Helllupquote:Mijn flow is Als de windkracht schaal 8
EN daarna word je door een andere vent verkracht
En op de zwarte markt voor 1 euro verpacht
ik zweer ik ben degene die hard lacht.
Ik ben degene met macht. Dat je je vast niet gedacht?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:00 schreef Scorpie het volgende:
OMFG wat een kapers van die Superdudes kom we gaan westwood mailen!
Ik vraag me af of je er überhaupt reactie op krijgt en of ze er wat aan gaan doen, maargoed.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:02 schreef classpc het volgende:
Nou mensen, allemaal massaal naar Westwood mailen, en reacties posten in dit topic
Edit
Westwood is nu EA.
er word een neger in elkaar geslagen in de film, duhquote:Op zondag 17 april 2005 18:38 schreef H-blast het volgende:
[..]
zo dom zijn die mensen nou, ze snappen niet dat dat een anti-racistische film is. Terwijl ze zelf wel een racist zijn.
(no offense tegen lonsdale het merk zelf)
dan zal ze ook wel niet veel koedos hebbenquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:41 schreef Lizz-n het volgende:
Best mooi meisje en typt niet in breezer stijl![]()
Is echt net geweestquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:58 schreef DaMook het volgende:
Volgens mij issie al geweest, maar *deze* is wel leuk
¿Hablas español? ¡La gramática es perfecta!quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:28 schreef boskov het volgende:
[..]
De talenkennis is kennelijk van een vertaalmachine, want grammaticaal klopt er geen breezer van
een zin met con eindigen? Lijkt me sterkquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:35 schreef erikkll het volgende:
[..]
¿Hablas español? ¡La gramática es perfecta!
ofzo
omdat? ik spreek zelf niet zo goed spaans, kzal es navragen, maar volgens mij kan 't best zoquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:47 schreef boskov het volgende:
[..]
een zin met con eindigen? Lijkt me sterk
Het klinkt gewoon niet.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:56 schreef erikkll het volgende:
[..]
omdat? ik spreek zelf niet zo goed spaans, kzal es navragen, maar volgens mij kan 't best zo
quote:
Juist!quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:00 schreef Scorpie het volgende:
OMFG wat een kapers van die Superdudes kom we gaan westwood mailen!
Omgquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:15 schreef Rainboww het volgende:
Hmz... Ik voelde me al niet zo happy vandaag, zie ik opeens deze foto![]()
[afbeelding]
* Dieptepunt bereikt heeft![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |