hoi, ik heb wat vragen over het kopen van een nieuwe telefoon of een nieuw abonnement, mag ik daar een neiuw topic voor openen of is er een oud topic waar dat in kan.
Voor 14 mei moet ik dit abonnement opgezegd hebben als ik ervan af wil. Op dit moment heb ik een vodafone 120 +25 smsjes voor 27 euro per maand.
Dat krijg ik dus eigenlijk nooit op, ik zit nu half april en heb nog 183 minuten en 40 smsjes
![]()
Daarnaast vind ik het wat prijzig om het contract te verlengen.
Nou zat ik er dus over te denken om over te stappen naar een ander abbo, maar dan wel iets van vodafone.
Opzich zijn 50 minuten genoeg voor mij per maand, maar nu zie ik via gsmstunter.nl een aanbieding van een 150 minuten voor 2,50 per maand. Kijk, en dan komt de gierige Nederlander in mij boven.
Maar, dan zou ik dus voor 29 april dat ding aan moeten vragen en dan kan ik natuurlijk mijn huidige nummer niet meenemen?
quote:
KPN / Hi / Debitel / Vodafone
U dient bij uw aanvraag portering aan te geven met uw huidig netwerk, uw huidige provider en uw huidige (06-)telefoonnummer.
Bij portering van een abonnement dient een kopie van de laatste factuur te zitten
Bij portering van een PrePay nummer dient u het simkaart nummer op de aanvraag te vermelden.
Bij aanvraag wordt door de provider het oude abonnement opgezegd: de periode dat deze nog doorloopt is afhankelijk van uw huidige abonnement. Meestal duurt een portering van een abonnement naar een ander abonnement 3 Maanden. Portering van een Prepay nummer gaat aanzielijk sneller. Wij sturen uw toestel 7 dagen voordat uw nummer wordt geporteerd op.
De provider rekent voor de portering maximaal ¤ 9,08
Dit staat dus op die site van gsm stunter, maar daar snap ik helemaal niets van
![]()
IN principe heb ik geen nieuw toestel nodig en aangezien ik gek ben op siemens en die siemens telefoontjes allemaal vrij prijzig zijn denk ik dat ik met mijn huidige telefoontje tevreden ben.
Wie kan mij vertellen wat ik moet doen, want ik heb er dus echt totaal geen verstand van.