Zeg dan niksquote:Op maandag 18 april 2005 11:25 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen
Wablief?quote:Op zondag 17 april 2005 22:27 schreef Stratus het volgende:
Wat is de betekenis van een nickname op het forum ( kan iemand mij uitleggen?) en waarom hebben jullie dat ook andere naam?
Is het zo raar dan? Ik word IRL door 80% van de mensen ook gewoon Duck genoemdquote:Op zondag 17 april 2005 22:39 schreef Pilsenator het volgende:
[..]
Je maakt een grapje hoop ik [afbeelding]
Ik word ook wel eens ijsmeis genoemdquote:Op maandag 18 april 2005 11:33 schreef thaduck het volgende:
[..]
Is het zo raar dan? Ik word IRL door 80% van de mensen ook gewoon Duck genoemdWas keer zo erg dat ik met Webby op vakantie ging en ze ma ging de vliegtickets regelen en die moest mij vragen: "Duck, hoe heet jij eigenlijk in het echt?"
Spamquote:Op maandag 18 april 2005 11:34 schreef lenin het volgende:
Mijn nick is gewoon mijn standaard nick ook op msn en zo...zegt wat over mijn denken. maar iedereen mag weten wie ik in het echt ben hoor! kijk maar hier
quote:Op maandag 18 april 2005 11:13 schreef nossio het volgende:
Ik ben dislectisch en heb voor zover ik weet sjaak gewoon geregged omdat ik zo heet.
Hij zegt het zo prachtig verkapt he, ik moest eerst een kwartier nadenken voor ik begreep wat ie nou eigenlijk bedoelde.quote:Op maandag 18 april 2005 11:24 schreef Xlarge het volgende:
[..]
er lopen hier al meerdere topics over, maarja de search enzo...
Bij ons in het jaar zitten een aantal jongetjes die elkaar ook allemaal met hun 'coole' internet namen aanspreken en dat zijn dus best wel een stel kansloze gasten.quote:Op maandag 18 april 2005 11:33 schreef thaduck het volgende:
[..]
Is het zo raar dan? Ik word IRL door 80% van de mensen ook gewoon Duck genoemdWas keer zo erg dat ik met Webby op vakantie ging en ze ma ging de vliegtickets regelen en die moest mij vragen: "Duck, hoe heet jij eigenlijk in het echt?"
.. dat geldt voor iedereenquote:Op maandag 18 april 2005 15:59 schreef De.dronken.pinguin het volgende:
dat pinguin slaat gewoon nergens op
Heet jij in het echie Stratus?quote:Op zondag 17 april 2005 22:27 schreef Stratus het volgende:
Wat is de betekenis van een nickname op het forum ( kan iemand mij uitleggen?) en waarom hebben jullie dat ook andere naam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |