit de bus en loop een stukje. Ik daar bij t parkje vreewijk, brug feijnoord onder door. En zie veel supporters. Ik op jou aanraden roepen :Rotturdam, Rotturdam, Rotturdam, Hollie Hoolie enz. Nou ja de rest heb je gezien op t journaal![]()
![]()
Ik heb er 2 vanquote:Op maandag 18 april 2005 22:54 schreef Rottdog het volgende:
Is ook helemaal flieft op dat rompertjekomen bij de hema weg
niet zo standaart
Mouss wat een gruwelijke geweldige tafel
bikkels gooien er geen suiker doorquote:Op maandag 18 april 2005 23:39 schreef Syrena het volgende:
Hahhaha Jessie, ik vroeg me al af wat ik daar zag lopen op het journaal>
Luckepuck> Doe je er net als ik ook een kilo suiker door? Zo nee: dan valt het wel mee
tsskKKquote:Op maandag 18 april 2005 23:42 schreef Luchtbel het volgende:
Wie Brinta lust is gek!
Donequote:Op dinsdag 19 april 2005 08:17 schreef ayla1 het volgende:
Kom op mensen jolie kan nog wel wat stemmen gebruiken.
quote:
Het is op dit moment beter dat ik helemaal niks neemquote:Op dinsdag 19 april 2005 10:46 schreef Neva het volgende:
hihihihi clauwhee dat hou je maar te goed of wil je een netje sinaasappelenkan geregeld worden
quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:05 schreef Luchtbel het volgende:
Leuk hoor Neva.
Heb net maar even in je profiel gekeken, ik was er van overtuigd dat je 15 was.
Jaquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:31 schreef melonovy het volgende:
Ow lekker, digitaal gebak vreten, heb enorme lekkere trekDie lolly van Christan in het fototopic zag er ook zo jummie uit...
Hi Joene, was je er weer!![]()
Zo kwam je op me over.quote:
Net als in een gewoon bericht: [ url=www.huppeldepup.nl ] hier je tekst [ /url ]quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:30 schreef Neva het volgende:
hoe doe je dat je in je signature linken met een tekstje , kon het nergens terug vinden en de search werkt niet...
eh.. ik heb dit gelul allemaal al sinds geboorte van Casquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:30 schreef Neva het volgende:
Hoop dat jij meer geluk hebt als moussy dat er niets raars gaat doen![]()
bedoelde met de nieuwe wasmichine/drogerquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:07 schreef moussy het volgende:
[..]
eh.. ik heb dit gelul allemaal al sinds geboorte van Cas![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:24 schreef moussy het volgende:
ah, nou, droger doet het weerzit een nieuwe condensor á 160 euro in
quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:46 schreef moussy het volgende:
snap je nu waarom ik een 7 kilo wasmachine en droger heb![]()
quote:
Dat was ook 1 van de eerste dingen die in de wasmachine gingen, net zoals de tijk van het waterbedquote:ik wil mijn dekbed wassen![]()
Toen ik dit las dacht ik omdat je bang was je dekbed te slopen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:18 schreef Jonnetje het volgende:
Ik durf mijn dekbed niet zelf te wassen...
Had ik het ff misquote:Ben veel te bang om mijn mooie wasmachientje te slopen...
Er zijn er bij ons ooit al wat machientjes (van die vooroorlogse types hoor) aan gegaan door een (iets te zwaar) plaid en nog wat van die dingen..
quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:00 schreef Zabb het volgende:
* Zabb is blij!!!!![]()
![]()
Ik heb vanmiddag eindelijk het cijfer van mijn laatste tentamen terug gehad, en ik heb hem gehaald!! Een 7,5!!!![]()
![]()
Dan heb ik nu alle tentamens van de hele opleiding in 1 x gehaald!!!![]()
![]()
Ik kreeg hem er echt niet inquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:03 schreef E.T. het volgende:
moussy, onze vorige wasmachine was een 4 kilo dingetje (of 4,5.. weet niet zeker) en zelfs daar kreeg ik 't tijk van 't waterbed ingepropt![]()
Ok, hij maakte dan wel veel herrie met centrifugeren... Maar 't werd wel schoon!
Als je hier kijkt bij rollos de plastico, en dan op de bladzijde met de soorten 16-26, dan is het ch001b, maar dan blauw als hoofdkleurquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:14 schreef Githa het volgende:
foto spuuglokje....
heb namelijk geen idee wie of wat kitsch kitchen is..... al krijg ik er wel een idee bij
Dat tafelkleed ligt er ook alleen op als we etenquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:28 schreef Githa het volgende:
De tassen vind ik dan wel weer leukstaan vast leuk bij een zwart out-fit
maarja zo'n tas kan je ook ff weg zetten he ....
Als inboedel moet ik er niks va hebbenveel te druk
Inderdaad, want Jolietje staat bijna 40 stemmen achter! Stemmen mensen!quote:Op woensdag 20 april 2005 19:08 schreef ayla1 het volgende:
http://www.babycentrum.com/
Niet vergeten.
Ja, met een heuse test nog welquote:Op woensdag 20 april 2005 20:41 schreef jessie het volgende:
Op nederland 1 staat het vanavond in t teken van het opvoeden!
Ik stem braaf elke dag en heb zelfs mijn moeder laten stemmen ("maar wie is dat kindje dan???")quote:Op woensdag 20 april 2005 19:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Inderdaad, want Jolietje staat bijna 40 stemmen achter! Stemmen mensen!
Bah! Ik ben niet bang voor muizen ofzo, maar ik vind ze wel vies!quote:Op woensdag 20 april 2005 20:48 schreef clauwheee het volgende:
Zabb ik weet wel zeker dat ze hier zitten hoorIk zie ze alleen ( nog
) niet..
Ja ik heb toch iets niet goed aangepaktquote:Op woensdag 20 april 2005 20:44 schreef danosa het volgende:
Kolere het schiet niet op zo zeg, Jolie staat iedere dag achterhoe hard we ook stemmen.
We zijn een te klein kliekje
Ik ken hetquote:Op donderdag 21 april 2005 09:51 schreef Spuuglokje het volgende:
Jessie wat goed van je dat je gaat fitnessen! Zou ik ook moeten doen. Maar mij kennende...
Nou met deze aanmoedigingen ga je zekerquote:
quote:
Turn around, every now and the I get a little bit lonely and you're never coming round
Turn around, every now and the I get a little bit tired of listening to the sound of my tears
Turn around, every now and the I get a little bit nervous that the best of all the years have gone by
Turn around, every now and then I get a little bit terrified and then I see the look in your eyes
Turn around, bright eyes
Every now and then I fall apart
Turn around, bright eyes
And I need you now tonight
And I need you more than ever
And if you only hold me tight
We'll be holding on forever
And we'll only be making it right
Cause we'll never be wrong
Together we can take it to the end of the line
Your love is like a shadow on me all of the time
I don't know what to do and I'm always in the dark
We're living in a powder keg and giving off sparks
I really need you tonight
Forever's gonna start tonight
Once upon a time I was falling in love
But now I'm only falling apart
There's nothing I can do
A total eclipse of the heart
Once upon a time there was light in my life
But now there's only love in the dark
Nothing I can say
Turn around, bright eyes
Turn around, bright eyes
And I need you now tonight
And I need you more than ever
And if you only hold me tight
We'll be holding on forever
And we'll only be making it right
Cause we'll never be wrong
Together we can take it to the end of the line
Your love is like a shadow on me all of the time
I don't know what to do, I'm always in the dark
We're living in a powder keg and giving off sparks
I really need you tonight
Once upon a time I was falling in love
But now I'm only falling apart
Nothing I can say
quote:Is it a kind of dream,
Floating out on the tide,
Following the river of death downstream?
Oh, is it a dream?
There's a fog along the horizon,
A strange glow in the sky,
And nobody seems to know where you go,
And what does it mean?
Oh, is it a dream?
Bright eyes,
Burning like fire.
Bright eyes,
How can you close and fail?
How can the light that burned so brightly
Suddenly burn so pale?
Bright eyes.
Is it a kind of shadow,
Reaching into the night,
Wandering over the hills unseen,
Or is it a dream?
There's a high wind in the trees,
A cold sound in the air,
And nobody ever knows when you go,
And where do you start,
Oh, into the dark.
Bright eyes,
burning like fire.
Bright eyes,
how can you close and fail?
Suddenly burn so pale?
Bright eyes.
Bright eyes,
burning like fire.
Bright eyes,
how can you close and fail?
Suddenly burn so pale?
Bright eyes.
Ik ben niet creatiefquote:Op donderdag 21 april 2005 21:49 schreef Luchtbel het volgende:
Een avondje uit betekent niet per se dat je naar de film moet Karin
Wees creatief, bedenk iets beters!
Ga met hem naar de sportschoolquote:Op donderdag 21 april 2005 21:51 schreef Karin het volgende:
[..]
Ik ben niet creatief![]()
Maar ik sta zeker open voor ideeen.
Hé! Das hartstikke stoer hoorquote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:21 schreef moussy het volgende:
Ik ga het met mn schoonmoeder en schoonzussen doen
Ow komt me helemaal niet bekend voor hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 22:34 schreef moussy het volgende:
erst maar een datum zien te plannen daar gaan altijd wéken overheen
4 schoonzussen, 1 nichtje en een (schoon)moeder en allemaal op een andere dag willen hequote:Op donderdag 21 april 2005 22:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow komt me helemaal niet bekend voor hoor![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:38 schreef moussy het volgende:
[..]
4 schoonzussen, 1 nichtje en een (schoon)moeder en allemaal op een andere dag willen he
lasergamen zou ik niet doen... grote kans dat je met allemaal jongelui zit. Op het vrijgezellenfeest gingen we ook een potje lasergamen maar omdat onze groep niet zo groot was deden er ook nog allemaal ukkies (lees 10 - 14 jarigen) mee...quote:Op donderdag 21 april 2005 21:58 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ga met hem naar de sportschool
Maar euh uit eten? theater? lasergamen? concert?
Er draait overigens wel 1 goede film Hotel Rwanda maar dat is niet bepaald gezellig.
Het wordt als het goed is iig mooi weer vandaag!quote:Op vrijdag 22 april 2005 07:24 schreef Sugar het volgende:
Kan ik hier met iemand een deal sluiten dat vandaag een leuke dag wordt?![]()
Ja ik!!! En het is al begonnen met een stralende zonquote:Op vrijdag 22 april 2005 07:24 schreef Sugar het volgende:
ahaquote:Op vrijdag 22 april 2005 07:34 schreef Luchtbel het volgende:
Daniman, dat lasergamen was eigenlijk een grapje.
Tuurlijk, als we meteen afspreken dat dat ook voor morgen geldtquote:Op vrijdag 22 april 2005 07:24 schreef Sugar het volgende:
Ja hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 07:24 schreef Sugar het volgende:
Wij gaan morgen met FOT en FFF naar de dierentuin in Emmenquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:20 schreef lady-wrb het volgende:
wat is er morgen?
Dierentuin is leukquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wij gaan morgen met FOT en FFF naar de dierentuin in Emmen
Mijn date met Bert naar de bioscoop zorgde ervoor dat we niet veel van de film zagen. Terwijl ik altijd zo'n afschuwelijke hekel heb aan van die kleffe stelletjes in de bioscoopquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:08 schreef melonovy het volgende:
Vandaag mag wat mij betreft ook een heel mooie dag worden
En emmen, dat dierenpark is heel mooi om foto's te maken, veel plezier daar!
De film is best leuk, maar je moet er 2 uur lang je mond houden, dat vind ik altijd zo zonde als je eindelijk een avondje samen uit gaat.![]()
Tenzij je elkaar toch weinig te melden hebt, bijv. eerste dates zijn wel veilig in de bios, maar das mijn mening...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |