Het is niet 0-1.quote:Op zondag 17 april 2005 13:54 schreef arieopmuzieksafari het volgende:
Eindelijk gerechtigheid voor Feyenoord
Ik denk ook niet dat ze zoveel mensen zullen oppakken, want dat is gewoon niet te organiseren. Ze zullen vast wel selectief te werk te gaan van jij ziet er uit alsof je iets geflikt hebt. Hoe oneerlijk dat ook is.quote:Op zondag 17 april 2005 13:52 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze 1600 man oppakken inclusief vrouwen en kinderen, want die zitten er ook tussen.
dat deden ze toen met utrecht ook niet, en dat waren er veel minder.
VBL is niet handig voor mensen die Studio Sport willen zien.quote:Op zondag 17 april 2005 13:56 schreef RayMania het volgende:
Voor mensen die studio sport willen zien is deze titel niet handig.
Als je echt niets wil weten moet je uit VBL wegblijven.quote:Op zondag 17 april 2005 13:56 schreef RayMania het volgende:
Voor mensen die studio sport willen zien is deze titel niet handig.
idd, dat ben ik met je eens. ze zullen ook wel met 'stille' gaan werken, dat deden ze toen bij utrecht ook. Maar ik denk ook dat deze keer de ajax suporters zich meer hebben misdragen dan utrecht toen. Het was toen namelijk gewoon een goede sfeer op de heenweg.quote:Op zondag 17 april 2005 13:56 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze zoveel mensen zullen oppakken, want dat is gewoon niet te organiseren. Ze zullen vast wel selectief te werk te gaan van jij ziet er uit alsof je iets geflikt hebt. Hoe oneerlijk dat ook is.
Overigens vind ik het als Feyenoorder nog niet goed dat er geen ajaxsupporters aanwezig zijn. Je had best die ene trein weg kunnen rijden richting barendrecht en dan een andere trein die nog rustig was wel toelaten. Helaas weet ik natuurlijk niet genoeg om echt te kunnen zeggen of het een optie was, maar ik vind dat ajax ook het recht heeft op supporters.
Maar ook hier gaat op dat de 'goeden onder de kwaden moeten lijden'quote:Op zondag 17 april 2005 13:56 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze zoveel mensen zullen oppakken, want dat is gewoon niet te organiseren. Ze zullen vast wel selectief te werk te gaan van jij ziet er uit alsof je iets geflikt hebt. Hoe oneerlijk dat ook is.
Overigens vind ik het als Feyenoorder nog niet goed dat er geen ajaxsupporters aanwezig zijn. Je had best die ene trein weg kunnen rijden richting barendrecht en dan een andere trein die nog rustig was wel toelaten. Helaas weet ik natuurlijk niet genoeg om echt te kunnen zeggen of het een optie was, maar ik vind dat ajax ook het recht heeft op supporters.
Als Ajax - AZ de 10 was is dit een 6jequote:Op zondag 17 april 2005 14:01 schreef pfaf het volgende:
Speelt Ajax nog een beetje fatsoenlijk?
Absoluut, mensen staan niet stil bij de druk waaronder die ME'ers werken en die laten soms echt dingen exploderen.quote:Op zondag 17 april 2005 13:59 schreef Lu_uK het volgende:
Maargoed die ME mensen zijn ook maar hooligans met een stok of een hond. Dus veel gerechtigheid zal er niet zijn.![]()
Inderdaad, Feyenoord moet doordrukken en snel 2-1 en 3-1 scorenquote:Op zondag 17 april 2005 14:01 schreef Saekerhett het volgende:
EN NU AFMAKEN!!!!
Tsja, moet je maar geen vuurwerk in je zak doen. Eigen schuld.quote:Op zondag 17 april 2005 14:01 schreef Spideyman het volgende:
2 feyenoord supporters gewond door vuurwerk. 2 treinen volledig naar de tering.
Doordrukkenquote:Op zondag 17 april 2005 14:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad, Feyenoord moet doordrukken en snel 2-1 en 3-1 scoren
2 uitgespeelde kansen die zaten...quote:Op zondag 17 april 2005 14:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Doordrukken. Ze laten de hlee wedstrijd nog niks zien, 1 uitgespeelde kans en die zat
preciesquote:Op zondag 17 april 2005 14:03 schreef Uddel het volgende:
Jammer als je de wedstrijd via Radio 1 moet volgen.. is er nieuws om 14.00 uur en mis je die goal..
Magoed.. mooi dat Ajax gescoord heeft..![]()
![]()
Zeker, feyenoord komt amper aan de balquote:Op zondag 17 april 2005 14:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
3.
Volgens de radio domineert Ajax zo'n beetje de hele wedstrijd al.
met krukken en al?quote:
tja, maar ze kiezen voor het werk. Ze kunnen er ook mee stoppen en zijn er voor getraint. Maar wat ik bedoel is dat die ME'ers ook geen lieverdjes zijn.quote:Op zondag 17 april 2005 14:01 schreef snabbi het volgende:
[..]
Absoluut, mensen staan niet stil bij de druk waaronder die ME'ers werken en die laten soms echt dingen exploderen.
Bij wijze van spreken hanglul!quote:Op zondag 17 april 2005 14:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Die is er niet trut
Hoe kun je bij wijze van spreke nou iemand het veld insturen, crackhoerquote:
Radio 1 zekerquote:Op zondag 17 april 2005 14:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
3.
Volgens de radio domineert Ajax zo'n beetje de hele wedstrijd al.
quote:Op zondag 17 april 2005 14:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij luistert zeker radio rijmond? Die zeiden dat Feyenoord tegen den bosch ook goed speelde
Hmhm, in de 5 seizoenen dat ik ben geweest heb ik alleen maar last van ze gehad. Het is een ramp met die mensen. Ze slaan een oude man voor mijn neus omdat hij niet snel genoeg liep. Hij kon alleen niet sneller lopen.quote:Op zondag 17 april 2005 14:08 schreef snabbi het volgende:
Ik weet dat de ME'ers geen lieverdjes zijn. Ik ben zelf een rustige supporter en ook een seizoentje meegepakt en genoeg gezien. Ook is mijn oom een keer bij sparta - ajax door iemand van de ME neergeslagen toen de mensen nog op een rustige manier het stadion uitliepen. Op een andere plek waren net rellen uitgebroken en de mensen moesten terug het stadion ingedreven worden.
quote:Op zondag 17 april 2005 14:08 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
haha, grappig hoe je je hier nog uit probeerdt te redden
lol ach ze zullen vast niet onpartijdig zijn en dat zeg ik ook absoluut niet maar om dan radio 1 wel als objectieve graadmeter te nemen is ook niet handig.quote:Op zondag 17 april 2005 14:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij luistert zeker radio rijmond? Die zeiden dat Feyenoord tegen den bosch ook goed speelde
quote:
C+ is onpartijdigquote:Op zondag 17 april 2005 14:11 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
lol ach ze zullen vast niet onpartijdig zijn en dat zeg ik ook absoluut niet maar om dan radio 1 wel als objectieve graadmeter te nemen is ook niet handig.
Van alles wat achter maduro loopt speelt alleen Trabelsi goed.quote:Op zondag 17 april 2005 14:12 schreef S-Two het volgende:
Speelt Maxwell weer als een wijf?
Ze hadden helemaal geen foto's gemaaktquote:Op zondag 17 april 2005 14:13 schreef Lu_uK het volgende:
Waneer komen de foto's van een pa van een vriend van iemand hier op fok?
Maduro sprong in de lucht en Babos ook, hinderen in de 5meterquote:Op zondag 17 april 2005 14:14 schreef Dos37 het volgende:
wat gebeurde er
Kop op we scoren er nog wel watquote:Op zondag 17 april 2005 14:15 schreef Cheiron het volgende:
Verdomme..
Gestraft omdat Babos niet kan keepen
ok net weer een kans pfffquote:Op zondag 17 april 2005 14:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maduro sprong in de lucht en Babos ook, hinderen in de 5meter
stam+T je hoeft het me niet uit te leggenquote:Op zondag 17 april 2005 14:15 schreef Uddel het volgende:
[..]eX FoKSCHiP... want bij de X krijg je ook een T..
Als je dan toch dit soort posts post, zet er dan meteen bij wat er 'shit bijna' was... Ik kan 't niet zienquote:Op zondag 17 april 2005 14:17 schreef -Hans- het volgende:
Shit bijna..
onie wat een stel gekkenquote:Op zondag 17 april 2005 14:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jongens, bespreek de basisregels van het spellen/vervoegen in TTK of zo..
Neemt hij dan, zoals wel vaker, veel risico als hij in balbezit is?quote:Op zondag 17 april 2005 14:17 schreef VoreG het volgende:
Ik schijt elke keer tig kleuren als Vonk die bal krijgt....
Okay.quote:Op zondag 17 april 2005 14:18 schreef Taurus het volgende:
[..]
Als je dan toch dit soort posts post, zet er dan meteen bij wat er 'shit bijna' was... Ik kan 't niet zien![]()
Vooral veel tijd volgens Rijnmond...quote:Op zondag 17 april 2005 14:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neemt hij dan, zoals wel vaker, veel risico als hij in balbezit is?
Hij loopt wat te klooien met de bal wegtikken, of neemt em verkeerd aanquote:Op zondag 17 april 2005 14:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neemt hij dan, zoals wel vaker, veel risico als hij in balbezit is?
Als je van RBC komt zekerquote:Op zondag 17 april 2005 14:21 schreef Muis_84 het volgende:
[..]
Koimt van RBC is wel aardige speler gloof ik
Jawelquote:Op zondag 17 april 2005 14:21 schreef DaMart het volgende:
Zit Leonardo niet op de bank dan?
O zo, dan ben je inderdaad bang dat het mis gaat. Hopelijk gaat dat dan niet gebeuren.quote:Op zondag 17 april 2005 14:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij loopt wat te klooien met de bal wegtikken, of neemt em verkeerd aan
zal wel weer idd. Beter dan verlies, maar zeker minder dan winstquote:Op zondag 17 april 2005 14:21 schreef Xante het volgende:
Volgens mij blijft het 1-1.
Scherpe analysequote:Op zondag 17 april 2005 14:22 schreef Xrenity het volgende:
[..]
zal wel weer idd. Beter dan verlies, maar zeker minder dan winst
Niet meer dusquote:
Alweer Vonk? Kan toch nietquote:Op zondag 17 april 2005 14:23 schreef VoreG het volgende:
KUYT GVD !@%!%!#!@ VONK! WAAR BEN JE IN GODSNAAM MEE BEZIG TERINDEBIEL
Ik denk het nietquote:Op zondag 17 april 2005 14:24 schreef snabbi het volgende:
ik denk dat 1-1 ook wel de eindstand gaat worden. Op zich niet slecht. ajax iets sterker maar niet zo overtuigend dat ze de overwinning verdienen.
quote:
Van alles daar... Maar als je als keeper je om laat vallen en verder niks doetquote:Op zondag 17 april 2005 14:25 schreef DeeBee het volgende:
fout van Vonk? of gewoon algehele-kut-verdediging weer eens?
Post dan niks...quote:Op zondag 17 april 2005 14:24 schreef snabbi het volgende:
Damn net nadat ik zoiets post natuurlijk dat het 1-1 blijft. YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHH
Het staat 2-1... maar je zal ook vast 3-1 bedoelen.quote:Op zondag 17 april 2005 14:27 schreef Dean het volgende:
1-3 zit erin!
Het staat 2-1, stuk schaapquote:Op zondag 17 april 2005 14:27 schreef Dean het volgende:
1-3 zit erin!
quote:Op zondag 17 april 2005 14:25 schreef VoreG het volgende:
het zal gvd een keer niet zo zijn, de hele wedstrijd ben je gewoon veel beter en dan zo alles weer vernueken
100% Eensch..quote:Op zondag 17 april 2005 14:25 schreef Ayaxola het volgende:
Tering zeg, lelijke kutkakkerlakken.
Ananas... lekkerquote:Op zondag 17 april 2005 14:28 schreef -Hans- het volgende:
Anas erin, de GOUDEN greep van Ajax aldus Arie van de Eijden...![]()
OKE DANK JE WEL! je kan die capslock weghouden hoorquote:Op zondag 17 april 2005 14:27 schreef Max-Westerman het volgende:
10 MINUTEN ONGEVEER
Zoals vaker dit seizoen leunt Feyenoord zwaar op Kalou en Kuijt, de rest van het elftal stelt ook niet zo veel voor. Lijkt me inderdaad verneukeratief.quote:Op zondag 17 april 2005 14:25 schreef VoreG het volgende:
het zal gvd een keer niet zo zijn, de hele wedstrijd ben je gewoon veel beter en dan zo alles weer vernueken
goeie keepers hebben jullie ookquote:Op zondag 17 april 2005 14:23 schreef VoreG het volgende:
KUYT GVD !@%!%!#!@ VONK! WAAR BEN JE IN GODSNAAM MEE BEZIG TERINDEBIEL
Ook het DVHN?quote:Op zondag 17 april 2005 14:28 schreef -Hans- het volgende:
Anas erin, de GOUDEN greep van Ajax aldus Arie van de Eijden...![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 14:28 schreef Mr.Mills het volgende:
Dat ze in Rotterdam iig nooit meer durven zeggen: "They only sing when they're winning".
Ach troost, Feyenoord krijgt PSV nog voor de competitie en de kans dat ze die winnen is minimaal dus die 3e plaats red je wel. Met dank aan Den Bosch.quote:Op zondag 17 april 2005 14:27 schreef Vom het volgende:
Kutzooi dit zeg, kan je tot 6 punten uitlopen, komen ze weer terug
Nee wij zijn zo blij met onze grabbelaar babos. Hopelijk is Lodewijks er weer snel bij.quote:Op zondag 17 april 2005 14:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
goeie keepers hebben jullie ook
ze staan wel voor, dus je mag niet klagenquote:Op zondag 17 april 2005 14:28 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Zoals vaker dit seizoen leunt Feyenoord zwaar op Kalou en Kuijt, de rest van het elftal stelt ook niet zo veel voor. Lijkt me inderdaad verneukeratief.
Ja, ik had 2-3 in m'n toto.quote:Op zondag 17 april 2005 14:30 schreef Max-Westerman het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
NOG 1!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |