Tsja.. volgens mij zijn die hints er wel hoorquote:Op zondag 17 april 2005 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ogen zeggen vaak al meer dan genoeg. En let eens goed op hoe iemand op jou reageert.
Kan 't natuurlijk ook zo zijn dat die persoon net zo verlegen is, maar dan nog merk je vaak wel of iemand interesse heeft of niet.
Nee. Dat is gewoon een naaistreek, maar daar kun jij niks aan doen...quote:Op zondag 17 april 2005 22:03 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je eerst een tijd niets meer verneemt van de ander (terwijl alles zo'n beetje in kannen en kruiken is) en dan na een paar weken een mailtje krijgt dat diegene een partner heeft gevonden?
Was erg pijnlijk op dat moment...
Daar zit wat in ja....alsof dat 'happy' erbij vermeld moet worden omdat een single per definitie niet happy is. Net zoiets als 'de gelukkige huisvrouw'quote:Op zondag 17 april 2005 22:06 schreef Beach het volgende:
Ik heb overigens een hekel aan de term 'happy single'
Ik ben happy singlequote:Op zondag 17 april 2005 22:06 schreef Beach het volgende:
Ik heb overigens een hekel aan de term 'happy single'
Nou, mooie kans dan om d'r te laten weten wat je van d'r vindt!quote:Op zondag 17 april 2005 22:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tsja.. volgens mij zijn die hints er wel hoorGeloof ik. En als ik het zo met vrienden erover heb dan denken die precies hetzelfde. Alleen toch knaagt er ergens een twijfelgevoel. Maar meer wil ik er hier ook niet over kwijt. De kans dat ze meeleest zit er best in
Hey!! Ik ben happy en singlequote:Op zondag 17 april 2005 22:14 schreef thaleia het volgende:
[..]
Daar zit wat in ja....alsof dat 'happy' erbij vermeld moet worden omdat een single per definitie niet happy is. Net zoiets als 'de gelukkige huisvrouw'
Haha ja precies! A celebration of being single. Dat gaat me net wat te ver. Dat klinkt me net als trots zijn dat je homo bent.quote:Op zondag 17 april 2005 22:21 schreef Zero2Nine het volgende:
happy singles daarbij denk ik altijd aan mensen die krampachtig willen laten zien hoe leuk en druk ze het wel niet hebben in hun eentje.
Maar met het zijn van Happy en het zijn van single op hetzelfde moment... daar is niks mis mee, dat probeer ik zelf ook te zijn.
Ja, of mensen die zeggen dat iemand trots moet zijn op zijn maagdelijkheid.quote:Op zondag 17 april 2005 22:23 schreef MissMSX het volgende:
Haha ja precies! A celebration of being single. Dat gaat me net wat te ver. Dat klinkt me net als trots zijn dat je homo bent.
Daar is uiteraard niks mis meequote:Op zondag 17 april 2005 22:21 schreef Zero2Nine het volgende:
happy singles daarbij denk ik altijd aan mensen die krampachtig willen laten zien hoe leuk en druk ze het wel niet hebben in hun eentje.
Maar met het zijn van Happy en het zijn van single op hetzelfde moment... daar is niks mis mee, dat probeer ik zelf ook te zijn.
Je moet jezelf bewaren tot de ware langskomt.quote:Op zondag 17 april 2005 22:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, of mensen die zeggen dat iemand trots moet zijn op zijn maagdelijkheid.![]()
Hoe kan je nou trots zijn op iets waar je zelf niks voor gedaan hebtquote:Op zondag 17 april 2005 22:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, of mensen die zeggen dat iemand trots moet zijn op zijn maagdelijkheid.![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 22:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je moet jezelf bewaren tot de ware langskomt.
En wat nou als hij langs komt en meteen weer verder loopt?quote:Op zondag 17 april 2005 22:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je moet jezelf bewaren tot de ware langskomt.
Dan moet je als maagd sterven. Het lot hè? Dat is toch niet erg? Toch? Toch?quote:Op zondag 17 april 2005 22:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En wat nou als hij langs komt en meteen weer verder loopt?
Je bent al te laat?quote:
Vergeet de voorwaarde over die 'ware' niet hequote:
Nee, wacht nog steeds braaf op de ware!quote:
Je hele leven steeds op moeten letten of die Pinhead met z'n kubus niet langskomt om je te halen is ook niet allesquote:Op zondag 17 april 2005 22:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dan moet je als maagd sterven. Het lot hè? Dat is toch niet erg? Toch? Toch?
Hey, het schijnt dat zelfs de Paus een lover heeft gehad... De Paus, notabene!!quote:Op zondag 17 april 2005 22:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dan moet je als maagd sterven. Het lot hè? Dat is toch niet erg? Toch? Toch?
Die had er genoeg tijd voor. En hij is dood. Ik leef nog. Het kan nog steeds.quote:Op zondag 17 april 2005 22:32 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Hey, het schijnt dat zelfs de Paus een lover heeft gehad... De Paus, notabene!!
Niet om je nog ongelukkiger te maken, maar gewoon... I just thought you should know
Handjes boven de deken he!quote:Op zondag 17 april 2005 22:32 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga maar slapen. Zelfmedelijden hebben maakt je moe
Welteruste lieve mensen (Behalve jij QyRoZ).
Dat heb ik inderdaad ook wel eens gelezen, hij is pas laat door God geroepenquote:Op zondag 17 april 2005 22:32 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Hey, het schijnt dat zelfs de Paus een lover heeft gehad... De Paus, notabene!!
Niet om je nog ongelukkiger te maken, maar gewoon... I just thought you should know
Vraag daar dan nooit iemand naar? Of zit je gewoon hele anekdotes op te hangen over denkbeeldige ex-vriendinnenquote:Op zondag 17 april 2005 21:09 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, natuurlijk weten ze wel dat ik vrijgezel ben, maar ze weten niet dat dit nooit anders geweest is en dat wil ik graag zo houden.
Nee, daar vraagt nooit iemand naar. Komt ook omdat ik op mijn 22e naar een heel ander deel van het land verhuisd ben en daarom gaan ze er denk ik vanuit dat ik van te voren wel vriendinnen heb gehad.quote:Op zondag 17 april 2005 22:35 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Vraag daar dan nooit iemand naar? Of zit je gewoon hele anekdotes op te hangen over denkbeeldige ex-vriendinnen
Daar gaan ze vanuit totdat ze in je bed zijn aanbelandquote:Op zondag 17 april 2005 22:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, daar vraagt nooit iemand naar. Komt ook omdat ik op mijn 22e naar een heel ander deel van het land verhuisd ben en daarom gaan ze er denk ik vanuit dat ik van te voren wel vriendinnen heb gehad.
Ja, dan zouden ze er wel achter komen.quote:Op zondag 17 april 2005 22:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Daar gaan ze vanuit totdat ze in je bed zijn aanbeland
Haha dat laatstequote:Op zondag 17 april 2005 22:39 schreef HenryHill het volgende:
@ _Boo_: zou jij iemand gaan pushen om het echt te vertellen als je zoiets vermoedt? Het wordt toch een beetje gezien als iets onbeleefds. Plus dat het niet leuk is voor de ander om dat echt toe te geven.
Zouden Pausen nou ook 'last' hebben van dat rock-star syndroom? Omdat ze zo bekend zijn en macht hebben, dat er groupies zijn die graag eh... onzedelijke handelingen willen doen met de Paus?
Ik snap niet helemaal waarom je er zo geheimzinnig over zou doen? En verwacht je dan dat er op die meet iemand komt die je irl kent?quote:Op zondag 17 april 2005 22:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, daar vraagt nooit iemand naar. Komt ook omdat ik op mijn 22e naar een heel ander deel van het land verhuisd ben en daarom gaan ze er denk ik vanuit dat ik van te voren wel vriendinnen heb gehad.
Het zou inderdaad goed kunnen dat bepaalde mensen dat vermoeden ja, zou me niet verbazen. Maar inderdaad, dat vraag je niet. Er zijn ook mensen van wie ik denk dat ze homo zijn, maar dat vraag ik ze ook niet.quote:Op zondag 17 april 2005 22:39 schreef HenryHill het volgende:
@ _Boo_: zou jij iemand gaan pushen om het echt te vertellen als je zoiets vermoedt? Het wordt toch een beetje gezien als iets onbeleefds. Plus dat het niet leuk is voor de ander om dat echt toe te geven.
Omdat ik geen behoefte heb om daar over te praten.quote:Op zondag 17 april 2005 22:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waarom je er zo geheimzinnig over zou doen?
You betcha!quote:Op zondag 17 april 2005 22:39 schreef HenryHill het volgende:
Zouden Pausen nou ook 'last' hebben van dat rock-star syndroom? Omdat ze zo bekend zijn en macht hebben, dat er groupies zijn die graag eh... onzedelijke handelingen willen doen met de Paus?
Duidelijkquote:Op zondag 17 april 2005 22:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Omdat ik geen behoefte heb om daar over te praten.
Kijk leuk is het niet als je de enige bent die zo weinig ervaring heeft, maar ik doe er niet moeilijk over. Wat heeft dat voor zin?quote:Op zondag 17 april 2005 22:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Omdat ik geen behoefte heb om daar over te praten.
Pushen niet nee. Maar om aan iemand te vragen wanneer hij of zij voor het laast een vriendin/vriend/date heeft gehad, vind ik eigenlijk niet onbeleefd. Wanneer je al vermoedt dat het antwoord nooit is, is het hoogstens een beetje flauw.quote:Op zondag 17 april 2005 22:39 schreef HenryHill het volgende:
Zeker weten! Vooral een jaar of twee geleden, toen hadden we in mijn vriendenclub van 9 man vier verstokte vrijgezellen (waaronder ik), we deden altijd alles samen. Plotseling kregen vlak na elkaar twee er van een vriendin en zag ik ze een stuk minder. Je groeit ook uit elkaar, je mist toch een bepaald gezamelijk vlak op verjaardagen enzo.quote:Op zondag 17 april 2005 22:42 schreef DaMart het volgende:
Als je merkt dat mensen in je omgeving de ene na de andere relatie krijgen, of je ziet mensen van wie je nooit had verwacht dat ze eerder dan jij een relatie zouden hebben, denk je dan wel eens:'En nu is het mijn beurt op een beetje geluk in de liefde?'
Ik denk dat die gedachte niemand vreemd is. Ik vind het ook vreemd dat ik dan denk ik termen van: 'ik heb er recht op', of 'het is nu mijn beurt'. Maar dat denk ik best wel eens ja. Als je sommige mensen ook ziet die Wel een relatie hebbenquote:Op zondag 17 april 2005 22:42 schreef DaMart het volgende:
ik wil ook even een stelling/vraag in de groep gooien voor de singles hier
Als je merkt dat mensen in je omgeving de ene na de andere relatie krijgen, of je ziet mensen van wie je nooit had verwacht dat ze eerder dan jij een relatie zouden hebben, denk je dan wel eens:'En nu is het mijn beurt op een beetje geluk in de liefde?'
Die gedachten heb ik wel gehad ja. Maar echt constructief zijn ze niet.quote:Op zondag 17 april 2005 22:42 schreef DaMart het volgende:
Zelf had ik die gedachte laatst wel namelijk. Misschien een beetje een vreemde gedachte, omdat ik niet vind dat ik wanhopig op zoek ben of zo. Toen een vriend vertelde dat hij de zoveelste meid in drie maanden had 'gescoord' ging die gedachte door me heen. Maar achteraf realiseerde ik me dat dat best vreemd is, omdat je het amper relaties kunt noemen bij hem, en geluk is iets wat je zelf kunt afdwingen, dus waarom zou ik daar ineens meer recht op hebben dan een ander?
Maar goed, de vraag die ik hier neerleg is dus of andere singles ook wel eens soortgelijke gedachten hebben?
Enigszins off-topic: ik denk dat iedereen dat wel heeft op bepaalde vlakken van zijn leven.quote:Op zondag 17 april 2005 22:42 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, de vraag die ik hier neerleg is dus of andere singles ook wel eens soortgelijke gedachten hebben?
Precies en daarom heeft waarschijnlijk nog nooit iemand het gevraagd!quote:Op zondag 17 april 2005 22:44 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Pushen niet nee. Maar om aan iemand te vragen wanneer hij of zij voor het laast een vriendin/vriend/date heeft gehad, vind ik eigenlijk niet onbeleefd. Wanneer je al vermoedt dat het antwoord nooit is, is het hoogstens een beetje flauw.
Offtopic : _Boo_, ben je hier als Single, of adviseur van de hopelozen ?quote:
Brigitte Bardot?quote:Op zondag 17 april 2005 22:46 schreef QyRoZ het volgende:
Jezus, ik snap waarom BB hier weg is, ik word spontaan depressief van dit topic.
Als het een leuke jongen is wel ja, maar ik zie om me heen steeds meer mensen die genoegen nemen met relaties met mensen waar ze vroeger nooit gecharmeerd van zouden zijn om maar niet alleen te moeten zijn ofzo. Niet echt iets om jaloers op te zijn dus.quote:Op zondag 17 april 2005 22:42 schreef DaMart het volgende:
Die adviseurs van hopelozen spelen hier een paar edities mooi weer, regelen een date, en zijn er dan ineens vandoor.quote:Op zondag 17 april 2005 22:47 schreef ioko het volgende:
[..]
Offtopic : _Boo_, ben je hier als Single, of adviseur van de hopelozen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |