Dat drukken van stempels aan de hand van een aantal posts.quote:Op zondag 17 april 2005 23:01 schreef Chocobo het volgende:
Strol is een koude klootzak
Heerlijk om soms die harde opmerkingen te lezen van hem.... stink yup.
Gijs niet huilie zijn.... heb het al vaker meegemaakt... iedereen zal het beamen... je bent een koude !quote:Op zondag 17 april 2005 23:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat drukken van stempels aan de hand van een aantal posts.
quote:Op zondag 17 april 2005 23:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs niet huilie zijn.... heb het al vaker meegemaakt... iedereen zal het beamen... je bent een koude !
Brown:quote:
Kan het wel hebben hoor Gijsquote:Op zondag 17 april 2005 23:05 schreef Chocobo het volgende:
Maar ik hou van je Gijs........Dat is een feit !
He,... ik was wat te snel zie ikquote:
mr. Freezequote:Op zondag 17 april 2005 23:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kan het wel hebben hoor Gijs
Je vind me misschien een koude, maar voor de Gijsjes voel ik warmte in mijn hart. Net zoals Mr.Freeze nog van zijn vrouw hield.
Mulignanquote:Op zondag 17 april 2005 23:05 schreef O-Ren het volgende:
Brown:
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
sooooo true
Ja johquote:Op zondag 17 april 2005 23:05 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Brown:
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
sooooo true
Doe nou `s niet joh.....quote:Op maandag 18 april 2005 07:39 schreef FlyingFox het volgende:
Ik was al bijna bang dat jullie in jullie incestueuse kwebbelkliek een nieuwe user hadden toegelaten.
Goddank.
Nee wij zijn heel frigide, daar beginnen we niet aan.quote:Op maandag 18 april 2005 07:39 schreef FlyingFox het volgende:
Ik was al bijna bang dat jullie in jullie incestueuse kwebbelkliek een nieuwe user hadden toegelaten.
Goddank.
quote:Op maandag 18 april 2005 08:33 schreef O-Ren het volgende:
Ik wens iedereen weer een fijne werk week
Hoe lang nog voordat ik op vakantie ga?
Piiiiiiiiiiiiiiiiiik...quote:
Pfew... das klap zeg!!quote:Op maandag 18 april 2005 09:03 schreef Chocobo het volgende:
StrolLara scan
[afbeelding]
[afbeelding]
Prachtig ...quote:
quote:Op maandag 18 april 2005 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
Ze maken meteen een XBox 2 versie toch?
Zo danquote:Op maandag 18 april 2005 09:03 schreef Chocobo het volgende:
StrolLara scan
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja fucking moeilijk ook bedoel jequote:
Dat las ik ooit ergens, maar ik kan me vergissen.quote:
Ik had een stuk gevonden waar ik de hele tijd sprong.... was een jump duik van een rots in het water.... zooooo gaaf... dat spel toenquote:Op maandag 18 april 2005 09:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja fucking moeilijk ook bedoel je
Vooral omdat die gfx toen niet duidelijk waren, zag je een richel niet goed.
Weet nog goed dat ik in een grot kwam en steeds omhoog klom tegen een muur, om vervolgens te springen. Mooi geluid gaf dat
En ik gunde het haar ook.
Dat levenquote:Op maandag 18 april 2005 09:07 schreef QueenR het volgende:
Mogguh!
Weer terug naar de orde van alledag. Lekker bakkie, even onzin kwebbelen en dan maar eens kijken hoe we wat weer gaan doen vandaag.
Ja misschien wel zelfde grot.. 1 of andere tompe stond er, en voor het eerst krokodillen ergens in de buurt.quote:Op maandag 18 april 2005 09:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik had een stuk gevonden waar ik de hele tijd sprong.... was een jump duik van een rots in het water.... zooooo gaaf... dat spel toen
Met een bepaalde toetsencombinatie sprong ze niet gewoon maar maakte ze een olympische duik.quote:Op maandag 18 april 2005 09:17 schreef Chocobo het volgende:
Ik had een stuk gevonden waar ik de hele tijd sprong.... was een jump duik van een rots in het water.... zooooo gaaf... dat spel toen
Ik zeg toch ook jump duik Gijs....quote:Op maandag 18 april 2005 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Met een bepaalde toetsencombinatie sprong ze niet gewoon maar maakte ze een olympische duik.
Deel 1 was briljant, daarna ging het eigenlijk alleen maar bergafwarts, met als dieptepunt AOD.
Venetiequote:
Ja, die handstandquote:Op maandag 18 april 2005 09:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
VenetieZeeeeker briljant spel... net zo goed... daarna zoog het !
Aanwezig zijn zul je bedoelen.quote:
Hoe dan ook.... ze was briljant...quote:
quote:Op maandag 18 april 2005 09:36 schreef mr_Brown het volgende:
mogguh
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk weekend gehad![]()
nu weer aan het werk![]()
![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 09:36 schreef mr_Brown het volgende:
mogguh
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk weekend gehad![]()
nu weer aan het werk![]()
![]()
Dat grote zwarte hoofd lijkt me toch wel een erg mooi doelwit voor die ME-ers.quote:Op maandag 18 april 2005 09:38 schreef silver-surfer het volgende:
.... ik hoop dat je ook klappen hebt gehad van de ME gisteren
We vragen gewoon aan Brown of ie hem terug koptquote:Op maandag 18 april 2005 09:44 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,... ik snap dit echt niet...
LONDEN - Britse wetenschappers maken zich zorgen over een enorme asteroïde die in 2029 rakelings langs de aarde zal scheren. Zij vrezen dat de zwaartekracht van onze planeet de baan van het object dusdanig kan veranderen, dat het later alsnog in botsing komt met de aarde. Dat berichtte het dagblad The Times maandag.
De asteroïde, met de naam 2004 MN4, passeert de aarde in 2029 op een afstand tussen de 15.000 en 25.000 kilometer. Dat is ongeveer eentiende van de afstand tussen de aarde en de maan. Voor astronomische begrippen is dat een bijna-botsing. Het object kan met het blote oog worden waargenomen.
Hoewel astronomen er zeker van zijn dat de asteroïde ons in eerste instantie zal missen, vrezen zij het effect dat de aantrekkingskracht van de aarde zal hebben. In het ergste geval keert de asteroïde tussen 2034 en 2036 terug en raakt hij de aarde dan wel.
We zijn dat kutding nooit en nu ineens komt die rond 2029 voorbij... ok deal denk ik, maar dan kan die ineens een paar jaar later weer komen en dan daarna weer maar dan over een nog kortere periodeWorden zijn rondjes kleiner ofzo ???
[afbeelding]
Magneetquote:Op maandag 18 april 2005 09:45 schreef Chocobo het volgende:
Wat eigenlijk.... God of War ?
Varkenquote:Op maandag 18 april 2005 09:49 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Goed idee
Langs de mac en daarna gamen
Ja.quote:Op maandag 18 april 2005 09:45 schreef Chocobo het volgende:
Wat eigenlijk.... God of War ?
ja mooi wat een klote wedstrijdquote:Op maandag 18 april 2005 09:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
.... ik hoop dat je ook klappen hebt gehad van de ME gisteren
Wat een kut wedstrijd zeg....... K*(^ER Amsterdammers ...
Ja ik hoor je er amper over.... De meeste reviews zijn lovend maar jij vind hem zuigenquote:Op maandag 18 april 2005 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja.
Vindt hem een beetje tegenvallen. Erg goed spel hoor, maar zeker geen Ninja Gaiden.
Zo afschuwelijk dit... wil er niet eens over nadenken verder.... te erg...quote:Op maandag 18 april 2005 09:50 schreef Chocobo het volgende:
Wat een kankerwereld somsLaat maar komen die meteor !!
http://www.telegraaf.nl/b(...)an_voor_raadsel.html
Ik zie Daan vaak heerlijk vredig slapen.... dat ademhalen,.......... die smakken somsquote:Op maandag 18 april 2005 09:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zo afschuwelijk dit... wil er niet eens over nadenken verder.... te erg...
Wat heeft die man bezield??![]()
Mooi... zelfs de samenvatting was niet om aan te zien..quote:Op maandag 18 april 2005 09:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja mooi wat een klote wedstrijdmaar Feyenoord speelde echt kut
![]()
![]()
Ongeloofelijk he, wat moet hij wanhopig zijn geweest, maar waarom? Vreselijk echt. sinds ik moeder ben kan ik van dit soort nieuws echt ergquote:Op maandag 18 april 2005 09:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zo afschuwelijk dit... wil er niet eens over nadenken verder.... te erg...
Wat heeft die man bezield??![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 09:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zie Daan vaak heerlijk vredig slapen.... dat ademhalen,.......... die smakken somsOp dat soort momenten hou je zoveel van je kind. Die overgave en vertrouwen.... pik ligt te slapen in jouw bed en in jouw huis...
Hoe kom je er (en ik vraag dit direct aan God of de Duivel hoor) bij om een pistool tegen het hoofd van je zoon te leggen en de trekker over te halen. Mooi gezicht zeker om dat kinderhoofdje te zien openbarsten.... wat een kankergek zeg..................... godverdomme............
En dan nog de ballen te hebben om zijn twee andere kids te doen............... ik kan er niet bij...
Ratso of the sons of Santa Monica !!quote:Op maandag 18 april 2005 10:00 schreef mr_Brown het volgende:
Mijn Biker naam: Pretty Boy Ernesto van de Toecutters MC
http://www.ratbike.org/motorcycho/outlawname.php
Zullen wij dan maar leven blijven maken ipv het kapot maken !quote:Op maandag 18 april 2005 10:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik denk niet dat wij dit ooit zullen snappen
Onverklaarbaar hoor zoiets... die man was ziek... dat kan niet anders... ziek van wanhoop ofzo... ik kan niets anders bedenken...quote:Op maandag 18 april 2005 09:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zie Daan vaak heerlijk vredig slapen.... dat ademhalen,.......... die smakken somsOp dat soort momenten hou je zoveel van je kind. Die overgave en vertrouwen.... pik ligt te slapen in jouw bed en in jouw huis...
Hoe kom je er (en ik vraag dit direct aan God of de Duivel hoor) bij om een pistool tegen het hoofd van je zoon te leggen en de trekker over te halen. Mooi gezicht zeker om dat kinderhoofdje te zien openbarsten.... wat een kankergek zeg..................... godverdomme............
En dan nog de ballen te hebben om zijn twee andere kids te doen............... ik kan er niet bij...
Ja idd... Jelly Belly van de Toecutters MCquote:Op maandag 18 april 2005 10:04 schreef Chocobo het volgende:
Surfer heeft iets met een buik![]()
![]()
Jelly Belly ofzo
whahahaha
Pompen Gijs......quote:Op maandag 18 april 2005 10:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Onverklaarbaar hoor zoiets... die man was ziek... dat kan niet anders... ziek van wanhoop ofzo... ik kan niets anders bedenken...
In sommige stink landen met een burgeroorlog is dit aan de orde van de dag...![]()
Maar goed... niet te veel over na denken... er zijn ook nog een hoop mooie dingen in de wereld..
Laat die Meteoor nog maar even wachten
Meteen mijn naam proberen ookquote:Op maandag 18 april 2005 10:04 schreef Chocobo het volgende:
Surfer heeft iets met een buik![]()
![]()
Jelly Belly ofzo
whahahaha
Toch loop ik persoonlijk nog steeds met de vraag rond.. is het wel leuk voor een kind om op te groeien in deze maatschappij.quote:Op maandag 18 april 2005 09:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het ligt aan jezelf Gijs... Ik doe mijn best om mijn kinderen de beste opvoeding te geven die ik kan geven,............. maar vooral veel liefde.......... !quote:Op maandag 18 april 2005 10:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toch loop ik persoonlijk nog steeds met de vraag rond.. is het wel leuk voor een kind om op te groeien in deze maatschappij.
Maar dan bedenk ik mij.. er worden zoveel kinderen geboren, als we allemaal het juiste hart hebben kunnen we er een mooie en betere wereld van maken.
Kloptquote:Op maandag 18 april 2005 10:17 schreef QueenR het volgende:
die site... ik ben Bitch of the Evil inlaws MC
Deel een of tweequote:
Hij zuigt niet, dat zeker niet. Is gewoon een goed spel. Maar geen klassieker als NG.quote:Op maandag 18 april 2005 09:54 schreef Chocobo het volgende:
Ja ik hoor je er amper over.... De meeste reviews zijn lovend maar jij vind hem zuigenNou ik moet hem wel hebben !
NEEEEEEEEEEEEEE WHOEHAHAHAHAHAHAAHAHAquote:Op maandag 18 april 2005 10:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja idd... Jelly Belly van de Toecutters MC
Ongeloofelijk hoor... hahahahaha..... alsof ie het weet
shovelhead oooooook..... dat kloptquote:Op maandag 18 april 2005 10:28 schreef mr_Brown het volgende:die van Strol is Shovelhead
van de Nutcrusher MC
![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
Ook zo'n lekker verhaal.
Als je kinderen iets aangedaan worden weet je het ten minste, van deze onzekerheid zou ik gek worden.
Moeder en kinderen vermist
gelukkig een dikke baard....... ja weet het ook niet. Ben even aan mijn gezin thuis aan het denken en de aankomende release van Jade want ik werd even erg depri van al die berichten !!quote:Op maandag 18 april 2005 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
Ook zo'n lekker verhaal.
Als je kinderen iets aangedaan worden weet je het ten minste, van deze onzekerheid zou ik gek worden.
Moeder en kinderen vermist
WHOEHAHAHAHAHA ... shovelhead ookquote:Op maandag 18 april 2005 10:28 schreef mr_Brown het volgende:die van Strol is Shovelhead
van de Nutcrusher MC
![]()
Jaquote:
Dat hoofd elke keerquote:
quote:
WHOEHAHAHAHAHHAHA,.. vind je hem vies ?quote:
Kwamen wij op de 1ste of 2de plaats in je gedachtenquote:Op maandag 18 april 2005 10:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
gelukkig een dikke baard....... ja weet het ook niet. Ben even aan mijn gezin thuis aan het denken en de aankomende release van Jade want ik werd even erg depri van al die berichten !!
Zijn dat Strol's echte wallenquote:
....... wat een vraag.................. 2e natuurlijkquote:Op maandag 18 april 2005 11:18 schreef Quinny het volgende:
[..]
Kwamen wij op de 1ste of 2de plaats in je gedachten
Ja, dat vroeg ik me ook al af.quote:
Bij mij komen jullie op de eerste plaats hoorquote:Op maandag 18 april 2005 11:18 schreef Quinny het volgende:
[..]
Kwamen wij op de 1ste of 2de plaats in je gedachten
ik had nog een beetje hoopquote:Op maandag 18 april 2005 11:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
....... wat een vraag.................. 2e natuurlijk
quote:Op maandag 18 april 2005 11:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Bij mij komen jullie op de eerste plaats hoor![]()
![]()
motor
Een koude kikker moet daar toch tegen kunnenquote:Op maandag 18 april 2005 11:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik durfde er niet over te beginnen omdat ie al zo geplaagd word,
quote:Op maandag 18 april 2005 11:46 schreef Chocobo het volgende:
Ehhh,... ik heb die wallen niet geshopped hoor... zo goed ben ik nietDat zijn zijn eigen wallen !!
Mrs Freezequote:Op maandag 18 april 2005 11:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Een koude kikker moet daar toch tegen kunnen
eeeehhhhhquote:
Dan heb je wel zijn onderkin geshopped?quote:Op maandag 18 april 2005 11:46 schreef Chocobo het volgende:
Ehhh,... ik heb die wallen niet geshopped hoor... zo goed ben ik nietDat zijn zijn eigen wallen !!
Nee die moest ik zelfs weghalen omdat die net zo lang was als zijn gezicht..... !quote:Op maandag 18 april 2005 11:57 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dan heb je wel zijn onderkin geshopped?
quote:Op maandag 18 april 2005 11:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee die moest ik zelfs weghalen omdat die net zo lang was als zijn gezicht..... !
quote:
Ooooohh... pleeaaaseeequote:Op maandag 18 april 2005 12:05 schreef Quinny het volgende:
Strol ben je nou ergens aan het huilen?
Een troost, morgen is Surfer weer aan de beurt
wat een respect voor jouw shopsquote:Op maandag 18 april 2005 12:09 schreef Chocobo het volgende:
Er staat nog een leuke magneet shop op mijn desktop vrouw ! .... misschien wil je die posten.... gisteren ook even in elkaar geflanst !
Als je snel kijkt naar die foto lijk jij wel een beetje op die anders gozerquote:
Gijs er moesten er weer wat bijkomen.... jou Hotel Rwanda al gezienquote:
quote:Op maandag 18 april 2005 12:25 schreef Quinny het volgende:
Oh Brown, Surfer en Sjo... 7 mei zijn jullie echt de lul
Dat hebben we zojuist net even besloten
*Noteert*quote:Op maandag 18 april 2005 12:25 schreef Quinny het volgende:
hebben we weer even mooi geregeldquote:Op maandag 18 april 2005 12:25 schreef Quinny het volgende:
Wie is we???quote:Op maandag 18 april 2005 12:25 schreef Quinny het volgende:
Van Shandy word je niet dronken hoorquote:Op maandag 18 april 2005 12:29 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb heel veel bier gedronken van het weekend jah
Oh.... misschien kan ik dan wel nietquote:
Zo gunt die stres weer van julliequote:
we zullen zien schatjequote:Op maandag 18 april 2005 12:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh.... misschien kan ik dan wel niet
Je moet!!!quote:Op maandag 18 april 2005 12:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 april 2005 12:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op maandag 18 april 2005 12:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]Ben idd nu alweer nerveus.... was best hoog
, maar we moeten het aan Karen vragen. Surfer heeft geen macht of beslissingskracht thuis.......... is even afwachten.... tenzij jullie Karen's agenda hebben ??
quote:Op maandag 18 april 2005 12:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
Even met de baas overleggen he!!
Er is overal aan gedachtquote:Op maandag 18 april 2005 12:39 schreef Chocobo het volgende:
, maar we moeten het aan Karen vragen. Surfer heeft geen macht of beslissingskracht thuis.......... is even afwachten.... tenzij jullie Karen's agenda hebben ??
Er word al aan gewerktquote:Op maandag 18 april 2005 12:39 schreef Chocobo het volgende:
Ja .. ik wil wel dat Karen ook mee kan hequote:
Ik was dus niet nerveus, maar dat komt omdat het kut weer was, dan denk ik niet meer aan het springenquote:Op maandag 18 april 2005 12:39 schreef Chocobo het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2005 12:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja .. ik wil wel dat Karen ook mee kan he![]()
Ja hehe !!quote:Op maandag 18 april 2005 12:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Voor een afscheids zoenquote:Op maandag 18 april 2005 12:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die moet zelfs mee.....anders is het niet leukquote:Op maandag 18 april 2005 12:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij mag allesquote:Op maandag 18 april 2005 12:43 schreef Quinny het volgende:
[..]
Voor een afscheids zoen![]()
Nee Karen moet mee ook.
Maar we mogen toch wel een beetje pushen
Ik kan niet ...quote:Op maandag 18 april 2005 12:50 schreef O-Ren het volgende:
7 mei staat heren![]()
Jullie gaan jumpen![]()
![]()
![]()
![]()
in overleg met Karen
Integendeel ... ik heb er zin inquote:Op maandag 18 april 2005 12:50 schreef Quinny het volgende:
Surfer je bent de lul
er is geen weg terug meer
Helaas jij kunt welquote:
ff la ooooooooooooooooooookquote:Op maandag 18 april 2005 13:23 schreef Dope_Nexium het volgende:
Spring nou gewoon joj gek jojjjj!! ff la.
Trouwens, QueenR, nogmaals bedankt voor je kado, zoooooo coolll!!!!
Magneetquote:Op maandag 18 april 2005 13:23 schreef Dope_Nexium het volgende:
Gijs dit zijn oude wijze Gijzen,... dat snap jij echt nietquote:
.........quote:Op maandag 18 april 2005 13:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs dit zijn oude wijze Gijzen,... dat snap jij echt niet
I raise with ..%*&$$%^$ en call your ....*#*#@#quote:Op maandag 18 april 2005 13:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
I see your ............ and raise you with ...$$^^&%...?
Niet zo zielig doen nu.... Gijsjes gaan verder terug dan je denkt. Niet meteen huilen als je iets niet begrijpt of stoer gaan doen nu !quote:Op maandag 18 april 2005 13:33 schreef -Struikrover- het volgende:
bliep bliep trrrrrrrrrrr bliep bliep
Ik moet nog......... heb er opzekers een paarquote:
vechten??quote:Op maandag 18 april 2005 13:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet zo zielig doen nu.... Gijsjes gaan verder terug dan je denkt. Niet meteen huilen als je iets niet begrijpt of stoer gaan doen nu !
Dat zou terecht zijn!!quote:Op maandag 18 april 2005 13:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik moet nog......... heb er opzekers een paar
Hast du ein problem? PAAATS Noch ein problem? Ah so....quote:Op maandag 18 april 2005 13:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
vechten??
leg ik ff een mawashe-geri in je je nek![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 13:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
vechten??
leg ik ff een mawashe-geri in je je nek![]()
Ja... die Bumb die klappen krijgt van die ouwe manquote:Op maandag 18 april 2005 13:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hast du ein problem? PAAATS Noch ein problem? Ah so....
serieus.... zo haardquote:Op maandag 18 april 2005 13:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... die Bumb die klappen krijgt van die ouwe man
gewoon uit het niets ook paaatssss gewoon een bitchslapquote:Op maandag 18 april 2005 13:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
dat schoppen van jouquote:
Stap in dan... koperdraadje ...quote:
Ik soldeer je dood gekquote:Op maandag 18 april 2005 13:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Stap in dan... koperdraadje ...
Geniaal he.... dat niet kunnen vechten van mijquote:
Whahahaha. Dat was geniaalquote:Op maandag 18 april 2005 13:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die bumb ookquote:Op maandag 18 april 2005 13:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... die Bumb die klappen krijgt van die ouwe man
Begin eerst maar met een spijker gijs... hamertje tik ofzo... daarna mag je solderenquote:
WHOEHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 18 april 2005 14:08 schreef Chocobo het volgende:
Wij gaan opzekers sparren in Noorwegen stinknegerIk wil je moveeees zien !
Testosteron gooienquote:Op maandag 18 april 2005 14:08 schreef Chocobo het volgende:
Wij gaan opzekers sparren in Noorwegen stinknegerIk wil je moveeees zien !
quote:Op maandag 18 april 2005 14:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHA![]()
pleaseeee
mijn moves kan je niet zien ..... zooo snel gijs
quote:Op maandag 18 april 2005 13:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet zo zielig doen nu.... Gijsjes gaan verder terug dan je denkt. Niet meteen huilen als je iets niet begrijpt of stoer gaan doen nu !
*Wat testosteron smijt*quote:Op maandag 18 april 2005 14:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHA![]()
pleaseeee
mijn moves kan je niet zien ..... zooo snel gijs
Ja Gijs.... natuurlijk !quote:Op maandag 18 april 2005 14:14 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Moest even denken aan R2D2 vandaar
Hij werkte al voor ons voordat we die slogan aannamenquote:Op maandag 18 april 2005 14:11 schreef silver-surfer het volgende:
Serieus... die banner van games.fok.nl![]()
Games.fok.nl .... voor mensen met een grote piemel
En Strol is daar reviewer toch?
Door hem kwamen jullie op het idee van zo'n slogan zekerquote:Op maandag 18 april 2005 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij werkte al voor ons voordat we die slogan aannamen
Hoe is die slogan er dan ooit doorgekomen?? Werkt er een Motombo bij jullie dan?quote:Op maandag 18 april 2005 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij werkte al voor ons voordat we die slogan aannamen
Erhhm... nou ik heb er even gezeten zeg maarquote:Op maandag 18 april 2005 14:18 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoe is die slogan er dan ooit doorgekomen?? Werkt er een Motombo bij jullie dan?
quote:Op maandag 18 april 2005 14:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
*Wat testosteron smijt*
Ik heb 17 jaar training gehad om die moves te onderscheppen ronde koektrommel !
He heerlijk.... .... deze zag ik zo aankomen,....quote:Op maandag 18 april 2005 14:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Erhhm... nou ik heb er even gezeten zeg maarpaar maandjes, maar het was genoeg om de standaard te zetten !
quote:Op maandag 18 april 2005 13:23 schreef Dope_Nexium het volgende:
Trouwens, QueenR, nogmaals bedankt voor je kado, zoooooo coolll!!!!
Stuk hout doet wonderenquote:Op maandag 18 april 2005 14:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
*Wat testosteron smijt*
Ik heb 17 jaar training gehad om die moves te onderscheppen ronde koektrommel !
Pas je opquote:
quote:Op maandag 18 april 2005 14:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Pas je opook ik kan je komen dubbelvouwen ja, daar kunnen die dikke en die neger nog wat van leren
Inderdaadquote:
Gijs... je zou verdwijnen in die buik ergens in een plooi... en ze vinden je nooit meer terug!!quote:Op maandag 18 april 2005 14:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Maar ook jou buik schop ik tot diep achter in je nek hoor !!
Ja hij is best dik he.... ach,... altijd al willen kamperenquote:Op maandag 18 april 2005 14:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... je zou verdwijnen in die buik ergens in een plooi... en ze vinden je nooit meer terug!!
Dat overmoedigequote:Op maandag 18 april 2005 14:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ach ja... kampvuurtje... camper indelen ... heerlijk!!quote:Op maandag 18 april 2005 14:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja hij is best dik he.... ach,... altijd al willen kamperen
WHOEHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 18 april 2005 14:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat overmoedige
[afbeelding]
VS
[afbeelding]
Gijs, hij zal hooguit even krabben omdat je `m kieteltquote:Op maandag 18 april 2005 14:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 14:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat overmoedige
[afbeelding]
VS
[afbeelding]
quote:Op maandag 18 april 2005 14:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat overmoedige
[afbeelding]
VS
[afbeelding]
Nee niet echt, ik hoorde het van Surfer.....quote:Op maandag 18 april 2005 14:44 schreef Bastard het volgende:
Hij is nu vast hard aan het nadenken over een comeback.. let maar op.
Het magische woord... Forzaquote:Op maandag 18 april 2005 14:47 schreef Chocobo het volgende:
Jij praatte in Forza taal en die was duidelijk
WHOEHAHAHAHAHAHAHAAHA : D: Dquote:Op maandag 18 april 2005 14:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat overmoedige
[afbeelding]
VS
[afbeelding]
Nero, Soos en Zeus halen hem ook,......... Worden gezellige avondenquote:
lekker racenquote:Op maandag 18 april 2005 14:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nero, Soos en Zeus halen hem ook,......... Worden gezellige avonden
hang nu eens een dode duif op op je balkon, en ze komen nooit meer terugquote:Op maandag 18 april 2005 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb net een duivenei van mijn balkon gegooid![]()
Vervelende, schijtende, lawaaimakende beesten zijn het en ik wil geeeeeeen nestje op mijn balkon
gijs, je hebt geen idee wie je tegenover je hebtquote:Op maandag 18 april 2005 14:29 schreef Chocobo het volgende:Dat patsen hier... geweldig....... koooom maar !!
Ik heb er vandaag nog maar 7x aan gedacht.. en slechts 2x pagina's gezien met infoquote:Op maandag 18 april 2005 14:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nero, Soos en Zeus halen hem ook,......... Worden gezellige avonden
Naja zeg... nog een ijsklomp hierquote:Op maandag 18 april 2005 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vervelende, schijtende, lawaaimakende beesten zijn het en ik wil geeeeeeen nestje op mijn balkon
quote:Op maandag 18 april 2005 14:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gijs, je hebt geen idee wie je tegenover je hebt![]()
welk filmpje had je het nou over gisteren??quote:Op maandag 18 april 2005 14:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag nog maar 7x aan gedacht.. en slechts 2x pagina's gezien met info
Gijs, ik ben zo liefdevol als het maar zijn kan, maar NIET als het om duiven op mijn balkon gaat. Ze zitten er al net zo lang is ik er woon en praten helpt niet. Dan maar geweld.quote:
Koude klootzak !!quote:Op maandag 18 april 2005 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wel eens gehoord van het begrip "Karma" Gijs?quote:Op maandag 18 april 2005 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, ik ben zo liefdevol als het maar zijn kan, maar NIET als het om duiven op mijn balkon gaat. Ze zitten er al net zo lang is ik er woon en praten helpt niet. Dan maar geweld.
quote:Op maandag 18 april 2005 15:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
welk filmpje had je het nou over gisteren??
HAAAAAAAAAAAAL WEEEEGGG.... wat is het ????quote:Op maandag 18 april 2005 15:32 schreef QueenR het volgende:![]()
eng he... wraak voor al die enge homoplaatjes van jullie
betekend dat dat je je geen puppy wil?
De tering!!!quote:Op maandag 18 april 2005 15:28 schreef QueenR het volgende:
Begrijp je wel hoor roy, moet die dingen ook niet op mijn dak, alle andere vogels zijn welkom. Maar die gemuteerde kippen niet dus.
Weet niet of jullie het weten maar ik handel weleens in honden, nu de hand weten te leggen op een prachtig nestje hele aparte mooie hondjes.
Het is een gelegenheidsnestje van bastaardjes,
dus geen papieren!
Ze worden in huis opgevoed, en zijn goed met kinderen.
Prijs per puppy Eur 600
Je kan ze over 7 weken komen halen.
Hieronder volgt een fotootje:
[afbeelding]
quote:
whahahahahahaha dat naïevequote:Op maandag 18 april 2005 15:49 schreef Dope_Nexium het volgende:
PS k maak jullie allemaal af.. dat je t weet.. whahahaha!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |