quote:Wat is WhatPulse ? Pulse is een programma welk lokaal draait en alle muis + toetsenbordaanslagen registreert. Let wel, enkel de aanslagen worden geregistreerd, niet de karakters. Eens in de zoveel tijd (instelbaar) wordt er gepulsed (Voor de SETI-kenners: een soort van flush), waarbij je toetsaanslagen en mouseclicks bij je totaal worden opgeteld.
Wat doe ik ermee Niets, just for fun. Je kunt er geen levens mee redden, naar aliens staren of kankerpatronen berekenen.
Wat kan ik er dan wel mee? Je kunt meedoen aan het Fok!Team, en de rest van alle teams domineren. Het is een soort van competitie. Je kunt namelijk zien wie het meeste typed en wat je typed. Het is leuk om na een jaar te bekijken hoeveel aanslagen je wel niet hebt gehad.
Moet ik dan een programmatje hebben? Ja en dat is hier downloaden. Je krijgt dan een klein W'tje in de tray, wat alles bijhoud wat je typt.
Hoe meld ik me aan? Dat is heel eenvoudig, klik hier, registreer je, ga naar het contole paneel en zoek het FOK! team op. Het teamnummer is 1882.
Wat moet ik dan instellen in het programma? Als je het programma gedownload hebt en het installatiebestand geopend ga je verder tot na het installeren. Paar keer 'next' klikken en 'Agree' aanduiden. Na de installatie krijg je onderstaand venster te zien. 'Account name' en 'Password' spreken voor zich. Na deze te ehbben ingevuld klik je op "Get account information". Daar wordt gecontroleerd als je gebruikersnaam en wachtwoord juist is. In het statusvenster krijg je dan het resultaat te zien. Klopt dit, dan kan je op OK klikken.
Maar, maar, maar, wordt ik niet bekeken zo? Nee, ik heb een packetsniffer erover heen laten gaat toen dit programma pulsde, en ik heb niets van mijn getypte tekst teruggezien. WhatPulse logt enkel het aantal toetsaanslagen en muisklikken, niet wat en waar je typt en niet waar je klikt !! Dit programma is geen keylogger, maar keycounter
Waar vind ik de stats van het FOK! team? Deze kan je hier terugvinden. Klik hier!
Ik wil men statistieken in men signatuur Gelukkig/helaas (schrap wat niet past) kan je op FOK! geen figuren in je signatuur plaatsen. Wie dit wel wel op andere fora, of gewoon om hier nier te poten kan dat doen via http://whatpulse.bounceme.net/. Voorbeeld:
Hoe kan het dat er opeens users zijn met een X aantal keystrokes,terwijl ze normaal veel minder hebben? Daar loopt een topic over op het WP forum : http://forums.whatpulse.org/ftopic271.html
Whatpulse.netmastering.nl doet vaag.Iemand met een lagere keycount staat hoger dan iemand met een hoger keycount.Ehm, Weuh? Klopt, en is bekent. Dat is een bug van de site. Hij gooit users er niet af als ze weg zijn. Dat kun je zien omdat plek 15 dubbel in gebruik is.
![]()
gewoon 'tvp' plaatsen is ook niks hequote:
Ik tvp nietquote:
Niet meer?quote:Op zondag 17 april 2005 21:27 schreef GotC het volgende:
Tadaaa! Topique nummero 17 alweer.
Heb maar 33k klaarstaan.
Ik zit bijna nooit meer op msn, of Fok! (alleen dit topic en het whisky topic nu danquote:Op zondag 17 april 2005 21:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niet meer?
Ojee jonge dit ziet er echt niet goed uit voor jou.
Nog even en ik kom echt met een mega puls aan
Hmmz iedereen moet gewoon 1 maand even niet gaan pulsen en dan op 1 tijd stip gaan pulsenquote:Op zondag 17 april 2005 21:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zit bijna nooit meer op msn, of Fok! (alleen dit topic en het whisky topic nu dan)..zit alleen maar Gunbound te spelen. Maarrrrr maakt me niets uit hoor, zolang ik maar in de buurt van de top 10 blijf
7649783264623572?quote:
9999999999999999quote:
Kunnen toch gewoon afspreken?quote:Op zondag 17 april 2005 21:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz iedereen moet gewoon 1 maand even niet gaan pulsen en dan op 1 tijd stip gaan pulsen
Ik ben wel benieuwd naar het verhaal daar achter, maar de link die gegeven wordt doet het niet..quote:Hoe kan het dat er opeens users zijn met een X aantal keystrokes,terwijl ze normaal veel minder hebben? Daar loopt een topic over op het WP forum : http://forums.whatpulse.org/ftopic271.html
Zouden we gewoon op 1 mei kunnen beginnen tot 31 meiquote:Op maandag 18 april 2005 00:17 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Kunnen toch gewoon afspreken?
Ik zit nu iig bijna op de 100k, eerste keer dat ik zo'n grote puls ga doen
Tenzij we een datum afspreken, dan wacht ik natuurlijk
"quote:Op maandag 18 april 2005 00:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zouden we gewoon op 1 mei kunnen beginnen tot 31 mei
1: Hey leuke is: We houden er enorme spanning in.
2: De de andere teams zullen eerst wel denken van: Is FOK! opgehoudenvan 12 naar 21 of zow
en dan ineens van 21 naar 10 of zow
![]()
Zo kan je nog wel meer bedenken
Reken maar wel dat FOK! dan de grooste aantal pulsen heeft van heel die Whatpuls
Iedereen moet het er wel mee eens zijn.quote:Op maandag 18 april 2005 00:59 schreef mcintosh het volgende:
[..]
"
Count me in, zou ik zeggen! Lijkt me lache!
Tof! Lijkt me een goed ideequote:Op maandag 18 april 2005 00:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zouden we gewoon op 1 mei kunnen beginnen tot 31 mei
1: Hey leuke is: We houden er enorme spanning in.
2: De de andere teams zullen eerst wel denken van: Is FOK! opgehoudenvan 12 naar 21 of zow
en dan ineens van 21 naar 10 of zow
![]()
Zo kan je nog wel meer bedenken
Reken maar wel dat FOK! dan de grooste aantal pulsen heeft van heel die Whatpuls
Poll lijkt me goed ja.quote:Op maandag 18 april 2005 01:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Iedereen moet het er wel mee eens zijn.
Ik wacht op de anderenik kan een eventuele poll aan maken
Mij ook daarom juistquote:
Idd lijkt mij ook een goed idequote:Op maandag 18 april 2005 02:12 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Poll lijkt me goed ja.
Kan de team founder niet iets van een mail versturen ofzo? Want volgens mij post/kijkt lang niet iedereen in dit topic....
We moeten wel zoveel mogelijk mensen bereiken natuurlijk!
Ik vind em wel mooi gemaaktquote:Op maandag 18 april 2005 02:20 schreef mcintosh het volgende:
En me eigen stat. plaatje gemaakt...
Kan beter natuurlijkValt niet mee met zo weinig ruimte...
[afbeelding]
Was de verkeerdequote:
quote:
Moet stoerder kunnen nie? Ik kan geen goed 'onderwerp' bedenken...quote:
Maakt ook niet uit joh hijs goed zoquote:Op maandag 18 april 2005 02:24 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Moet stoerder kunnen nie? Ik kan geen goed 'onderwerp' bedenken...
Donequote:Op maandag 18 april 2005 02:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit joh hijs goed zo
P.S stem even(poll boven)
quote:
quote:Op maandag 18 april 2005 02:33 schreef wonderer het volgende:
Ben ook "lid" geworden van het fok team
Thnxquote:Op maandag 18 april 2005 02:35 schreef GotC het volgende:
het zit dus bij http://whatpulse.afraid.org nu
Jij gaat een nieuwe OP maken begrijp ik?quote:Op maandag 18 april 2005 02:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoe deed je dat ookal weer?
Die link in de OP werkt niet meer, en die mag ook wel eens nodig aangepast worden!!
Beste is om alles even te controleren
Doe ik namelijk zelf op in een andere topic
Hele week vrijquote:Op maandag 18 april 2005 02:40 schreef GotC het volgende:
[..]
No prob
Ik ga slapen mensen..morgen er om half 9 weer uit.Night!
Nee ik meld het allemaal alleen even.quote:Op maandag 18 april 2005 02:38 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Jij gaat een nieuwe OP maken begrijp ik?
Weltrustenquote:Op maandag 18 april 2005 02:40 schreef GotC het volgende:
[..]
No prob
Ik ga slapen mensen..morgen er om half 9 weer uit.Night!
Ik ookquote:
Das minder, die ziektewet. Maar kan je wel flink tekeer gaan op je toetsenbordquote:Op maandag 18 april 2005 02:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee ik meld het allemaal alleen even.
Voor de rest is het aan de onderhouder zelf (mits die het nog onderhoud) dus ik heb er gewoon niks mee te maken.
Ik ook
Alhoewel, lig in ziektewet![]()
Wat zeggie dan?quote:Op maandag 18 april 2005 02:49 schreef wonderer het volgende:
Ik kan niet inloggenScriptfoutje
Hopelijk binnenkort dan.
Tja maar dat gaat niet zo snel.quote:Op maandag 18 april 2005 02:51 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Das minder, die ziektewet. Maar kan je wel flink tekeer gaan op je toetsenbord
Enneh, ik dacht als wij dit topic nu vol spammen, maken we een nieuw topic aan, nieuwe OP, en die kan de onderhouder, voor zover die er is, de OP krijgen en em opnieuw uploaden, en
Ah oké, is goed by mequote:Op maandag 18 april 2005 02:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tja maar dat gaat niet zo snel.
Ik wil em best wel onderhouden hoor daar niet van maar dan moet het allemaal wel in overleg gaan.
Als de OP onderhouder het echt te druk heeft dan is het voor mij geen probleem, ik volg deze topic dagelijks, en daarnaast valt de onderhoud erg mee vergeleken wat ik onderhou![]()
Okequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |