bij 1 had ik óf een bullet, óf een direct hitquote:Op zondag 17 april 2005 23:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hij is zonder contradicties te doen natuurlijk, maar blijkbaar denk ik toch krom op sommige gebieden.
Good boy.quote:
*hijghijg*quote:
Misschien komen StormSeeker en Druifje straks nog langswippen?quote:Op zondag 17 april 2005 23:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou vooral benieuwd zijn naar de scores van gelovigen in dit spel.
Is dat erg ? Ik weet wie ze uitdelen...quote:Op zondag 17 april 2005 23:13 schreef Alicey het volgende:
Oh, SC : Je had al 5 notes hoor (Nu 6), dus daarvoor had je de topic niet hoeven openen.
quote:Op zondag 17 april 2005 23:13 schreef SingleCoil het volgende:
gaat het wel goed met je, Q?
echt?quote:Op zondag 17 april 2005 23:14 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Is dat erg ? Ik weet wie ze uitdelen...
Juist dat laatste maakt het wel ernstig, want zo snel worden er in WFL geen notes uitgedeeld.quote:Op zondag 17 april 2005 23:14 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Is dat erg ? Ik weet wie ze uitdelen...
Heb ik ooit een spelletje van je verloren?quote:Op zondag 17 april 2005 23:18 schreef SingleCoil het volgende:
Maar volgens mij krijg ik alleen notes van A., als ze weer eens een of ander spelletje van me verloren heeft....
uhm..quote:Op zondag 17 april 2005 23:17 schreef SingleCoil het volgende:
Je kunt ze herkennen als je de letters van hun naam omdraait!
Ik zal mijn zus het eens laten doen.quote:Op zondag 17 april 2005 23:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou vooral benieuwd zijn naar de scores van gelovigen in dit spel.
Truste Lupa!quote:Op zondag 17 april 2005 23:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn gewaardeerde vrienden, ik begeef mij naar mijn bedstee.Welterusten!
bedstee??quote:Op zondag 17 april 2005 23:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn gewaardeerde vrienden, ik begeef mij naar mijn bedstee.Welterusten!
De meeste gelovigen hebben een godsbeeld dat behoorlijk inconsistent is. Jouw zus hoort daarbij begrijp ik?quote:
Matter of speech, my friend.quote:Op zondag 17 april 2005 23:22 schreef qu63 het volgende:
bedstee??
dat was toch zo'n kast met een bed erin??
je had toch een hoogslaper??
Ik schat van wel. In ieder geval is het geen gunstig gespreksonderwerp voor een gesprek tussen zij en ik.quote:Op zondag 17 april 2005 23:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De meeste gelovigen hebben een godsbeeld dat behoorlijk inconsistent is. Jouw zus hoort daarbij begrijp ik?
| 1 | [url=en dan de link]trommels[/url] |
[23:32] <qu63> wtr!quote:
Het is een negertrommel. bespannen met echt vel. Dat vind ik dus zielig voor die neger.quote:Op zondag 17 april 2005 23:30 schreef Alicey het volgende:
Wat is er precies aan de hand met die trommel?
Ach, die neger kan vast wel een tijdje zonder vel.quote:Op maandag 18 april 2005 00:24 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Het is een negertrommel. bespannen met echt vel. Dat vind ik dus zielig voor die neger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |