Leuk, die momentopnames,quote:Op zondag 17 april 2005 21:10 schreef errrrr het volgende:
[afbeelding]
Ik heb wel wat gemist geloof ik
Alleen al bij het zien van jou op die foto lig ik in zo'n deuk als jijquote:
19 april: Rubenquote:Op zondag 17 april 2005 21:18 schreef errrrr het volgende:
Wie waren er btw allemaal nog jarig, de komende periode?
DTM Racing is leukquote:Op zondag 17 april 2005 21:45 schreef DearPrudence het volgende:
Hehe, Romke had me idd die fototoestel maar moeten geven.
Boer zoekt vrouw is leuk
Dat was toch al af? Ik bedoel, de finale was toch al geweest?quote:Op zondag 17 april 2005 21:45 schreef DearPrudence het volgende:
Hehe, Romke had me idd die fototoestel maar moeten geven.
Boer zoekt vrouw is leuk
Ik ga lekker actief doen en ga 2e uur naar school, kan ik 2e tm 5e uur alvast wat werk maken (oa wiskunde PO laatste hand), zodat ik, wanneer het deze week misschien wel weer mooi weer wordt, vrolijk kan gaan dartelen buitenquote:Op zondag 17 april 2005 22:42 schreef errrrr het volgende:
Goed, ik lig weer te pitten
Kan morgen lekker de eerste drie uur uitslapen, om dan twee studieuren hard huiswerk te gaan maken. 's Middags scheikunde en engels (owja, presentatie over een week, moet ik maar 's gaan voorbereiden), en natuurlijk tenissen met Kees
quote:Op zondag 17 april 2005 22:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ga lekker actief doen en ga 2e uur naar school, kan ik 2e tm 5e uur alvast wat werk maken (oa wiskunde PO laatste hand), zodat ik, wanneer het deze week misschien wel weer mooi weer wordt, vrolijk kan gaan dartelen voetballen buiten.
Moest jij niet leren voor 2 jaar scheikunde, 2 jaar natuurkunde en 3 jaar wiskunde?quote:
Moeten, nouja, het is wat de school graag zou zien. Maar voetbal gaat voor, dat moet je nu ondertussen toch wel weten.quote:Op zondag 17 april 2005 23:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Moest jij niet leren voor 2 jaar scheikunde, 2 jaar natuurkunde en 3 jaar wiskunde?.
Ahja, dat had ik idd wel kunnen weten, ik bedoel, wat is nu eenmaal de rest van je leven?quote:Op zondag 17 april 2005 23:37 schreef MrAli het volgende:
[..]
Moeten, nouja, het is wat de school graag zou zien. Maar voetbal gaat voor, dat moet je nu ondertussen toch wel weten.
Uhm, zoveel mogelijk jaartjes nog lijkt mij.quote:Op zondag 17 april 2005 23:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ahja, dat had ik idd wel kunnen weten, ik bedoel, wat is nu eenmaal de rest van je leven?
Anyway, ik ga slapen, bis morgen.
klopt, maar ze melken zulke dingen graag uit.quote:Op zondag 17 april 2005 21:53 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat was toch al af? Ik bedoel, de finale was toch al geweest?
Het helpt ook om wat eerder naar bed te gaan, dan ben je helderder en gaat het proefwerk vaak beter.quote:Op maandag 18 april 2005 02:20 schreef MrAli het volgende:
Maar ik ga maar eens pitten, wekker weer op 6:00 om nog wat te leren.
Trusten!
quote:Op maandag 18 april 2005 16:21 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
klopt, maar ze melken zulke dingen graag uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |