quote:Op zondag 17 april 2005 21:34 schreef peaceman het volgende:
Knuffelrock? Is wel relaxmuziek....
quote:Op zondag 17 april 2005 21:39 schreef bukgeit het volgende:
Is het zo'n album uit de Late Night Tales of Another Late Night series?
Sterker nog: ik heb 'm in de kast staan. Had 'm niet herkendquote:Op zondag 17 april 2005 21:37 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Het is wel iets wat Timbob, Scrutinizer en volgens mij ook Jostie wel zouden kunnen waarderen.
quote:Op zondag 17 april 2005 21:43 schreef bukgeit het volgende:
Jazzanova - The Remixes?
=check= #H = 4Hero
quote:Op zondag 17 april 2005 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sterker nog: ik heb 'm in de kast staan. Had 'm niet herkend![]()
Ik weet het maar ik denk dat ik het me bij dat soort muziek niet zoveel interesseert hoe de nummers hetenquote:Op zondag 17 april 2005 21:58 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Je vroeg de foto nota bene een paar topics geleden nog!
Bij Tivoli (één dag eerder) dan ookquote:Op zondag 17 april 2005 22:02 schreef bukgeit het volgende:
Dan zitten ze daar (bij Paradiso) te slapen.
NEEEE!!quote:Op zondag 17 april 2005 21:43 schreef bukgeit het volgende:
Jazzanova - The Remixes?
=check= #H = 4Hero
Watjequote:Op zondag 17 april 2005 22:27 schreef timbob het volgende:
ik drink nooit meer..
Oooooh, dat is dus nog maar anderhalf uur wachtenquote:
quote:Op zondag 17 april 2005 22:27 schreef timbob het volgende:
[..]
NEEEE!!
die heb ik ook
en het is 4hero!
ik drink nooit meer..
quote:Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience. - Unknown
Huh? Welke dan nog meer naast SOD?quote:Op zondag 17 april 2005 22:31 schreef bukgeit het volgende:
Sack Blabbath heeft er drie en Captain Redbeard zit op vier. Afkortingen reken ik idd niet goed en Jaga (Jazzist) ook niet.
Nou, Chicago is niet volledig, zoals je zelf ook aangeeft.quote:Op zondag 17 april 2005 22:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Huh? Welke dan nog meer naast SOD?
Ah zo....'t was iets met metro's ofzo, en 't werd verboden omdat het dezelfde naam was als dat van het metrobedrijf....gokje op Chicago Subway dan maarquote:Op zondag 17 april 2005 22:35 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nou, Chicago is niet volledig, zoals je zelf ook aangeeft.
Absoluut, daar kan ik niet omheen.quote:Op zondag 17 april 2005 22:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En natuurlijk Southern Death Cult > Death Cult > The Cult....telt dat als 2?
Uh, daar was ik nooit meer opgekomenquote:Op zondag 17 april 2005 22:41 schreef bukgeit het volgende:
Chicago heette vroeger Chicago Transit Authority
Maar deze had ik moeten weten......quote:en zelf had ik nog Undeclinable (Ambuscade).
quote:Op zondag 17 april 2005 22:53 schreef bukgeit het volgende:
Lisa Lisa & Cult Jam
Cult Of Luna
My Life With The Thrill Kill Kult
Blue Oyster Cult
Zijn er hier nog wel mensen die de Abba's (Supertroopers), het zijproject van Hallo Venray, kennen.quote:Op zondag 17 april 2005 18:37 schreef Berkery het volgende:
Tja, ik had er niet op gerekend dat het goed was
quote:Op zondag 17 april 2005 23:20 schreef RoofingBurner het volgende:
Is dat niet gewoon Is Ook Schitterend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |