Ik heb er ooit een stukje over gelezen in de DVD-Valley.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:00 schreef kinky_queen het volgende:
MONDO TRASHO
Eindelijk het regiedebuut van John 'The Pope Of Trash' Waters gezien en het is een leuke zw met ontzettend weinig dialoog een dun verhaaltje wat pas opvalt als je goed oplet want het lijkt een aaneenschakeling van 'losse' scenes.
Oh ja....
[afbeelding] Divine [afbeelding]
[afbeelding]
Je heb eerst deel 2 en 3 gekeken en omdat 2 betere sfx heeft vind je die beter dan het origineel?quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:27 schreef slindenau het volgende:
The Terminator
Na het zien van T2 en T3 ben ik wel tevreden met het begin van het verhaal, nu weet ik hoe alles zit.
Wat ik wel jammer vind is dat Arnold in de volgende films opeens "de beschermer" is, en in de eerste film de bad guy.
Verder vielen de effecten me ook erg tegen, waardoor ik T2 de beste uit de drie Terminator films vind.
Maar los van de sequels is het verhaal erg goed,
daarom een 8/10
De kijkvolgorde is wat onlogisch, maar ik kan me best voorstellen dat als je niet kunt kiezen welke uit de reeks het leukste is dat dan de effecten de doorslag geven.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:37 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Je heb eerst deel 2 en 3 gekeken en omdat 2 betere sfx heeft vind je die beter dan het origineel?
Damn![]()
Nee, ik heb deel 2 het eerst gezien omdat deze op tv kwam toen ik op film-leeftijd was, en daarna deel 3 omdat ik deze eerder op DVD had.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:37 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Je heb eerst deel 2 en 3 gekeken en omdat 2 betere sfx heeft vind je die beter dan het origineel?
Damn![]()
Amenquote:Op dinsdag 26 april 2005 23:12 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik heb ze alle 3 chronologisch gezien en vindt 2 ook de beste.
qua verhaal, fotografie, effecten en acteren.
T1 is gewoon goed en culty, T2 is meesterlijk, T3 is leuke sequel
mm oké .. maar ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk was van de verschillende Amélie-locaties.. die draaimolen aan de Sacre-Coeur , het café waar Amélie werkt..quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..].. maar er zit wel een Green-filter over het geheel heen met een lichte airbrush. Dat levert een erge mooie dreamlike wereld op.
idd de foute acteur voor deze filmquote:Op woensdag 27 april 2005 10:45 schreef Gorro het volgende:
The Pacifier (Adam Shankman, 2005)
Om nog maar eens extra te benadrukken dat Vin Diesel de nieuwe Schwarzenegger is vond men het nodig om een variant van Kindergarten Cop te maken. Daarin bewijst Vin Diesel zo mogelijk nog minder komisch talent te bezitten dan de Oostenrijkse Eik. De kinderachtige film heeft een paar leuke momenten, maar deze zijn niet direct te danken aan de capriolen van Diesel. De meeste grappen zijn dan ook te flauw voor woorden. *½
Zo mooi! Het thema wordt zo ontzettend goed uitgewerkt. Het lijkt zo'n ontzettend lekker relaxte leuke film te zijn, maar aan de onderkant kruipt er iets wat er op een gegeven moment als een uitbarsting uitkomt. Zo goed gedaan. Je voelde die hele spanning echt heel goed.quote:"Violence as a way of achieving racial justice is both impractical and immoral. It is impractical because it is a descending spiral ending in destruction for all. The old law of an eye for an eye leaves everybody blind. It is immoral because it seeks to humiliate the opponent rather than win his understanding; it seeks to annihilate rather than to convert. Violence is immoral because it thrives on hatred rather than love. It destroys community and makes brotherhood impossible. It leaves society in monologue rather than dialogue. Violence ends by defeating itself. It creates bitterness in the survivors and brutality in the destroyers."
quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:19 schreef Wepeel2 het volgende:
Izo
Geen gemakkelijke film, of misschien ook juist wel. Het is maar net hoe je er naar kijkt. Met het verstand op nul is het gewoon een lekkere slash film, met je verstand aan zit er veel meer achter. Ik kan me in ieder geval voorstellen dat veel mensen totaal niet weten wat ze met deze film aan moeten. Ik heb me er zeer zeker mee vermaakt hoewel ik niet alles begreep. Zoals ik het ongeveer zie:Hier staat een goede review van de film. Waar ik me voor een groot gedeelte wel in kan vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De film had wat korter gekund, met name de scenes met de gitaarspeler hadden soms wat ingekort kunnen worden. Maar over het geheel genomen is het een bijzondere film die zeker de moeite waard is.
8
Hare, weet niet of je 'm al hebt, maar kan je de Criterion van harte aanbevelen. Dubbelaar boordevol interessante extra's zoals we gewend zijn...quote:Op woensdag 27 april 2005 11:13 schreef Hare het volgende:
Do the RIght Thing
[..]
Zo mooi! Het thema wordt zo ontzettend goed uitgewerkt. Het lijkt zo'n ontzettend lekker relaxte leuke film te zijn, maar aan de onderkant kruipt er iets wat er op een gegeven moment als een uitbarsting uitkomt. Zo goed gedaan. Je voelde die hele spanning echt heel goed.
Prachtige film.
Inderdaad een interessant stuk. Bedankt voor de link.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hier staat een goede review van de film. Waar ik me voor een groot gedeelte wel in kan vinden.
Wat denk je?quote:Op woensdag 27 april 2005 12:27 schreef fractalis het volgende:
[..]
Hare, weet niet of je 'm al hebt, maar kan je de Criterion van harte aanbevelen. Dubbelaar boordevol interessante extra's zoals we gewend zijn...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |