quote:Hier verder met de BrEeZaH reeks deeltje 19.
quote:Op zondag 17 april 2005 15:59 schreef stijgende_ster het volgende:
Joepie! Ik heb een zinnige tvp, komt 'ie:
Er staat een fout in de OP:
[..]
Mijn exklasgenoot, wat doe je?quote:Op zondag 17 april 2005 13:07 schreef SEMTEX het volgende:
HeYsZz GirLieJ StyLiSh PrO MeN!!KuSzZ MaRjeLLe
◄ 16-08-02 .:: Oi² MiSz, NiCe PaGe MaNG, VeT STeeLo! THNx FoR Ya MeSSaGe KiSs CaaT ::.
[afbeelding]
Dit is echt heel ergquote:Op zondag 17 april 2005 17:30 schreef googoodoll het volgende:
http://www.superdudes.nl/TeRRorMeiSjuH/info
Meet TeRRorMeiSjuH!!!
Ze staat ook bij de dudes
Waarom hebben die Lonsdalefiguren altijd American History X bij de Favoriete Film staan?quote:Op zondag 17 april 2005 17:30 schreef googoodoll het volgende:
http://www.superdudes.nl/TeRRorMeiSjuH/info
Meet TeRRorMeiSjuH!!!
Ze staat ook bij de dudes
zo dom zijn die mensen nou, ze snappen niet dat dat een anti-racistische film is. Terwijl ze zelf wel een racist zijn.quote:Op zondag 17 april 2005 18:35 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Waarom hebben die Lonsdalefiguren altijd American History X bij de Favoriete Film staan?
Als je haar mailadres geeft wil ik het best zeggenquote:Op zondag 17 april 2005 18:59 schreef Bot13 het volgende:
Er is echt zo'n heel aardig meisje die ik ken (enorm niet-breezer trouwens) en die heb dat ineens als avatar op MSN?
Ik denk het is zo'n geheim genoodschap dat plannen aan het beraden is om mij te breezeriseren ofzo..quote:Op zondag 17 april 2005 19:01 schreef brighton het volgende:
[..]
Als je haar mailadres geeft wil ik het best zeggen
Niet aan gedacht om het aan háár te vragen...?
Paul frankquote:Op zondag 17 april 2005 18:59 schreef Bot13 het volgende:
Hey jongens ff een vraagje. Wat is dat aapje steeds wat ik terug zie komen in breezerpics?
Er is echt zo'n heel aardig meisje die ik ken (enorm niet-breezer trouwens) en die heb dat ineens als avatar op MSN?
Zoiets dus ( dat aapje-logo ):
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |