Ik ga het niet ontkennen, het is gewoon zo.quote:Op zondag 17 april 2005 18:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En tegelijkertijd beweren dat je de ideale vriend zou zijn. Ze vergeten erbij te vertellen dat dat uiteraard voor alle andere vrouwen op de wereld geldt, behalve voor hun.
Da's nog het ergste eigenlijk, het gewoon erkennen, maar wel klagenquote:Op zondag 17 april 2005 19:14 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik ga het niet ontkennen, het is gewoon zo.
Ach ik klaag daar niet over, dus dat scheelt.quote:Op zondag 17 april 2005 19:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Da's nog het ergste eigenlijk, het gewoon erkennen, maar wel klagen
Er kan veel veranderen in 7 jaarquote:Op zondag 17 april 2005 19:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben 7 jaar jonger, maar ik vermoed dat mijn leven bijna hetzelfde gaat verlopen.
Da's ook een optie jaquote:Op zondag 17 april 2005 19:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Er kan ook geen kloot veranderen in 7 jaar.
Ach, vorig jaar had ik niet eens de hoop om iemand te ontmoeten en dit jaar toch iemand ontmoetquote:
Laat maar een kudde vrijgezelle gewillige dames van rond de 18 los op dit topic en het probleem is verholpen.quote:Op zondag 17 april 2005 19:49 schreef nozem het volgende:
Dit topic begint steeds kanslozer te worden. Er is duidelijk een positieve impuls nodig want jullie lullen jezelf echt het graf in zo..
Die veranderingen hoeven niet altijd positief te zijn.quote:
Als dat zou kunnen.quote:Op zondag 17 april 2005 19:49 schreef nozem het volgende:
Dit topic begint steeds kanslozer te worden. Er is duidelijk een positieve impuls nodig want jullie lullen jezelf echt het graf in zo..
Nou nozem, ik zou zeggen "lead the way"quote:Op zondag 17 april 2005 19:49 schreef nozem het volgende:
Niks ervan, niet voor mij. Tuurlijk twijfel ik nog wel eens, daar ben ik ook mens voor. Maar ik merk duidelijk een stijgende lijn naar boven.quote:Op zondag 17 april 2005 19:49 schreef nozem het volgende:
Als ik jullie was zou ik Copycat ook uitnodigen. Dat verhoogd het vrouwenpercentage weer wat, en ze is vrijgezel heb ik begrepenquote:Op zondag 17 april 2005 20:07 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
We moeten trouwens als het weer wat mooier is weer een R&P-meet organiseren, maar dit keer wel met wat meer dames graag!
Ja vorig keer kwam je ook niet.quote:Op zondag 17 april 2005 20:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Als ik jullie was zou ik Copycat ook uitnodigen. Dat verhoogd het vrouwenpercentage weer wat, en ze is vrijgezel heb ik begrepen
* Automatic_Rock komt natuurlijk niet opdagen... te verlegen
Ik doe zo m'n best hier om de positieve noot te zijn, maar het is bijna vechten tegen de bierkaaiquote:Op zondag 17 april 2005 19:49 schreef nozem het volgende:
Ik kom als jij komtquote:Op zondag 17 april 2005 20:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als ik jullie was zou ik Copycat ook uitnodigen. Dat verhoogd het vrouwenpercentage weer wat, en ze is vrijgezel heb ik begrepen
The point van de meet is dan juist om wat over je verlegenheid heen te komen. Gewoon komen en een leuke tijd hebbenquote:Op zondag 17 april 2005 20:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Helpt het als ik beloof te komen?quote:
quote:Op zondag 17 april 2005 20:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kom als jij komt...
Maareh, loopt er nog een stelling?
Wat is het ergste dat je kan gebeuren? Gebroken hart? dat overleef je ook wel weer uiteindelijkquote:Op zondag 17 april 2005 17:25 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Afgewezen worden is veel minder erg dan dat je zou denken
Schtoppel en Copycat zijn inderdaad ongeveer even oud.quote:Op zondag 17 april 2005 20:28 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik wou net zeggen, gewoon komen. Ik vond het ook moeilijk om als oudste op te komen draven maar het was heel gezellig. Zeker voor herhaling vatbaar dus. En ik viel nog reuze mee ook in het echt dus wat wil je nog meer?
![]()
Een meet lijkt leuk, maar carrière technisch kan ik me dat helaas niet veroorloven. Ik zou er niet aan moeten denken dat iemand uit mijn echte leven te weten komt dat ik Plato benquote:Op zondag 17 april 2005 20:33 schreef Beach het volgende:
Meet lijkt me erg leuk, alleen ben ik bang dat ik dan de jongste ben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |