abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27362592
Ik begin steeds meer te twijfelen om volgend jaar al weg te gaan.. (nu bijna klaar met MBO waar geen fuck aan is) wilde het eigenlijk na me HBO doen, maar ik ben bang dat ik nog gewoon te weinig gemotiveerd ben om HBO te doen... Maar het punt is dat ik "nog" 19 ben en het lijkt me veel praktischer om wat ouder te zijn met meer levenservaring..

anyway mocht ik toch volgend jaar gaan studeren en ik haal het niet dan vertrek ik wel .
pi_27388320
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:24 schreef Apologist het volgende:

[..]

IPO = Industrieel Product Ontwerpen
jah dat ja dat is een fout die ik elke keer maak zit in mijn hoofd.
ik zeg het ook elke keer
Narf!
  donderdag 26 mei 2005 @ 23:29:28 #103
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_27391661
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:22 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Ik ben nu na half jaar frankrijk 4wkn werkloos en heb morgen een 2de sollicitatiegesprek voor een goede functie, maar ik weet gewoon niet of ik dat wel wil. Ik vind het zo relaxed om lekker vrij te zijn dat ik nog helemaal niet aan het werk wil ook
Zo dit is zooo herkenbaar..
Maar ik zie werk gewoon als iets dat moet, om vanuit door te starten. Eigen bedrijf beginnen en daardoor wat meer vrijheid hebben om te reizen etc..
Maar dat zeg ik natuurlijk niet tegen een werkgever
  vrijdag 27 mei 2005 @ 08:37:09 #104
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_27396780
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 23:29 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Zo dit is zooo herkenbaar..
Maar ik zie werk gewoon als iets dat moet, om vanuit door te starten. Eigen bedrijf beginnen en daardoor wat meer vrijheid hebben om te reizen etc..
Maar dat zeg ik natuurlijk niet tegen een werkgever
Verstandig... hahaha.. maar goed.. inderdaad is werk gewoon een manier om je vrije tijd te financieren....
Echt... als die post van Sportlife ook weer leer heb ik juist zoiets van, damn... was ik nog maar student...
alleen het geld he.. zoooooo makkelijk
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 14 juni 2005 @ 16:09:27 #105
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_27921972
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 08:37 schreef avotar het volgende:

[..]
alleen het geld he.. zoooooo makkelijk
Geld maakt niet gelukkig maar gelukkig maken ze wel geld
Liftverhalen http://liftendehollander.web-log.nl
Enjoy Life. Always Look For Adventure.
The Sun. The Water. The Wind. The Snow. The Adrealine Thats the Ultimate.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')